  • 1. Data: 2009-09-12 09:09:04
    Temat: KK... czy takie rzeczy tylko w Erze;)
    Od: "jerzy_p" <j...@p...onet.pl>

    szukam oferty kk:
    - brak opłaty za wydanie lub zwolnienie z tej opłaty za aktywne korzystanie
    - podglad via net
    - cashback
    - brak ubezpieczeń, opłaty za użytkowanie
    - możliwość realizowania nadpłat w celu płatności większej kwoty niz limit

    czy taka karta istnieje?

    --
    Pozdrawiam, j

  • 2. Data: 2009-09-12 09:11:09
    Temat: Re: KK... czy takie rzeczy tylko w Erze;)
    Od: "K.Jolina" <K...@o...pl>

    > czy taka karta istnieje?

    VW bank, było kilka postów niżej

    jk

  • 3. Data: 2009-09-12 09:12:07
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-09-12, jerzy_p <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > - brak ubezpieczeń, opłaty za użytkowanie
    > - możliwość realizowania nadpłat w celu płatności większej kwoty niz limit

    Zdefiniuj "aktywne korzystanie" i "podgląd via net", bo każdy ma trochę
    inny zakres rozumienia tych pojęć. ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2009-09-12 09:14:57
    Od: "jerzy_p" <j...@p...onet.pl>

    > Zdefiniuj "aktywne korzystanie"
    4-5 transakcji w tygodniu
    ok. 1500-4000 PLN w m-cu

    > i "podgląd via net",
    historia transakcji, bieżące zadłużenie, ewentualne blokady

    > bo każdy ma trochę
    > inny zakres rozumienia tych pojęć. ;)
    proszę:)

    --
    Pozdrawiam, j

  • 5. Data: 2009-09-12 09:15:30
    Od: "jerzy_p" <j...@p...onet.pl>

    > VW bank, było kilka postów niżej

    dziękuję, przejrzę ofertę.

    --
    Pozdrawiam, j

  • 6. Data: 2009-09-12 09:25:46
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-09-12, jerzy_p <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > 4-5 transakcji w tygodniu
    > ok. 1500-4000 PLN w m-cu

    > historia transakcji, bieżące zadłużenie, ewentualne blokady

    Karta firmowa, czy osobista?

    Zakładam, że osobista, więc chyba mimo wszystko najsensowniej
    będzie wybrać coś z tego (tak po prawdzie to nie znam więcej kart
    z cashbackiem, więc stąd ograniczony wybór ;)

    http://www.polbank.pl/karty-kredytowe/index.html

    Wprawdzie podgląd będzie pewnie biedny (o ile jest do samej karty),
    ale jak np. możesz wziąć Polbank-Era, to masz bezpłatne powiadomienia
    SMSem. Plusem są bardzo korzystne kursy walut (AFAIK).

    Alternatywą jest Alior Bank:

    http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/kart
    y_kredytowe

    ale Ci raczej wymagają trochę papierków. Ja mam u nich konto i do mojej
    debetówki MasterCard Paypass widać ładnie nawet poszczególne blokady.
    In minus należy wspomnieć, że Alior ma jakąś dziwną politykę blokowania
    podejrzanych transakcji i jak ktoś dużo "od razu" używa karty to może
    się zdziwić - paru grupowiczów wspomniało o blokowaniu karty.

    http://www.gemoneybank.pl/pl/klienci_indywidualni/ka
    rty_kredytowe/karta_Gold/Program_AutoPlus.html

    3% cashback "za paliwo", ale nie znam szczegółów i działania samej karty

    Jest też karta Furora Lukas Banku, która daje niezłe rabaty, ale na różne sektory,
    a nie na wszystko:

    http://www.lukasbank.pl/oferta_karty_furora.asp

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2009-09-12 09:41:07
    Od: Michal <m...@n...org>

    jerzy_p pisze:
> [...]
    > - brak ubezpieczeń, opłaty za użytkowanie
    > - możliwość realizowania nadpłat w celu płatności większej kwoty niz limit

    Czemu nie Alior? Spełnia wszystkie warunki (ubezpieczenia są, ale w
    cenie no i raczej korzystne, bo chyba nie zależy Ci na braku ubezpieczeń
    , skoro można je mieć)?

    Przy 1000zł na miesiąc karta jest za darmo, ma 1% cashbacku, nadpłata
    nad limit- tutaj się musisz dowiedizeć jakie są limity autoryzacyjne,
    ale sądzę, że nie ma z tym problemu.

    Podgląd via net bardzo dobry i funkcjonalny

    --
    Michał

  • 8. Data: 2009-09-12 09:41:22
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "jerzy_p" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - brak ubezpieczeń, opłaty za użytkowanie
    > - możliwość realizowania nadpłat w celu płatności większej kwoty niz limit

    ING Visa lub Master Card - wystarczy 500zł miesięcznie, aby była bezpłatna.
    PKO BP - trzeba 800zł/m-c, no i jest ubezp. chyba 0.06% od wydanej kwoty.
    Podgląd w/w gdy dostęp do kont via net. W ING zdaje się bezpłatnie, w PKO
    może też coś bezpłatnie znajdzie.

  • 9. Data: 2009-09-12 10:07:45
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 12.09.09 11:41, Robert Wicik pisze:
    > U?ytkownik "jerzy_p"<j...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > ING Visa lub Master Card - wystarczy 500z? miesiecznie, aby by?a bezp?atna.
    > PKO BP - trzeba 800z?/m-c,

    i cashback???

    --
    Pete

  • 10. Data: 2009-09-12 10:44:07
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > i cashback???

    Musisz sprawdzić, nie korzystałem z tego dobrodziejstwa, tak jak nie
    korzystam z podglądu on-line w przypadku tych kart. Do cash-u używam VE.