  • 31. Data: 2009-09-14 07:05:42
    Temat: Re: KK... czy takie rzeczy tylko w Erze;)
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 12 Sep 2009 11:09:04 +0200, jerzy_p napisał(a):

    > szukam oferty kk:
    > - brak op?aty za wydanie lub zwolnienie z tej op?aty za aktywne
    > korzystanie - podglad via net
    > - cashback
    > - brak ubezpieczen, op?aty za u?ytkowanie - mo?liwo?ae realizowania
    > nadp?at w celu p?atno?ci wiekszej kwoty niz limit
    >
    > czy taka karta istnieje?

    Tak jak już Ci napisano, przy takich założeniach, masz wybór między Alior
    a Polbank Era. W jednym i drugim wyrobisz sobie zwolnienie z kk na luzie.
    Za i przeciw?

    Alior - dobre www, gorsze przeliczniki, trudniej dostać (zaświadczenie
    prawie zawsze niezbędne >5k pln wtedy styka oświadczenie)
    Polbank - słabe www, najlepsze w pl przeliczniki, łatwiej dostać do 5k
    pln tak jak w Aliorze oświadczenie a powyżej to nie wiem.

    Xenocide