  • 11. Data: 2011-03-04 22:09:44
    Temat: Re: KK dla mnie
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    MarekZ pisze:

    > Ja uważam, że należy. W poniedziałek chyba w końcu się zbiorę żeby
    > wysłać i opłacić wniosek do Arbitra. Ten bank obecnie kompletnie sobie
    > nie radzi z niczym.

    Ja na razie się ograniczyłem do zaniesienia im wypowiedzenia. :-)

    --
    MiCHA

  • 12. Data: 2011-03-05 13:39:26
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@W...gazeta.pl>

    Robert Wicik <r...@p...onet.pl> napisał(a):

    > http://www.openonline.pl/kis/
    > Darmowa karta kredytowa, a do tego ...

    której *nie* dostaniesz, jeśli:
    - jesteś emerytem.
    - twoja emerytura to >1,5k PLN,
    - masz we Fajansie długotrwałe lokaty na >30k w sumie,
    - masz czyste konto w rejestrze zobowiązań.

    Pewnikiem Fajansiści (i nie tylko oni) kalkulują, że emeryt
    to taki gostek, co duuużo czasu ma i z tego powodu nie będzie
    podatny na strzyżenie. ;)

  • 13. Data: 2011-03-07 14:26:07
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zbigniew Demidowicz" napisał w wiadomości grup
> [...]

    > Pewnikiem Fajansiści (i nie tylko oni) kalkulują, że emeryt
    > to taki gostek, co duuużo czasu ma i z tego powodu nie będzie

    Sami do mnie zadzwonili i wcisnęli tę kartę, choć na początku nie chciałem
    :)

  • 14. Data: 2011-03-07 14:47:51
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2011-03-05 14:39, Zbigniew Demidowicz pisze:

    > której *nie* dostaniesz, jeśli:
    Gówno, proszę Pana.

    > - jesteś emerytem.
    jestem
    > - twoja emerytura to>1,5k PLN,
    jest
    > - masz we Fajansie długotrwałe lokaty na>30k w sumie,
    mam
    > - masz czyste konto w rejestrze zobowiązań.
    mam

    I mam kartę KIS. Sami się napraszali, broniłem się, ale uległem.
    Najtrudniej było udowodnić przychody :) Przyjęli wersję, że idę do
    oddziału, tam przed jaśniepanemkonsultantem ściągam z innego banku
    historię mojego rachunku, a pan ją drukuje.
    Skoro dożywotnio darmowa, bezcipowa, wrzucają cashback, to why-not?

    > Pewnikiem Fajansiści (i nie tylko oni) kalkulują, że emeryt
    > to taki gostek, co duuużo czasu ma i z tego powodu nie będzie
    > podatny na strzyżenie. ;)

    Mam dużo czasu, sam aktywnie lokuję, przenoszę, czytam grupę, gram na
    giełdzie (także na kontraktach) i staram się "wszystko optymalizować".
    Oczywiście, zdarza mi się raz na parę lat zrobić czeski błąd i przelać
    za-dużo (raz) lub za-mało (też raz) na kartę i wtedy mnie trochę
    strzygną, ale nie rozpaczam.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 15. Data: 2011-03-07 15:35:49
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Maruda wrote:

    > Gówno, proszę Pana.

    Fe, trochę nieładnie pachnie...

> [...]
    > Oczywiście, zdarza mi się raz na parę lat zrobić czeski błąd i
    > przelać za-dużo (raz) lub za-mało (też raz) na kartę i wtedy mnie

    A wyglądałeś na marudę młodego pokolenia :-))
    No, no ;-)

    witrak()

  • 16. Data: 2011-03-07 18:02:15
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@W...gazeta.pl>

    @ Robert Wicik i Maruda

    Wynika z tego, że macie obaj w OF farta, albo...
    tajemne są u nich kryteria doboru kontrahentów w biznesie karcianym
    (mimo wielce zachęcających reklamach KIS).

    Jest to o tyle dziwne, bo teściowi załatwiliśmy KK w ciągu 2 dni, w innym banku.
    W placówce prosili o dostarczenie dokumentu o wysokości emerytury. Wystarczył
    im wyciąg przelewu z ZUSu, wydrukowany z RORu.

    @ witrak()

    Też mi się takim jawiał czasem... :)

  • 17. Data: 2011-03-07 20:30:05
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Zbigniew Demidowicz wrote:
    [odpowiadając też witrakowi() komentującego list Marudy]

    > Też mi się takim jawiał czasem... :)

    Prawda ?! :-)

    Ale teraz wpadłem jeszcze na to, że być może pominęliśmy, zgodne z
    wiekiem Marudy, elementarne skojarzenie: z gajowym Marudą :-)))

    @Maruda: Więc jak - o to szło ?
    :-)

    Pozdr.

    witrak()