  • 11. Data: 2009-02-11 09:12:05
    Temat: Re: KK dla osoby bezrobotnej
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 11 Lut, 09:16, " c...@W...gazeta.pl" <c...@N...gazeta.pl>
    wrote:
    > Ktory bank wydalby mi KK - jestem osoba bezrobotna, nie mam zadnych dochodow
    > ale mam odlozone srodki w banku?

    W KB można zrobić kartę pod lokatę .

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 12. Data: 2009-02-11 09:14:14
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 11 Lut, 09:56, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Czy karta kredytowa zabezpieczona lokata ma jakies zalety w stosunku
    > do karty debetowej? Taniej wychodzi, czy jak?

    Korzystając z grace period na kk twoim zyskiem są odsetki z lokaty .

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 13. Data: 2009-02-11 09:15:49
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 11 Feb 2009 10:00:34 +0100, RobertS napisał(a):

    > inna metoda to wzięcie karty tam gdzie nie sprawdzają dochodów np. kk
    > Carrefour z limitem do 500 zł, ale UWAGA na poświadczenie nieprawdy przy
    > wypełnianiu wniosku!

    Nawet nie myśl o podżeganiu ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 14. Data: 2009-02-11 09:42:17
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    RobertS pisze:
    > żaden = nie masz zdolności kredytowej, a ofert karta za lokatę chyba już
    > banki nie oferują...
    oferuje np. Polbank

  • 15. Data: 2009-02-11 10:06:39
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > Ktory bank wydalby mi KK - jestem osoba bezrobotna, nie mam zadnych
    > dochodow
    > ale mam odlozone srodki w banku?

    Jakiś czas temu Bank Millennium miał akcję, dawał każdemu kartę kredytową z
    limitem 800 pln. Sporo osób narodowości romskiej otwarło wówczas rachunek w
    Millennium :-)
    Znam też bezrobotnego posiadającego złotą kartę kredytową :-)

    Pozdrrr... Reksio.

  • 16. Data: 2009-02-11 11:03:33
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    Znam osobiscie dwie osoby, ktore w Polsce nie maja zadnej zdolnosci
    kredytowej. Jedna zalozyla sobie konto w mBank 2 lata temu i mieszka za
    granica i stan konta w mBank wynosi 500zl.Zerio wplat !!!!...Druga rowniez
    mieszka od 20 lat za granica i zalozyla sobie konto w mBank tylko aby cos
    tam kupic czasami na allegro....Te dwie osoby nieomal jednoczesnie bez
    skladania jakiejkolwiek aplikacji otrzymaly w grudniu na ich polski adres
    karty kredytowe z mBank z limitem 5000zl.....

  • 17. Data: 2009-02-11 11:08:13
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    Ja jeszcze nigdy nigdzie w Polsce nie pracowalem a od kart nie moge sie
    odpedzic...Mialem juz zlote karty w Citibank w Getin Bank, w PEKAO SA,
    dzwonili kilka razy z Millenium...Jeszcze ciagle dostaje telefony...Np.
    kilka dni temu pod moja karte z Citibank, ktorej notabene nie uzywam
    zaproponowano mi rownowartosc limitu jako kredyt gotowkowy na kwote 15 tys
    zl....Obecnie nie mieszkam w Polsce od lat 90-tych ale mam kilka lokat na
    kilkaset tys zl i moze stad te ciagle nagabywanie kartami....

  • 18. Data: 2009-02-11 13:58:32
    Od: "cened" <c...@g...pl>

    No, do mnie jakos nikt sie nie spieszy i stad to pytanie.

  • 19. Data: 2009-02-11 16:33:27
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > żaden = nie masz zdolności kredytowej, a ofert karta za lokatę chyba już
    > banki nie oferują...

    Nordea, Multi, Bph i pewnie inne...

    Pozdr.,
    Pio

  • 20. Data: 2009-02-11 17:19:06
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > żaden = nie masz zdolności kredytowej, a ofert karta za lokatę chyba już
    > banki nie oferują...

    Multibank daje. Bez sprawdzania w BIK nawet, bo zastawem jest lokata. Musi
    być 110% limitu karty. Nawet Golda dostanie jak założy lokatę na 5500zł.