  • 11. Data: 2014-11-14 16:15:48
    Temat: Re: KK do płatności w walucie?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Obejrzyj niszowego Amexa w Millenium.
    > Wiem, wiem, nie wszędzie akceptują.

    AmEx w Mille, to już jakiś trop; macie inne propozycje?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2014-11-14 21:03:53
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2014-11-14 o 00:17, RobertS pisze:
    > aby karta była bezpłatna min. 1 operacja bezgotówkowa w roku

    Kiedy to zmienili? Czy to tylko dla nowych? Bo nie dostałem żadnej
    informacji o zmianie, nie chce mi się teraz szukać w regulaminach.
    Kiedy ja podpisywałem umowę, wystarczyło w ciągu pół roku wykonać
    transakcję z użyciem takiej karty.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 13. Data: 2014-11-14 22:24:27
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2014-11-14 21:03, Akarm wrote:

> [...]
    > informacji o zmianie, nie chce mi się teraz szukać w regulaminach.
    > Kiedy ja podpisywałem umowę, wystarczyło w ciągu pół roku wykonać

    Przeleciałem TOiP i regulamin i nie widze zeby warunki sie zmienily.
    Nadal nie ma warunku 1 transakcji na rok, jest tylko warunek wykonania
    pierwszej transakcji w ciagu pol roku od wydania lub do momentu
    zamkniecia (co pierwsze) - inaczej 15zl.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 14. Data: 2014-11-14 22:26:22
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > pierwszej transakcji w ciagu pol roku od wydania lub do momentu
    > zamkniecia (co pierwsze) - inaczej 15zl.

    napisałem z pamięci, wystarczy jedna transakcja na początku i nie będzie
    już żadnych opłat?

    mogłem się pomylić...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2014-11-14 23:48:27
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2014-11-14 22:26, RobertS wrote:

    > napisałem z pamięci, wystarczy jedna transakcja na początku i nie będzie
    > już żadnych opłat?

    tak,
    jest tylko warunkowa oplata za wydanie.

  • 16. Data: 2014-11-15 00:42:46
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 14.11.2014 o 00:39, Imka pisze:

    > Obejrzyj niszowego Amexa w Millenium.
    > Wiem, wiem, nie wszędzie akceptują.
    > Jak na razie sprawdzony w funtach i EUR, miał najlepsze przeliczniki w
    > porównaniu z Citi Visa/Mastercard, Mille Visa, debetówka Meritum i
    > (zupełna egzotyka) prepaid Plus Banku.
    > U mnie awansował na #1 na wyjazdy.
    > No, do starego Polbanku mu daleko, ale w porównaniu z innymi jakie mam
    > wychodzi najlepiej.

    Z tego co pamiętam to amex miał niezłe kursy, tylko co z tego jak tym
    się prawie nigdzie zapłacić nie da. Może za wielką wodą w USA to tak ale
    reszta świata to raczej mocna egzotyka.

    Xenocide

  • 17. Data: 2014-11-15 00:44:15
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 14.11.2014 o 00:17, RobertS pisze:

    > bardzo ok, do płatności w EUR karta w EUR, a do innych walut w USD

    Do innych walut prócz GBP, bo tutaj płacąc kartą USD można się lekko
    rozczarować ;)

    Xenocide

  • 18. Data: 2014-11-15 21:48:24
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 2014-11-15 00:44, xbartx pisze:

    > Do innych walut prócz GBP, bo tutaj płacąc kartą USD można się lekko
    > rozczarować ;)

    A propos dobrych kart do płacenia w walutach... Przyszła kryska na
    matyska? :)

    http://samcik.blox.pl/2014/11/Zamienili-darmowe-ubez
    pieczenie-na-platne-Zlamali.html

  • 19. Data: 2014-11-17 11:25:07
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-11-15 o 21:48, gral pisze:

    > A propos dobrych kart do płacenia w walutach... Przyszła kryska na
    > matyska? :)
    >
    > http://samcik.blox.pl/2014/11/Zamienili-darmowe-ubez
    pieczenie-na-platne-Zlamali.html

    Jaka kryska? Klient zyskał tyle, że zamknęli kartę?
    JA to zrobiłem bez pisania do Samcika. :P

    --
    Pete

  • 20. Data: 2014-11-17 17:57:02
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Jaka kryska? Klient zyskał tyle, że zamknęli kartę?
    > JA to zrobiłem bez pisania do Samcika. :P

    zrobiłem dokładnie to samo, zapytałem czy mogę NIE korzystać z tego
    ubezpieczenia - nie da się więc wypowiedziałem w oddziale umowę, a
    dzisiaj........przysłali mi nową kartę

    muszę sprawdzić czy udało mi się skutecznie rachunek karty zakmnąć czy
    może również i mnie przyda się jakaś reklamacja

    w związku z powyższym szukam alternatywy w postaci innej KK z dobrymi
    przelicznikami

    --
    pozdrawiam
    RobertS