  • 11. Data: 2003-11-16 20:24:07
    Temat: Re: KK dolarowa
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2003-11-16 20:46, Użytkownik Robert napisał:

    > Mozna "podlaczyc" do walutowego, ale pelniej wyjasnia Luzyta.

    Ale to nie kredytowka, tylko debetowka - Maestro, ktora i tak
    rozliczana jest w euro, poza tym "podlaczenie" odnosi sie tylko do
    wyplat gotowki, wszelkie tranzakcje bezgotowkowe sa pobierane
    (rozliczane) z rachunku podstawowego, jakim jest rachunek zlotowkowy :)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 12. Data: 2003-11-16 20:24:32
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > A ten w dolarach to nie charge ??

    Personal Card to AFAIR normalna karta kredytowa rozliczana w USD.
    Corporate Card to chargowka. Jezeli sie myle niech mnie kto poprawi.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 13. Data: 2003-11-16 20:54:13
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Wilczek" <w...@k...pl> wrote in message

    > Personal Card to AFAIR normalna karta kredytowa rozliczana w USD.
    > Corporate Card to chargowka. Jezeli sie myle niech mnie kto poprawi.

    Poprawiam :). Amexy oferowane w Polsce sa kartami z odroczonym terminem
    platnosci, wyjatkiem jest Amex Millennium.

    Maciej

  • 14. Data: 2003-11-16 20:55:10
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Poprawiam :). Amexy oferowane w Polsce sa kartami z odroczonym terminem
    > platnosci, wyjatkiem jest Amex Millennium.

    Czuje sie poprawiony (wiec i 'lepszy' ;-))

  • 15. Data: 2003-11-16 21:55:08
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Ale po co Ci kredytowa? Jak w wypozyczalni aut w stanach powiesz, ze to
    Credit
    > to bedzie im pasowalo i tyle... A z kredytowych w dolarach to chyba tylko
    > American Express.
    >
    > --
    > -=Pozdrowionka=-
    >
    > Wilczek
    > w...@b...pl
    > ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

    AFAIK American Express wydaje Millennium Bank, ale nie wiem czy jest
    możliwość rozliczania w $. Millennium oferuje też inne, niebankowe karty
    członkowskie jak: Priority Pass (wstęp do saloników dla VIP'ów na
    lotniskach), IAPA (tańsze bilety lotnicze) i chyba jeszcze kilka innych. Są
    to karty bez logo banku.

  • 16. Data: 2003-11-17 13:13:02
    Od: i...@p...onet.pl

    > Ale po co Ci kredytowa? Jak w wypozyczalni aut w stanach powiesz, ze to Credit
    > to bedzie im pasowalo i tyle... A z kredytowych w dolarach to chyba tylko
    > American Express.

    Na stronach firm pośredniczących w wypożyczaniu samochodów w USA jest wyraźnie
    zaznaczone, że należy podać, czy karta jest debetowa i że mogą być problemy z
    zapłaceniem ta kartą. Chcę mieć taką kartę, z którą będę mieć pewność, że
    dokonam tego typu płatności i nie chce się obawiać, że ktoś stwierdzi, że moja
    karta jest niewłaściwa (np. na podstawie jakiś cech karty) i będę mieć
    problemy. Czy w USA również przy opłacaniu hoteli, płatnościach w sklepie itp.
    mogą być problemy z płaceniem kartami debetowymi?

    pytacz