  • 1. Data: 2010-01-16 22:33:29
    Temat: KK eurobanku premium club
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    witam

    wiem że w zeszłym roku w zależności od karty dawali chyba 3000 czy 5000 pkt
    premium club

    chciałam sprawdzic czy teraz tj. w 2010 r. jest taka promocja ale na ich
    stronie wisi stary regulamin

    ktoś może wie czy daja teraz jakies punkty za wyrobienie u nich tej karty?

  • 2. Data: 2010-01-17 08:05:43
    Temat: Re: KK eurobanku premium club
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 16 Jan 2010 23:33:29 +0100, Anna napisał(a):

> [...]
    > stronie wisi stary regulamin
    >
    > ktoś może wie czy daja teraz jakies punkty za wyrobienie u nich tej

    Już raz zadałaś pytanie i nikt nie odpowiedział, więc może zadzwoń,
    napisz, przejdź się do banku i się dowiedz skoro tak Ciebie to interesuje.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2010-01-17 10:11:55
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_I_USUN_TO_g_a_z_e_t_a.pl>

    Anna pisze:
> [...]
    > stronie wisi stary regulamin
    >
    > ktoś może wie czy daja teraz jakies punkty za wyrobienie u nich tej karty?

    5 sek. szukania!
    http://www.premiumclub.pl/promocje,punkty_za_zakupy_
    nagrody_za_punkty.xml

    Lenistwo drogi "przedpiśco"?

  • 4. Data: 2010-01-17 16:51:52
    Od: "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl>

    Użytkownik "Anna" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > stronie wisi stary regulamin
    >
    > ktoś może wie czy daja teraz jakies punkty za wyrobienie u nich tej karty?

    Do końca stycznia jest promocja. Za wydanie 2000zł dają 8000pkt i co ciekawe
    i na kartę główną i dodatkową. Tym sposobem mi już naliczyli 16.000pkt.

  • 5. Data: 2010-01-17 22:25:51
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    masz jakis link albo coś

    za wydanie 2000 zł ale kiedy w jakim okresie?

  • 6. Data: 2010-01-18 10:00:45
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 17 Sty, 23:25, "Anna" <a...@o...pl> wrote:
    > masz jakis link albo coś
    >
    > za wydanie 2000 zł ale kiedy w jakim okresie?

    Od 1 listopada 2009 do 31 stycznia 2010.

  • 7. Data: 2010-01-18 13:54:11
    Od: "Lukasz, sq2dyl" <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-01-18 11:00, k...@g...pl pisze:

    > Od 1 listopada 2009 do 31 stycznia 2010.

    Gdzie jest info o tej promocji?

    --
    Łukasz

  • 8. Data: 2010-01-18 14:38:39
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 18 Sty, 14:54, "Lukasz, sq2dyl" <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Gdzie jest info o tej promocji?
    >
    > --
    > Łukasz

    Na stronie Premium Club, po zalogowaniu się na konto, w zakładce
    promocje dla ciebie.

  • 9. Data: 2010-01-18 19:29:32
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    niestety nieprawda w zakładce promocje dla ciebie brak jest jakichkolwiek
    promocji

    niemożliwe żeby tam to było

    m.googlegroups.com...

  • 10. Data: 2010-01-18 19:32:02
    Od: Tomek <k...@p...onet.pl>

    On 18.01.2010 20:29, Anna wrote:

> [...]
    > promocje dla ciebie.
    >

    > niestety nieprawda w zakładce promocje dla ciebie brak jest

    Może Ciebie nie obejmuje ta promocja?