  • 1. Data: 2009-02-22 19:11:44
    Temat: KK lub debetowa do platnosci w Szwecji
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Czy ktos moze polecic karte debetowa lub KK ktora bedzie miala mozliwie
    najtansze koszt calkowity dla transakcji bezgotowkowej w Szwecji (SEK) ?
    Wiekszosc dostepnych kart stosuje przeliczniki USD/EURO i robi sie drogo..

    --
    in

  • 2. Data: 2009-02-22 19:13:16
    Temat: Re: KK lub debetowa do platnosci w Szwecji
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "sorden" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Wiekszosc dostepnych kart stosuje przeliczniki USD/EURO i robi sie drogo..

    Dowolna karta ING albo Polbanku.

    marekz

  • 3. Data: 2009-02-22 19:41:52
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MarekZ" <m...@i...pl> wrote in message
    > Uzytkownik "sorden" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci
    >
    > Dowolna karta ING albo Polbanku.

    A Nordea nie ma specjalnej procedury dla transakcji w SEKach?

    MK

  • 4. Data: 2009-02-22 20:33:52
    Od: sorden <s...@w...pl>

    MarekZ wrote:

    > Dowolna karta ING albo Polbanku.

    Polbanku unikam jak ognia.
    Dlaczego ING ? Nie widze kont walutowych SEK, czyli podpieta pod PLN ? Maja
    jakies specjalnie korzystne procedury przy przelicznikach ?

    --
    in

  • 5. Data: 2009-02-22 20:34:27
    Od: sorden <s...@w...pl>

    MK wrote:

    > A Nordea nie ma specjalnej procedury dla transakcji w SEKach?

    Widze konto walutowe z obsluga gotowkowa w SEK. Jednak chyba nie ma
    mozliwosci podpiecia karty debet ;/

    --
    in

  • 6. Data: 2009-02-22 21:22:44
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sun, 22 Feb 2009 20:11:44 +0100
    sorden <s...@w...pl> wrote:

> [...]
    > mozliwie najtansze koszt calkowity dla transakcji bezgotowkowej w
    > Szwecji (SEK) ? Wiekszosc dostepnych kart stosuje przeliczniki

    Tak jak napisał MarekZ przelicznik ma najlepsze Polbank i ING. Polbank
    jest najlepszy, bo przelicza bezpośrednio z danej waluty transakcji na
    PLN. Nordea ma też niezłe przeliczniki i wypłaty
    w ich bankomatach na całym świeci są darmowe.

    Xenocide

  • 7. Data: 2009-02-22 21:25:02
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Dlaczego ING ? Nie widze kont walutowych SEK, czyli podpieta pod PLN ?
    > Maja
    > jakies specjalnie korzystne procedury przy przelicznikach ?

    Wbrew temu co jest od zawsze w regulaminie kart, przeliczy sie bezposrednio
    na PLN po kursie banku i bez zadnych dodatkowych marz.

    marekz

  • 8. Data: 2009-02-22 21:32:23
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    xbartx wrote:

> [...]
    > PLN. Nordea ma też niezłe przeliczniki i wypłaty
    > w ich bankomatach na całym świeci są darmowe.

    A jak Millenium wypada z ich MC?
    Właśnie się przesiadłem z ING na Mille.
    Wydawało mi się że też nie mają najgorszych przeliczników...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 9. Data: 2009-02-22 21:39:55
    Od: sorden <s...@w...pl>

    MarekZ wrote:

    > Wbrew temu co jest od zawsze w regulaminie kart, przeliczy sie
    > bezposrednio na PLN po kursie banku i bez zadnych dodatkowych marz.

    Brzmi super. TO dotyczy rowniez zwyklej debetowki ? Rowniez wyplat z
    bankomatow ?

    --
    in

  • 10. Data: 2009-02-22 21:40:56
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Marcin Lubojański wrote:

    > A jak Millenium wypada z ich MC?
    > Właśnie się przesiadłem z ING na Mille.
    > Wydawało mi się że też nie mają najgorszych przeliczników...

    No wlasnie ja mam MC w Mille. Z tego co wiem, zalapalbym sie na conajmniej
    dwa przewalutowania + 3% prowizja gdzies po drodze.

    --
    in