  • 11. Data: 2009-02-22 21:46:27
    Temat: Re: KK lub debetowa do platnosci w Szwecji
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    sorden wrote:

    > No wlasnie ja mam MC w Mille. Z tego co wiem, zalapalbym sie na conajmniej
    > dwa przewalutowania + 3% prowizja gdzies po drodze.

    Hmm...a ta prowizja to nie dla Visy była tylko?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 12. Data: 2009-02-22 22:04:11
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Marcin Lubojański wrote:

    > Hmm...a ta prowizja to nie dla Visy była tylko?

    Za cennikiem mille:

    "Transakcje walutowe:
    Marża American Express? pobierana przy przeliczeniach walutowych w przypadku
    dokonania transakcji dokonanych kartami American Express? w walutach obcych
    wynosi 1%.
    Marża Banku pobierana przy przeliczeniach walutowych w przypadku dokonania
    transakcji kartami VISA i MasterCard w walutach obcych wynosi 3%."

    --
    in

  • 13. Data: 2009-02-22 22:26:09
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "sorden" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > Brzmi super. TO dotyczy rowniez zwyklej debetowki ? Rowniez wyplat z
    > bankomatow ?

    Nie wiem, uzywam tylko kredytowych, ale przypuszczam, ze z debetowymi bedzie
    tak samo.

    marekz

  • 14. Data: 2009-02-22 22:43:28
    Od: sorden <s...@w...pl>

    MarekZ wrote:

    > Nie wiem, uzywam tylko kredytowych, ale przypuszczam, ze z debetowymi
    > bedzie tak samo.

    Ok, dzieki.

    --
    in

  • 15. Data: 2009-02-23 14:18:19
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 22 Feb 2009 22:39:55 +0100, sorden napisał(a):

    > Brzmi super. TO dotyczy rowniez zwyklej debetowki ? Rowniez wyplat z
    > bankomatow ?

    Z debetowymi jest to samo. Przy wypłacie z bankomatu zagranicą dochodzi
    koszt wypłaty 8 PLN, także opłaca się, wybierać większe kwoty jednorazowo
    (przy jakiejś drobnej wypłacie przydała by się alior/mbank).

    --
    xbartx