  • 31. Data: 2012-10-14 14:18:56
    Temat: Re: KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    neoniusz <n...@j...org> writes:

> [...]
    odpowiedź jest. A mamy niedzielę.

    > A potem sie dziwic, ze trzeba dlugo czekac na odpowiedz jak jedna
    > osoba potrafi w ciagu godziny 5 pytan zadac. I to pytan, na ktore
    > odpowiedzi sa oczywiste i wynikaja z regulaminu.

    O ile dobrze widziałem, to przynajmniej odpowiedź odnośnie 13-X-2012 nie
    wynikała z regulaminu.

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 32. Data: 2012-10-14 14:52:25
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 14.10.2012 13:57, Budzik wrote:

    > skoro jedna osoba w ciągu godziny otrzymuje 5 odpowiedzi to chyba nie
    > trzeba długo czekać na odpowiedź.

    Bo zajmuja sie prostszymi pytaniami, na ktore mozna odpowiedziec jednym
    cytatem z regulaminu. Gdybys zapytal o cos rzeczywiscie niejasnego to
    bys czekal tydzien.

  • 33. Data: 2012-10-14 14:54:51
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 14.10.2012 14:18, Kamil Jońca wrote:
    i odpowiedź jest. A mamy niedzielę.

    > O ile dobrze widziałem, to przynajmniej odpowiedź odnośnie 13-X-2012 nie
    > wynikała z regulaminu.

    Z regulaminu:

    "W promocji mogą wziąć udział pełnoletnie osoby fizyczne, które do dnia
    13 października 2012 roku nie były stroną umowy Kredytu o korzystanie z
    karty kredytowej mBanku oraz nie są w trakcie wnioskowania o wydanie
    jakiejkolwiek karty kredytowej mBanku."

  • 34. Data: 2012-10-14 15:05:38
    Od: k...@g...com

    czy ktos moze podac link do wniosku ? ponoc nie trzeba przy wypelnianiu podawac
    zadnych kodow za grupona.

  • 35. Data: 2012-10-14 15:10:48
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    neoniusz <n...@j...org> writes:

> [...]
    > korzystanie z karty kredytowej mBanku oraz nie są w trakcie
    > wnioskowania o wydanie jakiejkolwiek karty kredytowej mBanku."

    No właśnie. Co można wyinterpretować tak, że również *przed* 13 października 2012
    nie miałeś żadnej karty kredytowej mbanku.

    A jaką Twój przedpiśca dostał odpowiedź?
    KJ
    FORTUNE PROVIDES QUESTIONS FOR THE GREAT ANSWERS: #21
    A: Dr. Livingston I. Presume.
    Q: What's Dr. Presume's full name?

  • 36. Data: 2012-10-14 15:12:59
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-10-14 15:05, k...@g...com pisze:
    > ponoc nie trzeba przy wypelnianiu podawac zadnych kodow za grupona.

    A skoro nie trzeba to można oszukać Bank i bez zakupu kuponu złożyć
    wniosek o kartę? 5zł za Kindla to faktycznie kupa kasy...

  • 37. Data: 2012-10-14 15:13:47
    Od: www2 <t...@g...com>

    W dniu niedziela, 14 października 2012 14:54:51 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:

> [...]
    >
    > 13 października 2012 roku nie były stroną umowy Kredytu o korzystanie z
    >
    > karty kredytowej mBanku oraz nie są w trakcie wnioskowania o wydanie

    no to geniuszu - jesli mialem karte kredytowa iles lat temu to moge wziasc udzial czy
    nie? wg mnie nie jest to jasne napisane, nie ma slowa "kiedykolwiek" ani nie jest
    podany konkretny dzien tylko jest "do dnia"

    poza tym, to ze sie podzielilem odpowiedziami - prezyzyjnymi - zaoszczedzi innym
    watpliwosci

  • 38. Data: 2012-10-14 15:15:54
    Od: www2 <t...@g...com>

    W dniu niedziela, 14 października 2012 15:05:38 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
    > czy ktos moze podac link do wniosku ? ponoc nie trzeba przy wypelnianiu podawac
    zadnych kodow za grupona.

    warto ryzykowac dla 5zl ze nie otrzymasz kindla? Jak bedzie 1000 zakupow, a wnioskow
    z linku bedzie 1100 to moga zweryfikowac wszystkich

    nie jest to jakas gigantyczna ilosc gruponow, zeby byl z tym problem

  • 39. Data: 2012-10-14 17:22:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "www2" 2...@g...co

    : no to geniuszu - jesli mialem karte kredytowa iles lat
    : temu to moge wziasc

    Możesz wziąć i siąść -- nie wziąść.

    : udzial czy nie? wg mnie nie jest to jasne napisane,

    Jasno -- nie możesz.

    : nie ma slowa "kiedykolwiek" ani nie jest podany konkretny dzien tylko jest "do
    dnia"

    Jak Ty napisałes niepotrzebnie 'ś', tak oni niepotrzebnie dopisali 'do'.

    : poza tym, to ze sie podzielilem odpowiedziami - prezyzyjnymi - zaoszczedzi innym
    watpliwosci

    Pięć (5) pytań na godzinę? Neoniusza zazwyczaj nie czytam, ale tym razem
    skusiłem się. :) I najchętniej bym to wziął jako skrajność w żartach. :)

    Pięć na sekundę -- OK...
    Trzeba być mocno upośledzonym, aby zadawać 5 na godzinę. :)

    -=-

    Nie chcę Kindla! Chcę telefon!!! Galaxy Music Duos!

    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/samsung/galaxymusicduo
    s/

    A i tego nie jestem pewny, bo jeśli tam nie ma flesza...
    Życie po ciemku jest takie przykre...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 40. Data: 2012-10-14 18:02:22
    Od: www2 <t...@g...com>

    W dniu niedziela, 14 października 2012 17:24:52 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek
    Ciszewski napisał:

> [...]
    >

    > Mo�esz wzi�� i si��� -- nie wzi���.
    >

    > : udzial czy nie? wg mnie nie jest to jasne napisane,
    >

    > Jasno -- nie mo�esz.
    >

    > : nie ma slowa "kiedykolwiek" ani nie jest podany konkretny dzien tylko jest "do
    dnia"

    > Jak Ty napisa�es niepotrzebnie '�', tak oni niepotrzebnie dopisali 'do'.
    >

    > : poza tym, to ze sie podzielilem odpowiedziami - prezyzyjnymi - zaoszczedzi innym
    watpliwosci

    > Pi�� (5) pyta� na godzin�? Neoniusza zazwyczaj nie czytam, ale tym razem
    >
    > skusi�em si�. :) I najch�tniej bym to wzi�� jako skrajno�� w

    To Twoja interpretacja. Ja mam email z imieniem i nazwiskiem pracownika mBanku, ktory
    twierdzi ze mozna wziasc udzial (zgodnie z cytatem powyzej w moim poscie). No ale Ty
    i neoniusz wiecie lepiej. Ja sie wolalem zapytac i mam "podkladke".

    > Pi�� na sekund� -- OK...
    >
    > Trzeba by� mocno upo�ledzonym, aby zadawa� 5 na godzin�. :)

    jesli o Ciebie chodzi to jakoze czytam ta grupe od pewnego czasu - dales juz przyklad
    swojej kultury, a i bajkopisarstwa (vide wywiad dla gazety)

    do tego wstawki pierdol ktore robisz w kazdym poscie z jakimis wierzszykami swiadcza,
    ze jedyna osoba w tym watku uposledzona jestes Ty :)