  • 11. Data: 2008-10-01 11:31:44
    Temat: Re: KK mBank złota rybka
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 01 Oct 2008 10:48:17 +0000, Piotr Auksztulewicz napisał(a):

    > Gdyby jeszcze dało się w miarę normalnie wyzerować opłatę roczną (na
    > stałe, a nie przez rok-dwa), to byłaby bezsprzecznie lepsza.

    A co to znaczy 'normalnie wyzerować'? Bo ja po pierwszym roku
    korzystania, już po pierwszych negocjacjach dot. wysokości opłaty rocznej
    zostałem na zawsze zwolniony z tejże opłaty.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 12. Data: 2008-10-01 11:40:09
    Temat: Re: KK mBank z?ota rybka
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości

    > A co to znaczy 'normalnie wyzerować'? Bo ja po pierwszym roku
    > korzystania, już po pierwszych negocjacjach dot. wysokości opłaty rocznej
    > zostałem na zawsze zwolniony z tejże opłaty.

    Normalnie wyzerować, to znaczy zapewne bez 'negocjacji'. Te, jak je nazywasz
    'negocjacje' są w Citi żenujące. Citi zachowuje się jak przekupka na targu,
    a nuż się kogoś uda przekręcić. Podobnie jak żenujące jest nazywanie
    "promocją" zasady, że 12k obrotu rocznego zwalnia z opłaty rocznej na
    kolejny rok.

    Ja na przykład miałem zwolnienie z opłaty w ramach jakiejś-tam-promocji,
    niemniej jednak opłata się naliczyła. I musiałem składać reklamację aby
    została anulowana.

    W ogólności uważam, że styl działania Citi jest w tej kwestii godny
    ubolewania. Co naturalnie nie oznacza, że zły jest sam sprzedawany produkt.

    marekz

  • 13. Data: 2008-10-01 11:55:06
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 01 Oct 2008 13:40:09 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Podobnie jak żenujące jest
    > nazywanie "promocją" zasady, że 12k obrotu rocznego zwalnia z opłaty
    > rocznej na kolejny rok.

    A nie 2,4 tys.?

  • 14. Data: 2008-10-01 13:08:20
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > A nie 2,4 tys.?

    Nie, wyobraź sobie, że ponad rok temu jakiś marketoid wymyślił taką
    "promocję": pierwszy rok za darmo (wielka mi łaska), kolejne mogą być za
    darmo jeśli w poprzednim roku obrót bezgotówkowy będzie wyższy niż 12k (to
    już jakaś mega-łaska).

    W praktyce można uzyskać zwolnienie przy dramatycznie niższych obrotach.
    Tylko zazwyczaj trzeba się o nie prosić, albo wyykonywać żenującemanewry z
    niby-rezygnacjami, co nie każdemu musi odpowiadać.

    marekz

  • 15. Data: 2008-10-01 15:58:26
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Piotr Auksztulewicz <w...@h...net> writes:

    > A PIN nie ma cech
    > indywidualnych, nie da się skutecznie zaprzeczyć własnoręczności
    > jego podania.

    Ale nie jest to warunek konieczny (choc bylby przypuszczalnie
    wystarczajacym). Da sie wykazac, ze inna osoba takze mogla podac PIN
    bez zadnego wspoludzialu/bledu klienta.

    ... tyle ze zapewne taka szansa bedzie dopiero w sądzie.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 16. Data: 2008-10-01 17:35:50
    Od: Piotr Auksztulewicz <w...@h...net>

    Olgierd <n...@r...org> wrote:
    > A co to znaczy 'normalnie wyzerować'?

    To znaczy skorzystać z zapisu w regulaminie/TOiP (na przykład
    w rodzaju: obrót powyżej X -> zwolnienie z opłaty), a nie targować
    się z bankiem albo szantażować go rezygnacją.

    PS. Kolega z pracy tak chciał zrobić. Powiedział, że karta
    jest dla niego za droga i rezygnuje. Rezygnację przyjęto :-)

    --
    Piotr Auksztulewicz i...@n...net

  • 17. Data: 2008-10-01 20:12:05
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Piotr Auksztulewicz napisał(a):
    > Gdyby jeszcze dało się w miarę normalnie wyzerować opłatę roczną
    > (na stałe, a nie przez rok-dwa), to byłaby bezsprzecznie lepsza.

    Ja mam KK Citi dozywotnio za free. Wyzerowalem oplate skladajac
    wypowiedzenie. Natomiast zamiast KK mBanku polecam KK Multi - to samo
    ale lepiej i do zwolnienia z oplaty wystarczy uzyc karty 120 w roku (na
    upartego mozna pojechac na Neste i zatankowac 20 razy po 10 zl).

    --
    Mithos

  • 18. Data: 2008-10-01 21:09:40
    Od: Piotr Auksztulewicz <w...@h...net>

    Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Ja mam KK Citi dozywotnio za free. Wyzerowalem oplate skladajac
    > wypowiedzenie.

    To nie jest "normalnie". Poza tym wypowiedzenie może okazać się
    skuteczne... tak miał kolega.

    > Natomiast zamiast KK mBanku polecam KK Multi - to samo
    > ale lepiej i do zwolnienia z oplaty wystarczy uzyc karty 120 w roku (na
    > upartego mozna pojechac na Neste i zatankowac 20 razy po 10 zl).

    Obrót zwalniający z opłaty i tak wyrabiam, więc przenoszenie karty
    z m do M nie ma większego sensu :-)

    --
    Piotr Auksztulewicz i...@n...net

  • 19. Data: 2008-10-02 07:11:35
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 01 Oct 2008 17:35:50 +0000, Piotr Auksztulewicz napisał(a):

    > To znaczy skorzystać z zapisu w regulaminie/TOiP (na przykład w rodzaju:
    > obrót powyżej X -> zwolnienie z opłaty), a nie targować się z bankiem
    > albo szantażować go rezygnacją.

    No cóż, być może Citak lubi takie smaczki? ;-)

  • 20. Data: 2008-10-02 07:36:11
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    MarekZ <m...@i...pl> napisał(a):

    > W praktyce można uzyskać zwolnienie przy dramatycznie niższych obrotach.
    > Tylko zazwyczaj trzeba się o nie prosić, albo wyykonywać żenującemanewry z
    >
    > niby-rezygnacjami, co nie każdemu musi odpowiadać.

    I jak widac wz wpisow, nie kazdemu musi sie udac