  • 1. Data: 2003-05-10 08:13:54
    Temat: KK mbanku-rzeczywisty koszt uzywania
    Od: m...@p...onet.pl

    Wg toip koszt wydania VC kredytowej wynosi 58 zl,roczna opłata za uzywanie tez
    58 zl.Wg mlinki okres ważnosci karty wynosi 3 lata/na stronach mbanku brak tej
    informacji/Zatem w ciągu okresu waznosci karty poniesiemy koszt 58+58x3=232zl
    co sprawia ze roczny rzeczywisty koszt jej uzytkowania wynosi 73,33 zl Po
    uplywie 3lat za wznowienie karty placimy ponownie 58zl/o ile stawka nie
    wzrosnie/Czy to rozumowanie jest wlasciwe?

  • 2. Data: 2003-05-10 08:21:18
    Temat: Re: KK mbanku-rzeczywisty koszt uzywania
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik wrote:
    >Czy to rozumowanie jest wlasciwe?

    Nie. W pierwszy roku płacisz za wydanie karty. Za użytkowanie płacisz od
    drugiego roku. Czyli za trzy lata 174 PLN.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-05-10 08:33:38
    Od: m...@p...onet.pl

    > Nie. W pierwszy roku płacisz za wydanie karty. Za użytkowanie płacisz od
    > drugiego roku. Czyli za trzy lata 174 PLN.

> [...]
    w dniu 10.05.2003 otrzymuje karte wazna do kwietnia 2006 -place 58zl za wydanie
    w dniu 10.05.2004 place 58zl za pierwszy rok uzywania
    w dniu 10.05.2005 place 58 zl za drugi rok
    w dniu 10.05.2006 place 58zl za trzeci rok
    Zaplacilem zatem 232zl i taraz wznawiaja mi karte za co ponownie place 58 zl i
    ad rebus
    pozdrowienia

  • 4. Data: 2003-05-10 09:08:59
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > w dniu 10.05.2006 place 58zl za trzeci rok
    > Zaplacilem zatem 232zl i taraz wznawiaja mi karte za co ponownie

    Naucz się liczyć do czterech to Ci wyjdzie ok. ;-))))))
    10.05.03 płacisz za wydanie karty
    10.05.04 płacisz za użytkowanie karty
    10.05.05 płacisz za użytkowanie karty
    Razem 3 lata.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-05-10 10:04:02
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 May 2003 11:08:59 +0200, "Glenn"
    <g...@g...pl> napisał(a):

    [...]

    Bo dla niego to rebus, przeciez pisze wyraznie. :-)))

    --
    Adek

  • 6. Data: 2003-05-12 12:24:21
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Sat, 10 May 2003 12:04:02 +0200 A_Zet <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Dnia Sat, 10 May 2003 11:08:59 +0200, "Glenn"
    > <g...@g...pl> napisa?(a):

    > [...]
    >
    > Bo dla niego to rebus, przeciez pisze wyraznie. :-)))

    Dobrze liczy: zero, jeden, dwa, trzy. Razem cztery :-)))))

  • 7. Data: 2003-05-12 12:44:48
    Od: s...@o...pl

    > Dobrze liczy: zero, jeden, dwa, trzy. Razem cztery :-)))))

    Razem to będzie 6 bo 0+1+2+3=6

  • 8. Data: 2003-05-12 21:57:35
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Szymon Marjanski wrote:
    > Dobrze liczy: zero, jeden, dwa, trzy. Razem cztery :-

    ekhem - teraz obowiazuje nowy system metryczny:
    ziobro + jeden + dwa, etc.

  • 9. Data: 2003-05-13 08:59:59
    Od: m...@g...pl

    > Czy to rozumowanie jest wlasciwe?

    Czytam tabelę opłat:
    "Opłata za wydanie karty głównej/dodatkowej XXzł"
    "Opłata za każdy kolejny rok używania karty głównej/dodatkowej XXzł"

    Nie ma opłaty za odnowienie karty!

    Wniosek: płacisz na dzień dobry, potem za rok, za dwa lata i tak dalej. Opłaty
    się nie kumulują.

    Inaczej: płacisz raz w roku XXzł za kartę.

    Ja obawiałbym się czegoś innego: Karty mają być wydawane na trzy lata i mogą nie
    przetrwać intensywnej eksploatacji przez tak długi czas, tymczasem dla VE i VC jest:
    "Opłata za wydanie duplikatu karty 15 zł".

    Pozdrawiam.