  • 1. Data: 2009-10-22 13:06:31
    Temat: KK millenium
    Od: jarzabek <k...@g...com>

    Mam VG w millenium. Rok temu dawali za darmo to wziąłem, w ciągu roku
    wydałem 24k, a żeby zrezygnowali z opłaty rocznej musiałbym wydać 30k,
    czyli jeszcze 6k. Mam czas do końca listopada, ale już teraz wiem, że
    nie wydam tą kartą prawdopodobnie ani grosza więcej. No i teraz kilka
    pytań:
    1. Czy da się w millenium jakoś wynegocjować rezygnację z opłaty, bez
    dobicia do 30k?
    2. Jeśli się nie da to czy opłaty mi nie pobiorą jeśli z karty szybko
    zrezygnuję?
    3. Kiedy dokładnie muszę w tym celu z karty zrezygnować (karta wydana
    30 listopada 2008)?
    4. A może kartę przenieść? Jeśli tak to gdzie? Jeden bezwględny
    warunek - bez żadnych papierków z pracy!

  • 2. Data: 2009-10-22 18:47:06
    Temat: Re: KK millenium
    Od: Ra <a...@a...com>

    jarzabek pisze:
> [...]
    > pytań:
    > 1. Czy da się w millenium jakoś wynegocjować rezygnację z opłaty, bez
    przejrzyj archiwum

  • 3. Data: 2009-10-23 21:53:04
    Od: "Sslaus" <s...@g...coom>

    > 1. Czy da się w millenium jakoś wynegocjować rezygnację z opłaty, bez
    > dobicia do 30k?

    podobno wystarczy złożyć rezygnację, a po niedlugim czasie pracownik
    millenium zadzwoni i spyta czemu i czy gdyby nie było opłaty to czy by Pan
    nie przedłużył ;)

  • 4. Data: 2009-10-24 09:59:30
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    jarzabek <k...@g...com> napisał(a):

    > Mam VG w millenium.

    Zapytaj w BPH. Tam podobno nadal wydaja kartę na podstawie wyciągów. Ja
    wprawdzie kartę od nich brałem lata temu, ale przy wydaniu nie było żadnych
    problemów, nawet nie kazali mi zamykać starej KK. Dla karty Silver poziom
    wydatków gwarantujący bezpłatne wznowienie jest 18 K PLN.

    Tomek

  • 5. Data: 2009-10-24 10:18:13
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hbuj62$o5r$...@i...gazeta.pl...

> [...]
    > problemów, nawet nie kazali mi zamykać starej KK. Dla karty Silver poziom
    > wydatków gwarantujący bezpłatne wznowienie jest 18 K PLN.

    Jest to poziom dramatycznie wysoki jak na obecne standardy (nie był
    zmieniany od samego początku, bodajże od 5 lat, BPH był pionierem zwalniania
    z opłat za obroty, eh gdzie te czasy). Przy czym da się negocjować
    zwolnienie przy niższych obrotach.

  • 6. Data: 2009-10-24 10:33:15
    Od: " jk" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    jarzabek <k...@g...com> napisał(a):

    > 1. Czy da si=EA w millenium jako=B6 wynegocjowa=E6 rezygnacj=EA z op=B3aty,=
    > bez dobicia do 30k?

    Idź do oddziału i złóż rezygnację, nie oddawaj plastiku. Po dwóch/trzech dniach
    dostaniesz tel z retencji. Bez większych problemów po kilku minutach rozmowy
    załatwisz sobie zwolnienie z opłaty za rok/dwa, może na zawsze.
    Trzy tygodnie temu rezygnowałem z karty w mille. Ostatnim argumentem była
    właśnie propozycja karty za firko na zawsze. Ja akurat nie skorzystałem, ale da
    się.

  • 7. Data: 2009-10-24 10:54:19
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    MarekZ <b...@a...w.pl> napisał(a):

> [...]
    > zwalniania z opłat za obroty, eh gdzie te czasy). Przy czym da się
    > negocjować zwolnienie przy niższych obrotach.

    To racja, tyle że w porównaniu do limitu jaki kolega musi nastukać na tym
    Goldzie z Mille to jednak sporo mniej. Ostatnio niestety też wykruszyły się
    oferty wydawania kart wyłącznie na postawie wyciągów z innej KK. A w sumie
    to szkoda, bo choćby z ciekawości lubiłem zmienić bank obsługujący KK i nie
    trzeba było dodatkowych kwitów kompletować.

  • 8. Data: 2009-10-24 11:17:35
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik " jk" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rozmowy
    > załatwisz sobie zwolnienie z opłaty za rok/dwa, może na zawsze.

    Po co isc do oddzialu jak wystarczy zadzwonic i odrazu przelaczaja do
    retencji. Chyba, ze dla kogos czas stracony na wizyte jest mniej wart nic 3
    minutowa rozmowa...

    MK

  • 9. Data: 2009-10-24 11:21:28
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > Po co isc do oddzialu jak wystarczy zadzwonic i odrazu przelaczaja do
    > retencji. Chyba, ze dla kogos czas stracony na wizyte jest mniej wart nic
    > 3 minutowa rozmowa...

    Trzeba tylko chyba dzwonić w dzień powszedni i nie w nocy. :)

  • 10. Data: 2009-10-24 11:26:30
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości

    > Trzeba tylko chyba dzwonić w dzień powszedni i nie w nocy. :)

    Dokladnie. Miedzy 9 a 16 bedzie ok :).
    Ja tam ostatnio nie dalem sie przekupic i mam zamknietego Amexa. Zaskoczyli
    mnie nawet, bo przyslali mi sa informacje, ze karta jest zamknieta i nie mam
    zadnych zobowiazan wobec banku.

    MK