  • 21. Data: 2002-08-27 17:38:27
    Temat: Re: KK - na czym bank zarabia?
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Jesli mnie pamięć nie myli było coś na ten temat w artykule Rzeczpospolitej.
    > Też mi szczena opadła. Chyba przedstawiciel BZWBK mówił jaki to jest u nich
    > procent i nie było to mało - tak mi się kołacze po głowie że około 30%

    O, to, to zdaje się. Procent też się zgadza ;-(
    Niesamowite.
    Grzegorz

  • 22. Data: 2002-08-27 19:33:12
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    "Michał Masłowski" <m...@m...pl> wrote:
    > A ile wynosi ta prowizja od kazdej transakcji?

    Sprzedawca płaci 2-5%. Z tego 1/3 mniej więcej idzie do banku.

    --
    ___________ (R)

  • 23. Data: 2002-08-28 08:13:09
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ztcp. to gdzieś widziałem zestawienie jak wielu ludzi się zadłuża na
    karcie kredytowej.
    > Nie uwierzyłbyś ile osób to robi...
    > A przodują klienci Citi- kk to złoty interes.

    jak już kiedyś ktoś tutaj pisał

    "są ludzie, którzy umieją liczyć i tacy, którzy nie umieją" :)

    to tak jak ludzie mający do wyboru kupno pralki w sklepie z kredytu CETELEM
    0% i 5% prowizji oraz kupno tej samej pralki tydzień później za gotówkę,
    wybiorą
    tą pierwszą opcję

    poza tym, chyba bardzo niewiele osób wie, że jest coś takiego jak kredyt
    odnawialny w ramach konta - wolą brać pożyczki, kupować na raty lub robić
    debet, zamiast np w PKOBP dostać 6x średnie wpływy miesięczne kredytu...

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 24. Data: 2002-08-29 21:20:59
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 28 Aug 2002 10:13:09 +0200, "Piotr Orzechowski"
    <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> wrote:

> [...]
    >debet, zamiast np w PKOBP dostać 6x średnie wpływy miesięczne kredytu...

    Jest tez sporo takich klientow, ktorzy sie boja kredytow odnawialnych
    bo wiedza ze nie beda w stanie utrzymac samodyscypliny. Szukaja
    produktu nawet droszego, byle byly przymusowe miesieczne raty.
    Powaznie :-).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl