  • 1. Data: 2007-12-11 21:23:08
    Temat: KK na podstawie oświadczenia o dochodach
    Od: "Paweł" <p...@w...pl>

    Chciałbym otrzymać kartę kredytową (kilka tysięcy złotych limitu) na
    podstawie oświadczenia o dochodach.
    Podgląd przez net byłby udogodnieniem, ale nie jest warunkiem koniecznym
    przy wyborze tej kk.
    Interesuje mnie, żeby procedura wydania karty trwała możliwie jak najkrócej
    (maksimum 2 tygodnie).
    Które banki (pewnie będzie ich wiele :)) oferują produkt, który spełni moje
    niewygórowane wymagania?

  • 2. Data: 2007-12-11 21:34:41
    Temat: Re: KK na podstawie oświadczenia o dochodach
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Gru, 22:23, "Paweł" <p...@w...pl> wrote:
> [...]
    > (maksimum 2 tygodnie).
    > Które banki (pewnie będzie ich wiele :)) oferują produkt, który spełni moje

    BZWBK - Moneypl, Newsweek - do 5000 limitu.
    Czeka na mnie karta do odebrania juz od kilku dni - potwierdzono tel w
    oddziale, ze tylko mam podpisac oswiadczenie.

  • 3. Data: 2007-12-11 21:40:41
    Od: Andrzej Kubiak <b...@s...org>

    Dnia Tue, 11 Dec 2007 13:34:41 -0800 (PST), krzysztofsf napisał(a):

    > BZWBK - Moneypl, Newsweek - do 5000 limitu.
    > Czeka na mnie karta do odebrania juz od kilku dni - potwierdzono tel w
    > oddziale, ze tylko mam podpisac oswiadczenie.

    Chyba że Paweł prowadzi DG - wtedy nici z tej karty na podanych warunkach.

    AK

  • 4. Data: 2007-12-11 21:57:45
    Od: "Paweł" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <b...@s...org> napisał w wiadomości

    > Chyba że Paweł prowadzi DG - wtedy nici z tej karty na podanych warunkach.

    Nie prowadzę DG, mój jedyny dochód uzyskuję na podstawie umowy o pracę.

  • 5. Data: 2007-12-11 22:18:45
    Od: Andrzej Kubiak <b...@s...org>

    Dnia Tue, 11 Dec 2007 22:57:45 +0100, Paweł napisał(a):

    > Nie prowadzę DG, mój jedyny dochód uzyskuję na podstawie umowy o pracę.

    No to powinieneś dostać. Jest jeszcze mBankowa Visa Radość Życia - 25.
    listopada złożyłem wniosek, 5. grudnia już nią płaciłem.

    AK

  • 6. Data: 2007-12-11 22:20:52
    Od: Michał R. <m...@s...pl>

    o tak szybko
    ja też złożyłem wniosek o Visa radść życia i od 3 dni nie ma telefonu

    co teraz oddzwon ią i co przyjdzie karta cy beda kazać jakieś zaświadczenia
    przysyłać????

  • 7. Data: 2007-12-11 22:28:41
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Gru, 23:18, Andrzej Kubiak <b...@s...org> wrote:

    > No to powinieneś dostać. Jest jeszcze mBankowa Visa Radość Życia - 25.
    > listopada złożyłem wniosek, 5. grudnia już nią płaciłem.

    Polbank tez bywa szybki - zona po 5 dniach miala juz aktywna karte z
    przeniesienia z innego banku - nowa moze byc juz po 2-3 dniach od
    zlozenia wniosku - z tym, ze moga poprosic o doniesienie zaswiadczenia
    o zarobkach.

  • 8. Data: 2007-12-11 22:32:25
    Od: Andrzej Kubiak <b...@s...org>

    Dnia Tue, 11 Dec 2007 23:20:52 +0100, Michał R. napisał(a):

    > co teraz oddzwon ią i co przyjdzie karta cy beda kazać jakieś zaświadczenia
    > przysyłać????

    Pisz trochę wolniej i wyraźniej, proszę :)

    Właściwie to nie przypominam sobie, żeby w ogóle dzwonili, choć pewności
    nie mam. Dostałem mailem potwierdzenie złożenia wniosku, później
    informację, że "się produkuje", następnie, że została wysłana Siódemką.
    Pamiętając, jak to szwagierka otwierała konto jakiś rok temu, przygotowałem
    się na miesięczne oczekiwanie, a tu następnego dnia zadzwonił kurier,
    umówił się, podjechał, sprawdził dowód, wziął podpis, następnego dnia karta
    działa (również informacja mailem o aktywacji karty). Pozytywnie się
    zdziwiłem - pełna profeska ;)

    Raiffeisen też mnie zdziwił. Wspominałem kiedyś, że mam ich Visę Nową z
    obrotem rocznym 25zł. Umowy rozwiązać nie chcieli, przysłali dożywotnie
    zwolnienie z opłat. Wczoraj dostałem listownie informację o podwyższeniu
    limitu i propozycję wymiany na Gold. Aż podrążę, czy też byłaby dożywotnio
    bez opłat :)

    AK

  • 9. Data: 2007-12-11 22:39:43
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Gru, 23:32, Andrzej Kubiak <b...@s...org> wrote:

> [...]
    > limitu i propozycję wymiany na Gold. Aż podrążę, czy też byłaby dożywotnio

    Badz twardy.
    Przetrzymaj ich do darmowej platyny ;)

  • 10. Data: 2007-12-11 22:46:13
    Od: Andrzej Kubiak <b...@s...org>

    Dnia Tue, 11 Dec 2007 14:39:43 -0800 (PST), krzysztofsf napisał(a):

    > Badz twardy.
    > Przetrzymaj ich do darmowej platyny ;)

    Eee, do platyny to musiałbym ze sto złotych rocznie przepuścić przez kartę
    ;)

    AK