  • 11. Data: 2007-12-12 09:25:22
    Temat: Re: KK na podstawie oświadczenia o dochodach
    Od: "Bard" <b...@w...poczta.onet.pl>

    > Raiffeisen też mnie zdziwił. Wspominałem kiedyś, że mam ich Visę Nową z
    > obrotem rocznym 25zł. Umowy rozwiązać nie chcieli, przysłali dożywotnie
    > zwolnienie z opłat. Wczoraj dostałem listownie informację o podwyższeniu
    > limitu i propozycję wymiany na Gold. Aż podrążę, czy też byłaby dożywotnio
    > bez opłat :)

    A mi to nigdzie nie chca podwyzszac limitow mimo, ze nie sa kosmiczne :-/
    Mam 2 x Raiff, 2 x mBank, 1 x bph... jak dzwonie sie pytac jak podwyzszyc
    limit to chca zaswiadczenia, a to mi nie na reke bo mam jeszcze kredyt
    hipoteczny... karty uzywane bardzo duzo, czesto splacane w calosci, a raz na
    kilka miesiecy przez 2-3 miesiace splacam tylko czesc... ehhh

  • 12. Data: 2007-12-12 22:09:53
    Od: "PatronX" <p...@w...pl>

    > Chciałbym otrzymać kartę kredytową (kilka tysięcy złotych limitu) na
    > podstawie oświadczenia o dochodach.
    > Podgląd przez net byłby udogodnieniem, ale nie jest warunkiem koniecznym
    > przy wyborze tej kk.
    > Interesuje mnie, żeby procedura wydania karty trwała możliwie jak
    > najkrócej (maksimum 2 tygodnie).
    > Które banki (pewnie będzie ich wiele :)) oferują produkt, który spełni
    > moje niewygórowane wymagania?

    http://finanse.netwaluta.pl/kartykredytowe/porownani
    e-kart-kredytowych/1/

    masz tu wszystkie szczegóły.

  • 13. Data: 2007-12-13 06:32:11
    Od: Andrzej Kubiak <b...@s...org>

    Dnia Wed, 12 Dec 2007 23:09:53 +0100, PatronX napisał(a):

    > http://spam.com
    > masz tu wszystkie szczegóły.

    Tak, zwłaszcza ma tam odpowiedzi na swoje pytania, spamerze.

    AK

  • 14. Data: 2007-12-13 22:36:17
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 12 Gru, 10:25, "Bard" <b...@w...poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    > Mam 2 x Raiff, 2 x mBank, 1 x bph... jak dzwonie sie pytac jak podwyzszyc
    > limit to chca zaswiadczenia, a to mi nie na reke bo mam jeszcze kredyt

    Przeciez i tak widza ten kredyt w BIK ?

    >karty uzywane bardzo duzo, czesto splacane w calosci, a raz na
    > kilka miesiecy przez 2-3 miesiace splacam tylko czesc... ehhh

    Ryzyko karciane dla banku rozklada sei na wieksza liczbe malych
    kredytow i to w roznych bankach (a pies ich tracal, konkrencje ;) ).
    jeden duzy limit (pytanie co dla ciebie duzy?) jest wiekszym ryzykiem
    dla dajacego go banku.