  • 1. Data: 2006-09-04 19:39:58
    Temat: KK pod zastaw lokaty
    Od: "." <m...@m...pl>

    Potrzebna mi wypukła karta :) Kredytowa. W jakim banku dostane ją pod zastaw
    lokaty.

    Potrzebny mi limit 1000zł

    Dam na lokate te 1000zł +ew. koszty oprocentowania karty itd.

    Pracuje na umowe-zlecenie (około 1000\ m-c)
    Renta rodzinna 750zł

    Nie mam uregulowanego wojska

    Jestem w Krajowym Rejestrze Dlugow za nie zaplacony telefon :(

    Nigdy nie brałem kredytów :(

    Macie jakies pomysły?

    Z góry dziekuje za odpowiedz :D

    Pozdr.

  • 2. Data: 2006-09-04 21:10:54
    Temat: Re: KK pod zastaw lokaty
    Od: "lukaszsz" <lukaszsz[nosp]@[am]op.pl>

    "." <m...@m...pl> wrote in message
    > Potrzebna mi wypukła karta :) Kredytowa. W jakim banku dostane ją pod
    > zastaw lokaty.
    >
    > Potrzebny mi limit 1000zł
    >
    > Dam na lokate te 1000zł +ew. koszty oprocentowania karty itd.

    Ja mam karte pod lokate w multibanku, wymagali ode mnie lokaty na 110%
    limitu karty. Nie bylo zadnych problemow z nie uregulowanym stosunkiem do
    sluzby wojskowej, nie musialem tez przynosic zaswiadczen o dochodach

    pozdrawiam
    Lukasz

  • 3. Data: 2006-09-04 21:13:56
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "." <m...@m...pl> writes:

    > Potrzebna mi wypukła karta :) Kredytowa. W jakim banku dostane ją pod zastaw

    Wyrób sobie debetową i mów, że to kredytowa. Nikt nie pozna. Serio.

    MJ

  • 4. Data: 2006-09-04 21:22:38
    Od: "." <m...@m...pl>

    > Wyrób sobie debetową i mów, że to kredytowa. Nikt nie pozna. Serio.
    >
    > MJ

    Potrzebna mi jest kredytowa :D

    A w tym Multibanku nie bedzie problemu z tym rejestrem długów i jak dlugo
    sie czeka na taką karte w tym banku?

  • 5. Data: 2006-09-04 21:40:44
    Od: "." <m...@m...pl>

    Użytkownik "lukaszsz" <lukaszsz[nosp]@[am]op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > limitu karty. Nie bylo zadnych problemow z nie uregulowanym stosunkiem do
    > sluzby wojskowej, nie musialem tez przynosic zaswiadczen o dochodach

    Dzieki za odpowiedz :)

    Własnie przejzałem oferte |Multibanku.

    Jak u Ciebie szybko to trwało?
    Po ilu dniach dostałes karte?

    I jak to sie odbyło, dałeś im dwa dokumenty, pieniądze na lokatę i oni Ci
    dali kartę?

  • 6. Data: 2006-09-04 22:04:42
    Od: "lukaszsz" <lukaszsz[nosp]@[am]op.pl>

    "." <m...@m...pl> wrote in message

> [...]
    > Po ilu dniach dostałes karte?
    >
    > I jak to sie odbyło, dałeś im dwa dokumenty, pieniądze na lokatę i oni Ci

    Wiec zjawilem sie w oddziale, zalozylem konto od reki, powiedzialem ze chce
    tez KK pod lokate, wiec Pani dala mi formularz, ktory wypelnilem bez daty i
    powiedziala ze jak juz sobie przeleje pieniadze (podejrzewam ze mozna byloby
    tez wplacic w kasie) to mam do niej zadzwonic i Ona wtedy zrobi blokade i
    wysle wniosek do centrali... wiec nastepnego dnia jak sprawdzilem ze
    pieniadze juz sa na koncie, zadzownilem, po 10minutach pani oddzownila
    mowiac ze zapomniala o jeszcze jednym papierku, wiec musialem sie znow
    pofatygowac do oddzialu, jeden autograf i z glowy....
    karta przyszla poczta po ok 10 dniach...

    pozdrawiam
    Lukasz

  • 7. Data: 2006-09-04 22:10:44
    Od: "." <m...@m...pl>

    > "." <m...@m...pl> wrote in message

    Dzieki za szybką odpowiedz, spróbuje tam wziąć ta karte moze mi dadzą :P

  • 8. Data: 2006-09-05 08:45:49
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "." <m...@m...pl> writes:

    > Potrzebna mi jest kredytowa :D

    No jeśli to tak dowartościowuje 8-). Bo merytorycznie nie widzę żadnej
    potrzeby.

    MJ

  • 9. Data: 2006-09-05 09:36:15
    Od: "l" <b...@y...com>

    > No jeśli to tak dowartościowuje 8-). Bo merytorycznie nie widzę żadnej
    > potrzeby.

    wypożyczenie auta w USA ?

  • 10. Data: 2006-09-05 10:51:37
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "l" <b...@y...com> writes:

    > wypożyczenie auta w USA ?

    Uważasz, że wypożyczalnia w USA ma jakikolwiek sposób na wykrycie, czy
    kawałek plastiku z Polski jest debetowy czy kredytowy? Bo ja
    uważam, że nie.

    MJ