  • 11. Data: 2006-07-11 20:45:46
    Temat: Re: KK pod zastaw lokaty - gdzie?
    Od: Jacek Swiesciak <n...@s...invalid>

    Dnia Tue, 11 Jul 2006 21:35:37 +0200, Seba napisał(a):

    > nie, chodzi o saldo depozytow terminowych i inwestycji w fundusze, obroty na
    > rachunku biezacym ich malo interesuja (poza wplywami z tyt. wynagrodzenia)

    To ja nie wiem :) Depozyty miałem zerowe, fundusze - takoż, cały obrót na
    rachunku to przelew z innego mojego konta (z tytułem: wynagrodzenie za...
    :)), przy czym na drugi dzień szedł przelew z powrotem. Kartę zaproponowali
    sami, z limitem 2x miesięczny wpływ, papierów żadnych nie chcieli.

    --
    Jacek

  • 12. Data: 2006-07-12 06:57:22
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > Multibank, polecam. Wezmiesz kk pod zastaw lokaty (zero formalnosci), a za
    > trzy miechy pojdziesz do innego banku i na podstawie historii kk z
    > Multibanku, dadza Ci kk z wiekszym limitem, a z karty i lokaty w
    > Multibanku bedziesz mogl zrezygnowac :)

    to taki fajny sposob na otrzymanie kk bez stalych dochodow ;-))

    bowiem najtrudniej dostac pierwsza karte, a pozniej juz tylko zamieniasz
    jedna na inna etc...

    pozdr.
    RobertS

  • 13. Data: 2006-07-12 11:35:12
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    Pawlo napisał(a):
    > Przeglądając archiwum wyczytałem, że MultiBank.
    > Gdzie jeszcze otrzymam taką KK?

    W multi się załatwia błyskawicznie. Sprawdzją BIK i bazę międzybankową,
    jak jesteś czysty to góra następnego dnia zakładasz lokatę i podpisujesz
    umowę.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin