  • 1. Data: 2009-07-28 12:35:37
    Temat: KK -przeniesienie - jak nie do Alior to gdzie (bez zaświadczeń)?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Właśnie się dowiedziałem że Alior nie zechce przyznać mi karty, jako że przy
    wniosku indywidualnym liczą dochody WYŁĄCZNIE wnioskodawcy, ale już koszty,
    kredyty itd odejmują CAŁEJ rodziny (tym sposobem zdolność kredytową zaniżają
    dokładnie o połowę dla małżeństw).

    Może więc jakaś lepsza opcja (mniej idiotyczny bank)?
    Kto jeszcze łyknie przeniesienie karty kredytowej bez latania z toną
    papierów i zaoferuje kartę bez opłat, a wręcz ze zwrotem klientowi części
    tego co się nią zapłaciło?

  • 2. Data: 2009-07-28 12:46:26
    Od: luc <b...@g...net>

    On 28 Lip, 14:35, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
> [...]
    > Kto jeszcze łyknie przeniesienie karty kredytowej bez latania z toną
    > papierów i zaoferuje kartę bez opłat, a wręcz ze zwrotem klientowi części

    Polbank? Przeniosłem tam mbankową złotą rybkę...

    pzdrwm
    luc

  • 3. Data: 2009-07-28 12:57:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "luc" <b...@g...net> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > tego co się nią zapłaciło?

    >Polbank? Przeniosłem tam mbankową złotą rybkę...

    Ale ZTCW one mają połowę tego zwrotu co w Alior (tylko 0,5%).
    Jakaś lepsza propozycja?

  • 4. Data: 2009-07-28 13:00:13
    Od: Homzik <h...@g...com>

    Polbank-Era ma 1%, wczoraj ktos podawal GE Money Bank ze zwrotem 1,5%
    ale maks do 300 zł rocznie

  • 5. Data: 2009-07-28 13:16:03
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 28 Jul 2009 14:57:52 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Ale ZTCW one mają połowę tego zwrotu co w Alior (tylko 0,5%). Jakaś
    > lepsza propozycja?

    Zależy gdzie kupujesz i co. Lukas Furora ma całkiem niezłe %, ale to na
    różny asortyment. Coś tam tesco miało 2% chyba ale czasowo. GEM jak ktoś
    wspomniał też ma. Mille ma np kartę do Piotra i Pawła na 5%. No trochę
    tego jest.

    Xenocide

  • 6. Data: 2009-07-28 13:45:09
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    > Ale ZTCW one mają połowę tego zwrotu co w Alior (tylko 0,5%). Jakaś
    > lepsza propozycja?

    Realnie mają 0,9% przy karcie "prestiżowanej" (1% zwrotu minus 0,1%
    składki ubezpieczeniowej).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Tanio i dobrze zrobić zdjęcia we Wrocławiu?

  • 7. Data: 2009-07-28 13:54:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > różny asortyment. Coś tam tesco miało 2% chyba ale czasowo. GEM jak ktoś
    > wspomniał też ma. Mille ma np kartę do Piotra i Pawła na 5%. No trochę

    Ale to są rabaty, a mnie interesuje zwrot od banku ZA WSZYSTKO co kupuję.

  • 8. Data: 2009-07-28 15:05:40
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    > Ale ZTCW one mają połowę tego zwrotu co w Alior (tylko 0,5%).

    Karta "prestiżowa" daje 1%. A wymagania raczej spokojne...

    > Jakaś lepsza propozycja?

    Raczej nigdzie indziej nie dostaniesz tak łatwo karty ze sporym limitem i bez
    chipa. Z chipem to bodajże w allianz - ale nie wiem czy są jakieś bonusy...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 9. Data: 2009-07-28 19:59:01
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    > Ale ZTCW one mają połowę tego zwrotu co w Alior (tylko 0,5%).
    > Jakaś lepsza propozycja?

    ge money bank karta zakupowa zwrot 1,5% ale nie przerabialem w praktyce

    ale spodziewalbym sie, ze nie maja zbyt rygorystycznych procedur

  • 10. Data: 2009-07-29 10:42:37
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 28 Jul 2009 21:59:01 +0200, eg napisał(a):

    > ge money bank karta zakupowa zwrot 1,5% ale nie przerabialem w praktyce
    >
    > ale spodziewalbym sie, ze nie maja zbyt rygorystycznych procedur

    Tam jest tylko jeden haczyk, o którym nie wiem czy było na grupie - max
    to 25PLN/m-c zwrotu czyli jakieś niecałe 1700PLN/m-c - jak mamy większy
    zakup to czarna dupa, niestety :/

    Xenocide