  • 41. Data: 2008-12-14 10:27:29
    Temat: Re: KK - pytań kilka
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Olgierd pisze:
    > Jeśli co miesiąc kupujesz komputer czy garnitur to się zgadzam. Ale nie
    > każdy ma takie potrzeby.

    Limit 2-3k nie starczy na komputer, że o TV czy innych sprzętach nie
    wspomnę. Poza tym ja np. często wyjeżdżam służbowo i za hotel płacę
    swoją kartą (wcześniej dostaje gotówkę albo refundację już po) co czasem
    daje wydatek prawie 2k.

    Jak do tego doliczysz normalne wydatki i czasem jakiś większy zakup
    (przynajmniej jeden w miesiącu IMO wychodzi) to jednak potrzebuję
    większego limitu, zwłaszcza, że aby sensownie korzystać z GP to trzeba
    mieć limit = 2xśrednie miesięczne wydatki.

    --
    Mithos

  • 42. Data: 2008-12-14 11:28:56
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    > I już. :) Średnio 5 minut raz na miesiąc.
    > W czym widzisz problem?

    W ograniczeniu potencjalnych zysków z posiadania KK. Otóż aby taki myk był
    możliwy musisz trzymać pieniądze na ROR, a ten w większości przypadków jest
    nisko oprocentowany. To powoduje, że w skrajnym przypadku KK może zachowywać
    się niemal jak debetowa.

  • 43. Data: 2008-12-14 11:30:00
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    > Rzecz w tym, że karty Citi są dla mnie najbardziej atrakcyjne pod
    > względem punktowo - rabatowym. I w dodatku to są jedyne karty jakie mam
    > na podpis :)

    Polecam KK Eurobanku. Mam na podpis (Gold, nie wiem jak zwykła, ale pewnie
    podobnie), a system punktowy PremiumClub jest też całkiem niezły (np. za
    4800zł paliwo za 100zł na Statoilu).

  • 44. Data: 2008-12-14 12:57:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On 14 Dec 2008 09:58:51 +0100, Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    wrote:

    >Rzecz w tym, że karty Citi są dla mnie najbardziej atrakcyjne pod
    >względem punktowo - rabatowym. I w dodatku to są jedyne karty jakie mam
    >na podpis :)

    Spoko, jak masz na karcie obroty i spłacasz w terminie przynajmniej
    kwotę minimalną, to Citi podnosi limit i to dość szybko.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 45. Data: 2008-12-14 14:18:23
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-12-14, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    [...]

    > Spoko, jak masz na karcie obroty i spłacasz w terminie przynajmniej
    > kwotę minimalną, to Citi podnosi limit i to dość szybko.

    Mi nie. Mam kartę ponad rok, zawsze spłacaną w terminie i nic. Dopiero
    po akcji z SMSami podnieśli mi z 4000 na 4500. A to dość śmieszna sumka.
    :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 46. Data: 2008-12-14 14:44:44
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:
    > Spoko, jak masz na karcie obroty i spłacasz w terminie przynajmniej
    > kwotę minimalną, to Citi podnosi limit i to dość szybko.

    KK Citi mam prawie 2 lata. Obroty miesięczne ok 2k PLN spłacane ZAWSZE w
    100%. Limit marny (mniejszy niż mój średni miesięczny dochód), nie da
    się go podnieść w żaden sposób.

    --
    Mithos

  • 47. Data: 2008-12-14 14:59:43
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sun, 14 Dec 2008 15:44:44 +0100, Mithos napisał(a):

    > KK Citi mam prawie 2 lata. Obroty miesięczne ok 2k PLN spłacane ZAWSZE w
    > 100%. Limit marny (mniejszy niż mój średni miesięczny dochód), nie da
    > się go podnieść w żaden sposób.

    Bo się prosisz. Już było powiedziane (i mój przypadek też tego dowodzi):
    nie prosić się, Citi samo poprosi.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 48. Data: 2008-12-14 15:02:29
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sun, 14 Dec 2008 11:27:29 +0100, Mithos napisał(a):

    > Limit 2-3k nie starczy na komputer,

    Za 2000 złotych nie kupisz komputera? I nawet za 3000 złotych też nie
    kupisz? To jakiś żart?

  • 49. Data: 2008-12-14 15:09:01
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    nie, 14 gru 2008 o 16:02 GMT, Olgierd napisał(a):

    > Za 2000 złotych nie kupisz komputera? I nawet za 3000 złotych też nie
    > kupisz? To jakiś żart?

    Ale o jakim komputerze ozmawiamy? :)

    ostatnio kupowalismy komputer do firmy dla nowego pracownika, plyta glowna
    ponad 1 tys, procesor ponad jeden tys, ram ok 500zl, monitor 24", juz jest
    ponad 3k :) a gdzie dyski? -> 3 dyski, grafika? obudowa? zasilacz? myszka i
    klawiatura?

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ brzezi:~# uptime ]
    [ Ekg: #3781111 ][ 16:06:40 up 12 days, 15:53, 4 users, ]

  • 50. Data: 2008-12-14 15:13:48
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-12-14, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    [...]

    > Za 2000 złotych nie kupisz komputera? I nawet za 3000 złotych też nie
    > kupisz? To jakiś żart?

    Biurowy pewnie tak (sam takie trzy kupiłem pracownikom do 1500 brutto).
    Taki do grania, czy do zastosowań specjalistycznych (choćby grafika),
    to już nie. Sam monitor wysokiej klasy to jest wydatek rzędu 2k, a do
    tego trzeba wydać na soft i to sporo.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl