  • 11. Data: 2004-09-28 16:28:37
    Temat: Re: KK - pytanie
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 28 Sep 2004 16:42:32 +0200, Marek napisał(a):
    > A gdzie można o tym przeczytać?

    Dowiadywałem się na infolinii Rajfiego - a wcześniej na infolinii "karty
    amplico"... W obu miejscach zapewniano mnie że WSZYSTKIE przelewy z karty są
    traktowane jako operacje bezgotówkowe i nie są obciążone żadnymi prowizjami.
    Zrobiłem przelew - zobaczymy jak wyjdzie...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 12. Data: 2004-09-28 16:45:34
    Od: SebCz <s...@k...pl>

    > Zrobiłem przelew - zobaczymy jak wyjdzie...

    (już pytałem w innym wątku, ale tam brak odpowiedzi)

    Jak tego dokonałeś? Telefonicznie czy przy wizycie w placówce? Odsetek
    obiecują nie pobierać jak zrzumiałem, ale czy jest jakaś opłata typu kilka
    zł za przelew?

    ---
    Pozdrawiam
    Sebcz
    ---
    zanim napiszesz na 'priv', zdejmij kapelusz :)

  • 13. Data: 2004-09-28 16:51:30
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 28 Sep 2004 18:45:34 +0200, SebCz napisał(a):

> [...]

    > Jak tego dokonałeś? Telefonicznie czy przy wizycie w placówce? Odsetek
    > obiecują nie pobierać jak zrzumiałem, ale czy jest jakaś opłata typu kilka

    Telefonicznie. Według zapewnień pani rajfajzenki żadnych prowizji ani opłat
    się nie nalicza... W razie czego rozmowa jest nagrywana więc będę walczył ;)

    Pozdrawiam,

  • 14. Data: 2004-09-28 17:38:33
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Tue, 28 Sep 2004 16:51:30 +0000 (UTC), Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    napisał:

    > Telefonicznie. Według zapewnień pani rajfajzenki żadnych prowizji ani
    > opłat
    > się nie nalicza... W razie czego rozmowa jest nagrywana więc będę
    > walczył ;)

    Tylko VISA AMPLICO. Z innych KK nie.

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':