  • 1. Data: 2008-12-05 00:03:53
    Temat: KK - szybkie pytanie
    Od: Schliesky <t...@m...pl>

    A w zasadzie dwa(lamerskie):

    1) Po co są KK z chipem jak np. w mBanku? Czy płacąc taką kartą w
    sklepie trzeba wklepać PIN? Dotychczas mam debetówkę, która potwierdzam
    podpisem i sobie to chwalę, widziałem, że karty z chipem nie cieszą się
    wśród grupowiczów dobrą renomą, popieram. Czy kredytowa z chipem jest
    potwierdzana pinem i czy takie transakcje(zatwierdzane pinem) równie
    ciężko reklamować jak w przypadku debetówki, w razie czego?

    2) Czy opłaca się brać w mBanku kartę na full limit (brałbym na
    podstawie historii konta)? Czy może lepiej nie przesadzać i zostawić
    sobie ewentualną możliwość wzięcia drugiej w innym banku.

  • 2. Data: 2008-12-05 07:32:38
    Temat: Re: KK - szybkie pytanie
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 05 Dec 2008 01:03:53 +0100, Schliesky napisał(a):

    > 2) Czy opłaca się brać w mBanku kartę na full limit (brałbym na
    > podstawie historii konta)? Czy może lepiej nie przesadzać i zostawić
    > sobie ewentualną możliwość wzięcia drugiej w innym banku.

    Uważam, że nawet jeśli nie myślisz o drugiej karcie, nie warto brać tej
    jednej na maksa. W mBanku jest o tyle fajnie, że możesz sobie porobić
    blokady (dzienna, miesięczna), więc nawet jak ktoś Ci skubnie kartę to
    nie pożyje, ale zawsze -- po co?

    Co do pinów: zerknij do archiwum grupy. 101 razy wałkowany temat.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2008-12-05 10:02:25
    Od: k...@o...pl

    On 5 Gru, 01:03, Schliesky <t...@m...pl> wrote:

    > 2) Czy opłaca się brać w mBanku kartę na full limit (brałbym na
    > podstawie historii konta)? Czy może lepiej nie przesadzać i zostawić
    > sobie ewentualną możliwość wzięcia drugiej w innym banku.
    Nie każdy bank się kieruje tym, że winnym karcie tez ma się kartę.
    Ostatnio wziąłem w... Polbanku i ku mojemu zaskoczeniu dostałem taki
    limit jaki chciałem
    mimo, że mam drugą kartę na dosyć wysoki limit.

  • 4. Data: 2008-12-05 13:03:34
    Od: Schliesky <t...@m...pl>

    Dzięki za odpowiedzi teraz już wiem niemal wszystko.
    Chyba jednak wezmę na maksa w mBanku, najwyżej sobie później obniżę
    limit, skoro później wrócić jest łatwo.

    k...@o...pl wrote:
> [...]
    > limit jaki chciałem
    > mimo, że mam drugą kartę na dosyć wysoki limit.

    Hmm, to ciekawe, nawet jeżeli prawdomównie podałeś info o tamtej karcie?
    Choć chyba i tak powinni to sprawdzić w BIK.

  • 5. Data: 2008-12-05 13:21:00
    Od: k...@o...pl

    On 5 Gru, 14:03, Schliesky <t...@m...pl> wrote:

    > Hmm, to ciekawe, nawet jeżeli prawdomównie podałeś info o tamtej karcie?
    >   Choć chyba i tak powinni to sprawdzić w BIK.

    Myślę, że sprawdzili. Może jednak nie, albo tej starej karty tam nie
    ma?
    Przy składaniu wniosku nie pytali się o limity w innych bankach,
    tabelkę z tym polem pomineli.
    Upominałem się nawet co z tymi to powiedzieli, że później.
    Może po prostu nie pilnują tak ostro limitów, już czytałem, że komuś
    chcieli dać marny limit(ponad starą kartę) przy przenoszeniu karty z
    innego banku a jak złożył wniosek o nowa kartę to dostał znacznie
    więcej i bez zamykania tej starej karty.