  • 1. Data: 2003-10-23 15:47:58
    Temat: KK w BPH-PBK
    Od: Piotr Piatkowski <k...@c...pl>

    Kończy mi się KK w BPH-PBK, ten rok miałem ją promocyjnie za darmo (do
    konta srebrny sezam), teraz jak się dowiedziałem mam za nią zapłacić 75 zł.

    Pani jednak powiedziała, że jeżeli z tej zrezygnuję a skorzystam z nowej
    promocji i zamówię sobie kartę (identyczną) przez internet, to nie będę nic
    płacić.

    Może mi to ktoś potwierdzić bądź zaprzeczyć? Nie udało mi się znaleźć
    regulaminu tej nowej promocji na stronach banku.

    --
    Piotr Piątkowski, Kraków
    perl -le 's**02).4&9%4^[./4(%2^0%2,^([#+%2&**y%& -;^[%"`-{ a%%s%%$_%ee'

  • 2. Data: 2003-10-23 19:33:22
    Temat: Re: KK w BPH-PBK
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    Użytkownik "Piotr Piatkowski" <k...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Może mi to ktoś potwierdzić bądź zaprzeczyć? Nie udało mi się znaleźć
    > regulaminu tej nowej promocji na stronach banku.

    w ktorym oddziale ci o tym powiedzieli ?
    ja tez nic nie widze, ale moze tak jest

    Podziel sie doswiadczeniami swoimi - jak oceniasz czas autoryzacji tek karty
    kk - bo mnie diabli biorą - uważam, że minutowe oczekiwanie na autoryzacje
    to przegiecie i dlatego raczej nie przedluze tej ich karty tylko bede szukal
    innej

  • 3. Data: 2003-10-24 07:32:21
    Od: Piotr Piatkowski <k...@c...pl>

    Krab <k...@p...of.pl> wrote:
    > Użytkownik "Piotr Piatkowski" <k...@c...pl> napisał w wiadomości
    >
    > w ktorym oddziale ci o tym powiedzieli ?
    > ja tez nic nie widze, ale moze tak jest

    Kraków, al. Pokoju 1 (telefonicznie). Z tym że nie jestem pewien jaką nową
    kartę pani miała na myśli - na pewno mówiła o złożeniu wniosku przez
    internet.

> [...]
    > to przegiecie i dlatego raczej nie przedluze tej ich karty tylko bede szukal

    Nie narzekam - nie zauważyłem różnicy w stosunku do wcześniej używanej visy
    electron (ale też BPH - w zasadzie nie mam doświadczenia z kartami innych
    banków). Ale z tego co widziałem na terminalu, to 90% czasu zajmuje
    dzwonienie do centrum autoryzacyjnego, jak się już wzdzwoni, to autoryzacja
    idzie praktycznie od ręki.

    --
    Piotr Piątkowski, Kraków
    perl -le 's**02).4&9%4^[./4(%2^0%2,^([#+%2&**y%& -;^[%"`-{ a%%s%%$_%ee'

  • 4. Data: 2003-10-24 08:04:52
    Od: "MariuszJ" <m...@d...pl>

    http://www.kartykredytowe.pl/promocja_dodatkowa.dhtm

  • 5. Data: 2003-10-24 09:11:44
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

> [...]
    autoryzacje
    > to przegiecie i dlatego raczej nie przedluze tej ich karty tylko bede

    Mnie też diabli biorą ale wziąłem ją bo potrzebowałem ubezpieczenia na
    wyjazd za granicę.

  • 6. Data: 2003-10-24 10:18:51
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Krab" <k...@p...of.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kk - bo mnie diabli biorą - uważam, że minutowe oczekiwanie na autoryzacje
    > to przegiecie i dlatego raczej nie przedluze tej ich karty tylko bede

    IMHO czas jej autoryzacji nie odbiega od innych kart. Natomiast w Turcji
    smigala jakby to byla karta lokalna :) przy VC Citka potrafilem czekac nawet
    2 min.

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2003-10-24 16:41:59
    Od: Piotr Piatkowski <k...@c...pl>

    MariuszJ <m...@d...pl> wrote:

    > http://www.kartykredytowe.pl/promocja_dodatkowa.dhtm

    Tak, to czytałem, ale to marketing - a mnie interesowałby regulamin.

    --
    Piotr Piątkowski, Kraków
    perl -le 's**02).4&9%4^[./4(%2^0%2,^([#+%2&**y%& -;^[%"`-{ a%%s%%$_%ee'

  • 8. Data: 2003-10-24 21:42:22
    Od: "Tomasz Rybiński" <r...@m...iinf.polsl.gliwice.pl>

    > Tak, to czytałem, ale to marketing - a mnie interesowałby regulamin.

    Z tego co widzę, to powtórka z promocji wakacyjnej, tyle że tym razem
    dotyczy kart dodatkowych za darmo.
    Jak wyrabiałem wtedy moją główną i poprosiłem o regulamin promocji
    to usłyszałem, że nie ma dostępnego.
    Swoją drogą to trochę mnie zaskakuje i niepokoi takie rozdawnictwo
    za darmo.Czyżby, aż tak liczyli na to, że ludzie przegapią odwołać
    wznowienie...?
    pzdrw
    Dzidek

    PS. A propos - nie mam problemów z czasem autoryzacji.

  • 9. Data: 2003-10-29 20:08:34
    Od: Piotr Piatkowski <k...@c...pl>

    Krab <k...@p...of.pl> wrote:
    > Użytkownik "Piotr Piatkowski" <k...@c...pl> napisał w wiadomości
    >
    > w ktorym oddziale ci o tym powiedzieli ?
    > ja tez nic nie widze, ale moze tak jest

    No więc wczoraj w moim "macierzystym" oddziale (al. Pokoju 1, Kraków)
    potwierdzono mi, że jeżeli zrezygnuję z obecnej karty i złożę przez
    internet wniosek o nową, to dostanę ją w promocji za darmo (do konta
    srebrny sezam). Co ciekawe, karta będzie do tego samego rachunku.

    Wczoraj zatem wstrzymałem wznawianie posiadanej karty a dzisiaj wypełniłem
    wniosek przez internet. Zobaczymy co dalej (ma być telefon w ciągu 3 dni).

    --
    Piotr Piątkowski, Kraków

  • 10. Data: 2003-10-30 08:22:45
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    > Wczoraj zatem wstrzymałem wznawianie posiadanej karty a dzisiaj wypełniłem
    > wniosek przez internet. Zobaczymy co dalej (ma być telefon w ciągu 3 dni).

    czyli przenosisz karte z bph do pbk :-))
    do konca miesiaca jest jeszcze bezplatna karta glowna, nie wiem czy zdazysz,
    ale warto ja wziasc chocby ze wzgledu na ubezpieczenia z nia zwiazane, a
    mozna dod wyrobic dla osob powyzej 13 roku