  • 11. Data: 2005-08-23 12:19:07
    Temat: Re: KK w BZWBK
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "Marcin_P." <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:def43f$f4$1@news.onet.pl...
    > Witam,

    > To oni to automatycznie włączają ?, bo składając wniosek przez ich stronę
    > nic takiego tam nie zauważyłem tylko "Bezpieczne Pieniądze Plus:" którego
    > nie brałem.
    > Mam nadzieje że jakby co to można to wyłączyć.

    jak już ci wyprodukują kartę to możesz to wyłączyć pod nr tel 0800161054
    a wniosek trzeba było złożyć w oddziale, bo ten internetowy i tak idzie do
    oddziału który wskazałeś i wszystko dłuzej trwa :(

  • 12. Data: 2005-08-23 12:25:16
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:def43f$f4$1@news.onet.pl grupowicz Marcin_P. napisał:

> [...]
    > nie brałem.
    > Mam nadzieje że jakby co to można to wyłączyć.

    Nawet jesli automatycznie nie włączą to za jakiś czas przyślą radosną
    wiadomość, że jednak włączyli, a jesli chcesz zrezygnować, to musisz wysłać
    wypowiedzenie w załączonej kopercie. Na reklamację nie odpowiadają. Komedia
    :-) Choć sama karta działa idealnie, tylko jest droga.

    --
    S pozdravem,
    August

  • 13. Data: 2005-08-23 12:50:14
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

> [...]
    Komedia
    > :-) Choć sama karta działa idealnie, tylko jest droga.

    Jak będę ją odbierać w oddziale to każę żeby to wyłączyli, ale na szczęście
    przez pierwsze 2 miesiące ubezpieczenie jest za darmo.

  • 14. Data: 2005-08-23 12:55:56
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    lepiej zadzwon na ten bezpłatny numer i tam wyłącz, oddział i tak sam tego
    nie wyłączy
    zawsze możesz zadzwonić później jeszcze raz i sprawdzić czy wyłączyli

  • 15. Data: 2005-08-23 13:52:10
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    > lepiej zadzwon na ten bezpłatny numer i tam wyłącz, oddział i tak sam tego
    > nie wyłączy
    > zawsze możesz zadzwonić później jeszcze raz i sprawdzić czy wyłączyli

    Właśnie doczytałem ich regulamin, i wyłączyć można tylko dzwoniąc do nich.
    Jeszcze raz dzięki za wszystkie uwagi.

    PS. Jesteś pewny że można dzwonić na ten bezpłatny numer 0 800 16 10 54 bo w
    takiej broszurce którą mam od nich pisze że ten numer to dla kart "Profit" a
    dla Silver i Classic jest płatny 0 801 65 55 55 ?

    Marcin_P

  • 16. Data: 2005-08-23 13:55:18
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

> [...]
    > takiej broszurce którą mam od nich pisze że ten numer to dla kart "Profit"
    > dla Silver i Classic jest płatny 0 801 65 55 55 ?

    jak chcesz płacić to dzwon na ten z broszurki, ale pod tym bezpłatnym też to
    załatwisz, ja zawsze tak robię :)

  • 17. Data: 2005-08-23 14:24:38
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    > jak chcesz płacić to dzwon na ten z broszurki, ale pod tym bezpłatnym też
    > załatwisz, ja zawsze tak robię :)

    OK. Dzięki :)

  • 18. Data: 2005-09-02 19:43:26
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:def9m4$e95$1@news.onet.pl grupowicz Marcin_P. napisał:

> [...]
    > bo w takiej broszurce którą mam od nich pisze że ten numer to dla kart
    > "Profit" a dla Silver i Classic jest płatny 0 801 65 55 55 ?

    (0 61) 856 53 26 - to CK BZWBK, można blokować karty innych banków też.

    U mnie problem "Twojego Bezpieczeństwa" Rzecznik BZ częściowo wyjaśnił - po
    telefonie, 10 miesięcy temu, specjalnie wykonanym by wyłączyć tę opcję, na
    nieszczęście
    posiadacz KK dostał po 2 tyg. aneks, ze względów że karta została wydana
    przed 1.10.2004. I tam gdzieś w którymś z malutkich podpunktów mysiało być
    (a może nie było) że po jego podpisaniu znów ta opcja jest włączona.
    Jednakże bank przyznał że do czasu wysłania tego aneksu "mając na uwadze
    kwestionowanie przez Pana sposobu wprowadzenia przedmiotowego ubezpieczenia
    Bank dokonał zwrotu składek pobranych do dnia otrzymania podpsianego przez
    Pana aneksu do umowy". Czyli przyznał że wprowadzenie tej opcji listem do
    klienta pt.: od bieżacego miesiąca włączamy Panu ubezpieczenie i co nam Pan
    zrobi - moze pan zadzwonić co najwyżej i wyłączyć" - jest sprzeczne z
    regulaminem(?) pewnie.

    Aneks był podpisany po roku od wprowadzenia tej opłaty. Czyli Bank napisał
    niewprost, że kto się o zwrot nie upomni (bez telefonu- reklamacją) albo nie
    oddzwoni to CK to jest jeleniem :-).

    Pozostaje kwestia, że bank obiecał oddać te składki, a jeszcze fizycznie ich
    nie przelał.

    Trzeba uważać - coś wyłączysz telefonicznie, a dostaniesz jakieś pismo z
    banku ,obejrzeć je dokładnie przeczytać.
    A nawet jak się wydaję iż je się zrozumiało - na wszelki ponownie wyłączyć
    "TB" dzwoniąc do CK :D

    --
    S pozdravem,
    August

  • 19. Data: 2005-09-02 20:23:48
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

> [...]
    > banku ,obejrzeć je dokładnie przeczytać.
    > A nawet jak się wydaję iż je się zrozumiało - na wszelki ponownie wyłączyć

    Dzięki za zwrócenie uwagi. Szczerze mówiąc to jeszcze nie odesłałem umowy,
    ciągle się waham, nawet wyprosiłem w banku dokładną informacje na temat tej
    ichniej promocji bo nigdzie za cholery jej nie ma.

    I jeszcze takie pytanko jak oni przysyłają kartę i PIN w liście poleconym
    czy zwykłym ?

    Marcin_P.

  • 20. Data: 2005-09-05 08:02:47
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:dfaccp$osh$1@news.onet.pl grupowicz Marcin_P. napisał:

    > I jeszcze takie pytanko jak oni przysyłają kartę i PIN w liście poleconym
    > czy zwykłym ?

    Nie wiem, w każdym razie chyba odbiór w placówce, a dopiero na życzenie
    wysyłka.

    --
    S pozdravem,
    August