  • 1. Data: 2011-03-03 08:41:37
    Temat: KK w GetinBanku
    Od: "Piotr K." <d...@w...pl>

    Witam,

    na stronie GetinBanku jest napisane, że wypłata pieniędzy z bankomatów przy
    użyciu KK jest bezpłatna.
    Ale:
    * Wypłaty gotówki z bankomatów są traktowane jako transakcje gotówkowe i
    podlegają oprocentowaniu zgodnie z "Tabelą oprocentowania" od momentu
    wykonania.

    Czyli, że pieniądze wyjęte z bankomatu podlegają oprocentowaniu od razu, bez
    czekania na zakończenie okresu rozliczeniowego. Dobrze rozumiem?

    dziejek7

  • 2. Data: 2011-03-03 09:13:41
    Temat: Re: KK w GetinBanku
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 03 Mar 2011 09:41:37 +0100, Piotr K. napisał(a):

    > Czyli, że pieniądze wyjęte z bankomatu podlegają oprocentowaniu od razu,
    > bez czekania na zakończenie okresu rozliczeniowego. Dobrze rozumiem?

    Dobrze.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2011-03-03 09:15:35
    Od: luc <b...@g...net>

    On 3 Mar, 09:41, "Piotr K." <d...@w...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > na stronie GetinBanku jest napisane, e wyp ata pieni dzy z bankomat w  przy
    > u yciu KK jest bezp atna.
    > Ale:
    > * Wyp aty got wki z bankomat w s traktowane jako transakcje got wkowe i
    > podlegaj oprocentowaniu zgodnie z "Tabel oprocentowania" od momentu
    > wykonania.
    >
    > Czyli, e pieni dze wyj te z bankomatu podlegaj oprocentowaniu od razu, bez
    > czekania na zako czenie okresu rozliczeniowego. Dobrze rozumiem?

    Dobrze rozumiesz. Ale jak zdążysz spłacić to przed zaksięgowaniem tej
    wypłaty, to nic nie zapłacisz - o ile masz wolny cały limit na karcie.
    Ja korzystam z tego tak, że robię wypłatę, a potem uzupełniam
    przelewem na konto KK - najczęściej tego samego dnia. Wypłacałem w
    euronecie i bzwbk. Nie testowałem na poczcie.

    > dziejek7

    pzdrwm
    luc

  • 4. Data: 2011-03-03 10:26:53
    Od: "Piotr K." <d...@w...pl>

    Użytkownik "luc" <b...@g...net> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    przelewem na konto KK - najczęściej tego samego dnia. Wypłacałem w
    euronecie i bzwbk. Nie testowałem na poczcie.

    Czyli, że można jednak używać KK do wypłaty w sytuacjach awaryjnych o ile
    spłaci się to tego samego dnia. To też już coś.

    Dzięki

  • 5. Data: 2011-03-03 10:55:00
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 03 Mar 2011 11:26:53 +0100, Piotr K. napisał(a):

    > Czyli, że można jednak używać KK do wypłaty w sytuacjach awaryjnych o
    > ile spłaci się to tego samego dnia. To też już coś.

    Kilka postów prędzej masz dyskusję gdzie jest wszystko wytłumaczone jak
    to działa:

    KIS i wypłata z bankomatu: czy wciąż bezodsetkowo?

    --
    xbartx