  • 1. Data: 2006-11-06 19:54:45
    Temat: KK w ING - poradzcie jak lepiej...
    Od: Rafał J. Czekała <r...@g...com>

    Postanowiłem zamienić KK Visa Millenium na KK w ING (jak ktoś dociekliwy to
    znajdzie w archiwum czemu...).
    Poradźcie na co zwrócić uwagę w praktyce... Czytałem, że warto założyć OKO
    aby mieć dostęp do karty przez neta. Jeszcze jakieś sztuczki/kruczki?
    Aha - starać się o KK w ING od podstaw, czy na podstawie historii w
    Millenium? Co tam jest lepiej widziane? Aha z Milenium nie mam wyciągów -
    mogę se jedynie sam z neta wydrukować historię operacji na karcie - czy w
    ING to zaakceptują?
    Czekam również na inne życzliwe rady ;-)

    RJCz

  • 2. Data: 2006-11-06 20:00:17
    Temat: Re: KK w ING - poradzcie jak lepiej...
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Rafał J. Czekała napisał(a):

> [...]
    > Poradźcie na co zwrócić uwagę w praktyce... Czytałem, że warto założyć OKO
    > aby mieć dostęp do karty przez neta. Jeszcze jakieś sztuczki/kruczki?

    Nie. Działa jak trzeba, no może będziesz musiał wykonać mały telefon do
    Pomocy Technicznej ;)

> [...]
    > ING to zaakceptują?
    > Czekam również na inne życzliwe rady ;-)

    Przenosiłem tam KK z BPH. Żadnych problemów na podstawie trzech ostatnich
    wyciągów z karty

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2006-11-06 20:34:27
    Od: "Baton" <k...@N...fm>

    > Przenosiłem tam KK z BPH. Żadnych problemów na podstawie trzech ostatnich
    > wyciągów z karty

    Jest obowiazek zamykanie przenoszonej karty?

    Pozdrawiam

    Baton

  • 4. Data: 2006-11-06 21:54:17
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Baton" <k...@N...fm> napisał w wiadomości

    > Jest obowiazek zamykanie przenoszonej karty?

    Teoretyczny.

    marekz

  • 5. Data: 2006-11-06 22:59:19
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Baton napisał(a):

    > Jest obowiazek zamykanie przenoszonej karty?

    Tak, musiałem dostarczyć potwierdzenie zamknięcia karty w ciągu bodajże 90
    dni

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 6. Data: 2006-11-07 05:43:37
    Od: "Baton" <k...@N...fm>

    > Teoretyczny.

    Tzn.?

    Pozdrawiam

    Baton

  • 7. Data: 2006-11-07 08:36:50
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Tak, musiałem dostarczyć potwierdzenie zamknięcia karty w ciągu bodajże 90
    > dni

    teoretyczny, gdyz gdybys go nie dostarczyl to nic by sie nie stalo ;-)

    zamienialem kk Multi na kk ING i w Multi chcieli 15 zeta za potwierdzeie
    zamkniecia karty wiec olalem temat, w banku oczywiscie mi grozili, ale
    jak zapytalem co sie moze stac jak nie dostarcze kwitu to nikt nie
    potrafil mi tego powiedziec....nie dostarczylem i stalo sie NIC

    BTW
    aktualnie mam zamiar zamienic kk ING na kk Millenium

    1. nie chce placic za karte w ING chyba 80zl
    2. nie mialem jeszcze karty w Millenium...

    pozdr.
    RobertS

  • 8. Data: 2006-11-07 09:04:02
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@g...com>

    "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > aktualnie mam zamiar zamienic kk ING na kk Millenium
    >
    > 1. nie chce placic za karte w ING chyba 80zl
    > 2. nie mialem jeszcze karty w Millenium...

    1. No właśnie... Jak dla mnie to KK w ING jest za darmo (po spełnieniu
    warunków dot. obrotu) a nie chce płacić za kartę dodatkową w Millenium ;-)
    2. a ja nie miałem karty w ING ;-)

    RJCz

  • 9. Data: 2006-11-07 10:28:57
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    Rafał J. Czekała napisał(a):

    >1. No właśnie... Jak dla mnie to KK w ING jest za darmo (po spełnieniu
    >warunków dot. obrotu) a nie chce płacić za kartę dodatkową w Millenium ;-)

    Dla mnie po zmianach w Millennium ich KK w zaden sposob nie jest juz
    konkurencyjna, baa ... nawet troche interesujaca a propozycja ING na tym
    samym poziomie, z wieloprogowymi oplatami aktywizujacymi. I jakos tak
    pustawo sie zrobilo na "rynku" migracji z KK...

    darek

  • 10. Data: 2006-11-07 12:04:09
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > samym poziomie, z wieloprogowymi oplatami aktywizujacymi. I jakos tak
    > pustawo sie zrobilo na "rynku" migracji z KK...

    a jakie to (negatywne) zmiany byly ostatnio w Millenium?
    mam zamiar wziac ich karte i nie placic za nia w pierwszym roku, a to
    jest raczej mozliwe...a pozniej pewnie kolejna zmiana ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS