  • 21. Data: 2006-11-08 09:08:36
    Temat: Re: KK w ING - poradzcie jak lepiej...
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Możliwe, ale ja traktuję poważnie pewne sprawy a już śmiertelnie poważnie
    > wszelkie ustalenia z drugą stroną i nie wyobrażam sobie by je "obchodzić"

    byc moze, ale gdyby bankowi zalezalo na tej rezygnacji to za jej
    niedostarczenie grozilaby jakas sankcja, ale jej nie ma...skoro bank nie
    traktuje tego powaznie to dlaczego klient mialby sie starac?

    bank zwyczajnie chce wydac jak najwiecej kk i nie bedzie ich blokowal (i
    tracil klienta) z powodu kwitka, ktory (jak sie okazalo) nie ma zadnego
    znaczenia...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 22. Data: 2006-11-08 09:15:19
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Markus Sprungk wrote:

    > Możliwe, ale ja traktuję poważnie pewne sprawy a już śmiertelnie poważnie
    > wszelkie ustalenia z drugą stroną i nie wyobrażam sobie by je "obchodzić"
    Tylko pamiętaj, że z kolei ING nie traktuje pewnych spraw poważnie. A
    zwłaszcza swojego regulaminu.

    KJ

  • 23. Data: 2006-11-08 19:17:58
    Od: Pete <n...@n...com>

    Markus Sprungk wrote:

    > Kartę aktywują do kilku dni, więc pudło ;)

    Tu: <ec4v78$20f$1@news.dialog.net.pl> opisałem moją historię z
    przeniesieniem KK do ING - sprawdziłem wcześniej organoleptycznie, więc
    wiem co piszę :-)

    --
    Pete

  • 24. Data: 2006-11-08 19:22:54
    Od: Pete <n...@n...com>

    MarekZ wrote:
    > Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Fajne, fajne :-))) Ale aktywacja nie jest zalezna od tego swistka,
    > bo teoretycznie nalezy go dostarczyc do dwoch miesiiecy po
    > podpisaniu umowy.

    No niestety u mnie była uzależniona. A do aktywacji mojej karty bank
    zażądał potwierdzonego wypowiedzenia.
    Więc pewnie wiele zależy od oddziału/niedysponentki na którą się trafi.
    Więc informuję, że na pl. Solidarności we Wrocławiu wymagają
    dostarczenia tego świstka (zresztą niezgodnie z własnymi procedurami)

    --
    Pete

  • 25. Data: 2006-11-08 19:24:09
    Od: Pete <n...@n...com>

    blad wrote:
> [...]
    > karty KK MC
    > jest aktywna i mam wg regulaminu 60 dni na skasowanie karty w WBK.
    > U mnie od podpisania umowy stara karta wygasala po 90 dniach wiec olewam
    > termin 60 dni
    >
    > Poniewaz mam potwierdzenie na pismie, zeby nie odnawiali
    > wiec sie nie przejmuję nawet tym że WBK pobral mi kolejne 58 zl za nową
    > kartę :-)
    > - mają w systemie informację że nie odnawiać a system kasuje na miesiac
    > przez koncem
    > karty za wznowienie :-) dobrze ze sie od nich wynioslem

    Nie bój, nie bój. BIK Ci o tym przypomni ;)

    --
    Pete

  • 26. Data: 2006-11-08 21:20:26
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Pete napisał(a):

    > Tu: <ec4v78$20f$1@news.dialog.net.pl> opisałem moją historię z
    > przeniesieniem KK do ING - sprawdziłem wcześniej organoleptycznie, więc
    > wiem co piszę :-)

    Ja też wiem. Przenosiłem KK z BPH do ING. Poczytaj sobie w archiwum ;)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 27. Data: 2006-11-08 21:21:39
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    RobertS napisał(a):

    > byc moze, ale gdyby bankowi zalezalo na tej rezygnacji to za jej
    > niedostarczenie grozilaby jakas sankcja, ale jej nie ma...skoro bank nie
    > traktuje tego powaznie to dlaczego klient mialby sie starac?

    A jak sobie Bank "przypomni" w pewnym momencie o Twoim zobowiązaniu i
    wyłączy Ci kartę w okresie świątecznym? ;)

    > bank zwyczajnie chce wydac jak najwiecej kk i nie bedzie ich blokowal (i
    > tracil klienta) z powodu kwitka, ktory (jak sie okazalo) nie ma zadnego
    > znaczenia...

    Może tak, może nie. Gdyby im nie zależało to by takiego wymogu nie
    wprowadzali. Proste

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 28. Data: 2006-11-08 21:22:15
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Tylko pamiętaj, że z kolei ING nie traktuje pewnych spraw poważnie. A
    > zwłaszcza swojego regulaminu.

    Jak na razie, odpukać, nie miałem przyjemności spotkać się z taką sytuacją
    :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 29. Data: 2006-11-09 07:52:14
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    Markus Sprungk wrote:

    > A jak sobie Bank "przypomni" w pewnym momencie o Twoim zobowiązaniu i
    > wyłączy Ci kartę w okresie świątecznym? ;)

    To straci masę kasy z prowizji (w okresie świątecznym, a dokładniej
    przed nim jest najwięcej zakupów przecież).

    Chyba nikt nie będzie na tyle głupi w Banku, żeby działać na jego
    niekorzyść?

    reik.