  • 1. Data: 2002-09-09 18:03:50
    Temat: KK w MultiBanku!!!
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Wszystko co chcielibyscie wiedziec o KK Multibanku (no prawie :)

    http://kk.3a.pl/banki/kkmulti/

    Nic wiecej dodac nie musze :)

    P.S. Faaajne sa :)

    P.P.S. Z tego co wiem - wyglad ekranow moze ulec jeszcze zmianie zarowno
    graficznej jaki i funkcjonalnej. Wszelkie uwagi i komentarze - zapewne mile
    widziane!

    --

    ----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-09-09 18:11:58
    Temat: Re: KK w MultiBanku!!!
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    BTW ciekawe jakie "dodatki" dadza do platyny ;) I gdzie bedzie miejsce na
    zdjecie?

    No i nadal jestem ciakwy kto w bankach robi wzory kart. Jesli agencja
    reklamowa (? ) to u nas czy gdzies zagranica.

  • 3. Data: 2002-09-09 18:12:21
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    > P.P.S. Z tego co wiem - wyglad ekranow moze ulec jeszcze zmianie zarowno
    > graficznej jaki i funkcjonalnej. Wszelkie uwagi i komentarze - zapewne
    mile
    > widziane!

    VC - podstawowa wyglada niesamowicie ;-)

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-09-09 18:40:40
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Sep 09, 2002 at 08:12:21PM +0200, =?ISO-8859-2?Q? Jaros=B3aw?= Popiel wrote:

    > VC - podstawowa wyglada niesamowicie ;-)

    Skad tych grafikow wzieli - wszyscy to powtarzaja ;-)

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-09-09 18:53:32
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@g...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Skad tych grafikow wzieli - wszyscy to powtarzaja ;-)

    Ale zdjecie na tej karcie by ja calkowicie zepsulo - mam nadzieje ze nie
    wpadna na pomysl zeby je umieszczac - zreszta w sumie nie ma gdzie ;-)

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2002-09-09 18:57:00
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Sep 09, 2002 at 08:53:32PM +0200, Jaroslaw Popiel wrote:

    > Ale zdjecie na tej karcie by ja calkowicie zepsulo - mam nadzieje ze nie
    > wpadna na pomysl zeby je umieszczac - zreszta w sumie nie ma gdzie ;-)

    Ma byc wersja (mam nadzieje ze to nie tajemnica) dostosowana do zdjec
    i zeskanowanego podpisu.

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-09-09 18:57:44
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Ale zdjecie na tej karcie by ja calkowicie zepsulo - mam nadzieje ze nie
    > wpadna na pomysl zeby je umieszczac - zreszta w sumie nie ma gdzie ;-)

    beda zdjecia... :-))) ale chyba zmuszac nie beda ;-)

  • 8. Data: 2002-09-10 11:29:48
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    A może ktoś wie od kiedy ta KK bedzie dostepna?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 9. Data: 2002-09-10 11:37:21
    Od: g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski)

    alexy napisal:
    > A może ktoś wie od kiedy ta KK bedzie dostepna?

    http://kk.3a.pl/banki/kkmulti/Plakat%20Premiera%20Ka
    rty%20Visa.jpg

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 10. Data: 2002-09-10 11:51:33
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > A może ktoś wie od kiedy ta KK bedzie dostepna?

    Mówili, że od września...
    No i jest na papierze i ładnych zdjęciach ;-))
    Grzegorz