  • 11. Data: 2002-04-22 16:32:46
    Temat: Re: KK w Multibanku
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "alexy" <a...@w...pl> wrote in message news:02041920315462@polnews.pl...
    > Ja to rozumiem. Ale (od razu zaznaczam, że nie znam sie na bankowości, mam
    > nia tyle wspólnego, że miałem konta w kilku bankach) moim zdaniem nie ma
    > problemu, żeby mieć nie tylko Vise, ale i MC. Tak? Zaznaczam jeszcze raz:
    nie
    > znam sie, ale tak sobie to wyobrażam, przecież WBK chyba od razu miał oba
    > systemy.

    Wbrew pozorom to nie jest tak "hop siup". Nie piszę, że się nie da - ale są
    to bardzo duże koszty - przy takim poziomie inwestycji MultiBanku trzeba
    wybierać.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 12. Data: 2002-04-23 10:25:49
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Thu, 18 Apr 2002 15:01:28 +0200 bromden <b...@p...gazeta.pl>
    wrote:

    > gdzie slyszales lub kiedy te waluty (moze byc z duzym bledem)?

    Tez na jakims forum mBanku chyba ktos przebakiwal. Albo nawet tu na
    grupie.
    Napisalem "zdaje sie". Znaczy 'wydawalo mi sie' lamane przez 'nie
    jestem pewien'...

    Szymon

  • 13. Data: 2002-04-23 11:40:25
    Od: "smf" <s...@N...poczta.gazeta.pl>

    > w 5 kwartale przyszlego stulecia?
    >
    > ;)

    Witam wszystkich, czytuje forum, ale nie jestem aktywny, tym razem jednak
    chce poinformowac, ze taka karta jest juz na prawde na wylocie, w tej chwili
    rozmawiam z ramienia firmy o wdrożeniu ich produktu dla naszych pracowników.
    Raczej nie bedzie to KK MC :(

  • 14. Data: 2002-04-24 19:14:14
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Mon, 22 Apr 2002 18:32:46 +0200 "Krzysztof Kowalski"
    <k...@b...pl> wrote:

    > Wbrew pozorom to nie jest tak "hop siup". Nie pisze, ze sie nie da - ale sa
    > to bardzo duze koszty - przy takim poziomie inwestycji MultiBanku trzeba
    > wybierac.

    Zdanie bardzo prawdziwe. I nie trzeba Sherlocka Holmesa, zeby sie
    domyslac, ze jezeli teraz bank ma tylko karty Visa, to taniej bedzie
    wydac kolejne... Zreszta chyba nawet p.Bolanowski pisal na forum, ze
    nie bedzie MC w najblizszym czasie. A szkoda, bo mi tez brakuje MC.

    Szymon