  • 1. Data: 2004-09-03 18:02:46
    Temat: KK w ing
    Od: "Jakub Piaseczny" <k...@p...fm>

    ile mazna czekac na telefon z oddzialu mialo byc 2 tygodnie a mi juz 4 leci
    :( robia promocje typu karta za darmo powinni odrazu informowac ze jej
    wyrobienie potrwa tyle czasu

  • 2. Data: 2004-09-04 17:23:55
    Temat: Re: KK w ing
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > ile mazna czekac na telefon z oddzialu mialo byc 2 tygodnie a mi juz 4 leci
    > :( robia promocje typu  karta za darmo powinni odrazu informowac ze jej
    > wyrobienie potrwa tyle czasu

    Napisałbym Ci, żebyś zajrzał do wątku http://niusy.onet.pl/niusy.html?
    t=watek&group=pl.biznes.banki&tid=7171030, ale... to Ty go zacząłeś. :-)
    Por. jednak wątek http://niusy.onet.pl/niusy.html?
    t=watek&group=pl.biznes.banki&tid=7204319 (tym razem mój).
    Tu dodam, że moja żona czeka na kartę ING (którą sami jej zaproponowali w
    imiennym liście!) już prawie dwa miesiące...
    Przy czym ta karta "gdzieś jest" (według informacji kobiety z infolinii), tylko
    nie wiadomo gdzie...

    m23m