  • 1. Data: 2007-02-19 11:23:51
    Temat: KK w mBanku
    Od: "Piotr K." <d...@w...pl>

    Własnie zamknąłem KK w mBanku (wypukłą). Przestała być już widoczna u mnie
    po zalogowaniu.
    Kiedy mogę się starać o wyrobienie kolejnej? Wiem, że rok temu "były
    problemy" tak od razu... Musiałem poczekać ze 2 miesiące. Mogłem wyrobić KK,
    ale płaską.

    Piotr K.

  • 2. Data: 2007-02-19 11:33:16
    Temat: Re: KK w mBanku
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Piotr K. napisał(a):
    > Własnie zamknąłem KK w mBanku (wypukłą). Przestała być już widoczna u mnie
    > po zalogowaniu.
    > Kiedy mogę się starać o wyrobienie kolejnej?

    A jaki jest zysk z zamknięcia i zrobienia nowej?

  • 3. Data: 2007-02-19 11:35:06
    Od: "Piotr K." <d...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Popławski" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A jaki jest zysk z zamknięcia i zrobienia nowej?

    Brak opłaty za wydanie.

    Piotr K.

  • 4. Data: 2007-02-19 11:36:47
    Od: "Piotr K." <d...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr K." <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jacek Popławski" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Brak opłaty za wydanie.

    Dokładniej: brak opłaty rocznej (58PLN) w pierwszym roku.

    Piotr K.

  • 5. Data: 2007-02-19 11:46:54
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Dokładniej: brak opłaty rocznej (58PLN) w pierwszym roku.

    I bank to tak bezproblemowo łyka????
    Nie ma jakichs zastrzezen w regulaminie?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2007-02-19 11:59:20
    Od: "Piotr K." <d...@w...pl>

    > Użytkownik "Piotr K." <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > I bank to tak bezproblemowo łyka????
    > Nie ma jakichs zastrzezen w regulaminie?

    Od 2 lat tak robiłem (na zmianę KK wypukła, KK płaska, KK wypukła,...) tylko
    teraz widzę że nie ma żadnej "promocji" ze zniesieniem opłaty za pierwszy
    rok używania. Obniżyli tylko opłaty. Chyba rozejrzę się za jakimś innym
    bankiem z KK Visa. (MasterCard'a mam w WBK).

    Piotr K.

  • 7. Data: 2007-02-19 12:23:18
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Obniżyli tylko opłaty. Chyba rozejrzę się za jakimś innym bankiem z KK
    > Visa. (MasterCard'a mam w WBK).

    A OIPD mnioe chyba teraz za trzeci rok zwolnili, chociaz nie nakrecilemz
    cala pewnoscia magicznego limitu (srednio karta robie ok 600 zl/m-c)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2007-02-19 12:27:57
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Piotr K. napisał(a):

    > Brak opłaty za wydanie.

    Opłaca się ten cały zachód za 50zł rocznie?

  • 9. Data: 2007-02-19 14:05:35
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    wez karte w innym banku, a jak tak lubisz zlote rybki to po roku wrocisz
    do mBanku...

    pozdr.
    RobertS

  • 10. Data: 2007-02-19 20:14:13
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Piotr K." <d...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > Kiedy mogę się starać o wyrobienie kolejnej? Wiem, że rok temu "były
    > problemy" tak od razu... Musiałem poczekać ze 2 miesiące. Mogłem wyrobić

    Definytywne zamkniecie jest chyba po 3 wyciagach. Nie mozna mies
    jednoczesnie 2 kart tego samego rodzaju. Mozesz odrazu sobie wyrobic Golda
    lub Electrona.

    MK