  • 1. Data: 2005-12-21 21:47:31
    Temat: KK w mBanku - czegoś nie rozumiem
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Po wejściu w "szczegóły umowy" dla KK mam takie info:

    Przyznany limit 2 000,00 PLN
    Wykorzystany limit 1 626,04 PLN
    Dostępny limit 103,91 PLN

    Żadne limity karty dzienne/miesięcznie nie zostały przekroczone.
    Dlaczego dostępne jest tylko 103,91???

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 2. Data: 2005-12-21 22:09:19
    Temat: Re: KK w mBanku - czegoś nie rozumiem
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Dec 2005 22:47:31 +0100, Marcin Lubojański
    <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> wklepał(-a):

    >Po wejściu w "szczegóły umowy" dla KK mam takie info:

    (...)

    To się nazywa "syndrom BPH". ;)

  • 3. Data: 2005-12-21 22:11:14
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > Przyznany limit 2 000,00 PLN Wykorzystany limit 1 626,04 PLN Dostępny
    > limit 103,91 PLN

    Roznica jest wielkoscia blokad na karcie. Jest to bardzo czeste zjawisko dla
    kart kredytowych. Moze miec wiele przyczyn: blokada kwoty gwarancyjnej przy
    wynajeciu samochodu, transakkcja ktora nie zostala jeszcze rozliczona,
    transakcja dla ktorej blokade zalozono z pewna rezerwa (np. w przypadku
    zakupow artykulow spozywczych "na wage" w internecie), roznice kursowe itp.
    Za pare dni powinno sie unormowac.

  • 4. Data: 2005-12-21 22:19:44
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Tomek napisał(a):

> [...]
    > zakupow artykulow spozywczych "na wage" w internecie), roznice kursowe itp.

    Wydawało mi się że blokady od razu wchodzą w "wykorzystany limit", ale
    najwidoczniej się myliłem.

  • 5. Data: 2005-12-21 22:23:04
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-12-21 23:09, osobnik Sławomir Szyszło stwierdził, iż:

    > To się nazywa "syndrom BPH". ;)

    A to ciekawe ;)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 6. Data: 2005-12-22 20:03:27
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    > Przyznany limit 2 000,00 PLN
    > Wykorzystany limit 1 626,04 PLN
    > Dostępny limit 103,91 PLN
    >
    > Żadne limity karty dzienne/miesięcznie nie zostały przekroczone.
    > Dlaczego dostępne jest tylko 103,91???

    A nie masz przypadkiem blokady na 270,05 zł.
    Ja mam podobną sytuacje, dzisiaj zakup jest w blokadach ,limit dostępny
    zmniejszony. Wykorzystany limit zwiększy się jak blokada się rozliczy i
    zmieni się jej status , pojawi się w Operacje bieżące

    Pozdrawiam
    Marcin_P.