  • 1. Data: 2008-01-17 17:00:12
    Temat: KK - wybór, kryteria w treści wiadomości.
    Od: smE <n...@n...com>

    Witajcie!

    Mam do Was prośbę. Czy istnieje karta kredytowa o następujących
    parametrach:
    Dobry podgląd on-line, autoryzacja podpisem, zwolnienie z opłaty rocznej na
    podstawie ilości transakcji (robię dużo małych transakcji, średnia kwota
    miesięczna około 500zł, czasami miesięcznie zdarza mi się wydać 1500zł),
    fajnie gdyby można było regulować opłaty z karty bez prowizji.

    Posiadam CITI BP, ale zaczynam odczuwać wewnętrzne fuj do tej karty, mam
    jeszcze Vise Classic mBanku, ale ponieważ nie mam szans na zwolnienie z
    opłaty rocznej - zrezygnuję z niej lada moment.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-01-17 17:04:05
    Temat: Re: KK - wybór, kryteria w treści wiadomości.
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Thu, 17 Jan 2008 18:00:12 +0100, smE napisał(a):

> [...]
    > jeszcze Vise Classic mBanku, ale ponieważ nie mam szans na zwolnienie z
    > opłaty rocznej - zrezygnuję z niej lada moment.

    Jeśli jednak nie będzie karty o podanych powyżej parametrach, to proszę o
    podanie tych, które można mieć za darmo na podstawie ilości transakcji.
    Znam tylko KK Money.

  • 3. Data: 2008-01-17 17:12:19
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 17 Jan 2008 18:00:12 +0100, smE wrote:

> [...]
    > miesięczna około 500zł, czasami miesięcznie zdarza mi się wydać 1500zł),
    > fajnie gdyby można było regulować opłaty z karty bez prowizji.

    MultiBank.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 4. Data: 2008-01-17 17:16:16
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 17 Sty, 17:04, smE <n...@n...com> wrote:

    > Jeśli jednak nie będzie karty o podanych powyżej parametrach, to proszę o
    > podanie tych, które można mieć za darmo na podstawie ilości transakcji.
    > Znam tylko KK Money.

    Nesweek - 50 transakcji rocznie - tez BZWBK
    Pomaranczowa visa ING - 100 zl miesiecznie liczone jako srednia roczna.

  • 5. Data: 2008-01-17 17:19:36
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Thu, 17 Jan 2008 18:12:19 +0100, Marcin Mokrzycki napisał(a):

    > MultiBank.

    Która karta MultiBanku jest zwalniana z opłaty na podstawie ilości
    transakcji a nie ich kwoty?

  • 6. Data: 2008-01-17 17:28:13
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 17 Sty, 17:19, smE <n...@n...com> wrote:

    > Która karta MultiBanku jest zwalniana z opłaty na podstawie ilości
    > transakcji a nie ich kwoty?

    tam jest malym druczkiem - 120 transakcji rocznie.

  • 7. Data: 2008-01-18 01:07:34
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

> [...]

    > jeszcze Vise Classic mBanku, ale ponieważ nie mam szans na zwolnienie z
    > opłaty rocznej - zrezygnuję z niej lada moment.

    To za nim z niej zrezygnujesz to ją gdzieś przenieś i wtedy zazwyczaj
    pierwszy rok masz za darmo i nie musisz nic robić. Masz dużo czasu na
    sprawdzenie czy ci odpowiada i zadecydowanie co dalej.
    Aktualnie może kartę z mBanku przenieść do Multi - masz dalej bardzo
    dobry podgląd online, podpis, za 120 transakcji zwolnienie z opłaty -
    aktualnie jest to jedna z lepszy pozycji na rynku kk jeżeli chodzi o .pl
    no i możesz mieć Gold jeżeli wkręcają Ciebie kolory ;)
    Jeżeli chcesz zacząć powiększać limity to możesz najpierw te dwie karty
    przenieść do Rajfiego i mieć jedną dużą a później jeszcze przenieść mBank
    lub Citi do Multi. W Rajfim masz MC mistrzowska za 25zł na rok a w Multi
    VISA za 120 transakcji na rok całkiem dobra para. No możesz też zostać z
    parą Citi i Multi też jest ok.
    Z tanich kk to jeszcze BGŻ i jego VISA - darmowa jeżeli min 300zł na m-c
    nią robisz.

    Xenocide