  • 11. Data: 2009-09-23 20:47:11
    Temat: Re: KK wynalazek dla biedaków
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "SDD" news:h9dmln$pqp$1@news.onet.pl

    > Obawiam sie, ze jest nieco inaczej.
    > KK to doskonaly wynalazek, ale *nie dla biedakow*.

    I nie dla biedaków (chociaż z tym różnie bywa) ale również nie dla idiotów.

    > Jesli ktos ma kase i limit posiadanej karty nie jest dla niego
    nieosiagalna
    > kwota, ale potrafi ja zarobic w tydzien a w najgorszym wypadku w miesiac,
    > KK jest bardzo dobrym wynalazkiem.

    Otóż to, co nie zmienia faktu, że KK nie jest elementem niezbędnie
    potrzebnym w codziennej egzystencji.

    > Sam wiec pewnie jestes biedakiem - dobrze, ze chociaz swiadomym, ze to nie
    > dla Ciebie ten produkt :)

    Biedak, któremu proponują platynę? - pewnie umysłowy, z drugiej jednak
    strony jeżeli nie chce go brać to w sumie dobrze o nim świadczy :) Chociaż
    cholera wie jakie tam standardy w tym BZ WBK mają i oceniają szeroko
    rozumianą wypłacalność osoby, którą oferują dany plastik.

  • 12. Data: 2009-09-23 20:48:02
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Charlie delta"
    m.googlegroups.com

    > wyśmiałem dziewczę zwane doradcą Pana Klienta

    Zadam ci proste jak budowa cepa pytanie. Masz małego penisa?

  • 13. Data: 2009-09-23 22:17:05
    Od: "MHC Mega" <m...@p...wp.pl>

    radxcell wrote:

    > aha, ok.
    >
    > generalnie KK jest dla ludzi, u ktorych ten na gorze rzadzi tym co w
    > kieszeni, a nie odwrotnie.

    KK jest dla banków :)
    Jeśli dostanie ją ktoś w/g twojego opisu to jest to błąd wyboru grupy
    docelowej i bank powinien czym prędzej coś z tym zrobić ;)

    --
    Pzdr.
    Mega

  • 14. Data: 2009-09-24 05:57:12
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 23 Sep 2009 22:48:02 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > Zadam ci proste jak budowa cepa pytanie. Masz małego penisa?

    Panowie, o ile dobrze kojarzę z innych grup to jest stary troll a Wy
    tutaj pięknie go dokarmiacie! Koniecznie chcecie, aby się tutaj na stałe
    zagnieździł?

    Xenocide

  • 15. Data: 2009-09-24 06:06:26
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message

    > Panowie, o ile dobrze kojarzę z innych grup to jest stary troll a Wy
    > tutaj pięknie go dokarmiacie! Koniecznie chcecie, aby się tutaj na stałe
    > zagnieździł?

    No właśnie. Nie wolicie aby produkował się na innych grupach? My mamy
    swojego kolinę i jest nam z nim dobrze, nie potrzeba nam jakichś marnych
    klonów!

  • 16. Data: 2009-09-24 08:27:53
    Od: Magda <o...@o...pl>

    Charlie delta pisze:
    > nie mam KK
    >
    > ostatnio próbowano mi wcisnąć platynowy plastik w BZWBK
    >
    > wyśmiałem dziewczę zwane doradcą Pana Klienta
    heheheh potwierdzam, za ten wynalazek powinien ktoś dostać nagrodę "bobla"

  • 17. Data: 2009-09-24 08:31:25
    Od: Magda <o...@o...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > "Charlie delta"
    m.googlegroups.com

    > Zadam ci proste jak budowa cepa pytanie. Masz małego penisa?

    penisa ma pewnie rozmiaru europejskiego :)

  • 18. Data: 2009-09-24 09:12:32
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 24 Wrz, 10:27, Magda <o...@o...pl> wrote:

    > heheheh potwierdzam, za ten wynalazek powinien ktoś dostać nagrodę "bobla"

    IMHO platynowe z BZWBK lepsza od platynowych kart mBanku, Polbanku
    etc.

    Rozumiem, że to nie było wnikanie w sens istnienia kart kredytowych w
    ogóle.

  • 19. Data: 2009-09-24 09:27:05
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 24 Sep 2009 02:12:32 -0700 (PDT), Krzysiek napisał(a):

    > IMHO platynowe z BZWBK lepsza od platynowych kart mBanku, Polbanku
    > etc.

    Polbank nie daje platyn.

    --
    Kojer

  • 20. Data: 2009-09-24 10:28:50
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "xbartx" news:h9f1no$60v$1@inews.gazeta.pl

    > Panowie, o ile dobrze kojarzę z innych grup to jest stary troll a Wy
    > tutaj pięknie go dokarmiacie! Koniecznie chcecie, aby się tutaj na stałe
    > zagnieździł?

    Osobiście nie miałem najmniejszego zamiaru karmić trola (nie wiedziałem, że
    nasz "kolega" jest trolem), chciałem się tylko utwierdzić w przekonaniu, że
    człowiek który chwali się tym, że wyśmiał kobietę tylko dlatego, że
    wypełniała swoje obowiązki narzucone przez pracodawcę, ma kompleksy (różne),
    które leczy kosztem innych.

    Jeżeli uraziłem kogoś swoich słownictwem/pytaniem, to najmocniej
    przepraszam.