  • 1. Data: 2010-11-25 17:09:27
    Temat: KK z Cash Back
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Gdzie dają największy zwrot z wydatków KK, ale wszystkich a nie tylko
    zaprzyjaźnionych sieci?
    Jakie są koszty dodatkowe np rachunku itp?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2010-11-25 18:27:01
    Temat: Re: KK z Cash Back
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Gdzie dają największy zwrot z wydatków KK, ale wszystkich a nie tylko
    > zaprzyjaźnionych sieci?
    > Jakie są koszty dodatkowe np rachunku itp?

    Polbank Era -1% od wszystkich zakupów, zwolnienie z opłaty po wykonaniu
    36 transakcji rocznie, najlepsze przeliczniki dla transakcji walutowych
    to najlepsza oferta na rynku!

    kk Alior też -1% ale dla nowych klientów obowiązkowe są jakieś płatne
    ubezpieczenia (sprawdź w toip), zwolnienie po wykonaniu transakcji na
    15kzł (jak dobrze kojarzę)

    do ww. nie musisz zakładać KO

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2010-11-25 20:57:43
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

> [...]
    >
    > kk Alior też -1% ale dla nowych klientów obowiązkowe są jakieś płatne
    > ubezpieczenia (sprawdź w toip), zwolnienie po wykonaniu transakcji na

    Dzięki.
    Ile kosztuje karta Era Paypass? Wg jednego cennika 15 zł co rok, a wg innego
    za darmo.

  • 4. Data: 2010-11-25 21:37:45
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Dzięki.
    > Ile kosztuje karta Era Paypass? Wg jednego cennika 15 zł co rok, a wg
    > innego za darmo.

    mnie jeszcze nic nie kosztuje, ale Paypassa nie musisz brać, to taka
    nalepka na telefon (lub cokolwiek innego), jest opcjonalna

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2010-11-26 08:02:01
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2010-11-25 18:09, Jan Werbinski pisze:
    > Gdzie dają największy zwrot z wydatków KK, ale wszystkich a nie tylko
    > zaprzyjaźnionych sieci?
    > Jakie są koszty dodatkowe np rachunku itp?

    kk toyoty do 3%

  • 6. Data: 2010-11-26 21:54:53
    Od: Dzynks <d...@d...de>

    W dniu 2010-11-26 09:02, pawlin pisze:
    > kk toyoty do 3%

    "Do 3%". Na czym polega haczyk ?

    --
    Dzynks

  • 7. Data: 2010-12-02 12:55:53
    Temat: KK ze zwrotem 1% z Banku Pocztowego, BYŁO: Re: KK z Cash Back
    Od: luc <b...@g...net>

    Kolejna karta ze zwrotem 1%, ale tylko max 20 pln co miesiąc. Do tego
    za wydanie trzeba zapłacić 20 pln (chyba, że ma się konto w
    Pocztowym). Za używanie karty - co miesiąc 4 pln, bez możliwości
    wykręcenia się za pomocą obrotu na karcie... Więcej info:

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Pocztowy-kusi-kredyt
    owkami-2251296.html

    pzdrwm
    luc