  • 11. Data: 2008-05-12 20:42:28
    Temat: Re: KK z hipermarketu
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" g0a3ko$23bv$...@o...icpnet.pl

    > nie podpisałem żadnej umowy z PP tylko z bankiem, a jego obowiązkiem jest
    > udostępnienie mi ww. zestawienia, jako klienta nie interesuje mnie w jaki
    > sposob to zrobi (jest to okreslone w umowie), ale ma to zrobic skutecznie,
    > niewazne czy listem zwyklym, kurierem czy gołębiem pocztowym

    0. IMO masz rację. Bank wybiera kolor i gatunek gołębia, nie Ty.
    Niech wybiera takiego,który lubi latać. :)
    1. Zauważyłem, że zazwyczaj niesłusznie oskarża się pocztę. :)

    > tak samo jak splace karte na poczcie i kasa nie dojdzie na czas (odsetki,
    > kary itp...) to czy bank bedzie interesowalo, ze to poczta nawalila?
    > NIE...tak samo mnie przyczyna niedoreczenia zestawienia nie interesuje

    To Ty wybierasz pocztę, na której wpłacasz i jeśli wybierzesz
    celowo opieszałą, Ty poniesiesz konsekwencje. Ty lub poczta.
    IMO Ty, ale możesz obciążyć pocztę.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 12. Data: 2008-05-13 20:01:23
    Temat: Re: KK z hipermarketu Carrefour. Lukas Bank.
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    RobertS pisze:
    > no i otrzymałem zestawienie, wygląda na to, że tą kk będzie można płacić
    > również w necie (zmiany w regulaminie)

    Poprosilem zone o wyciag z regulaminu zawierajacy zmiany i poszukalem
    info o nowej funkcjonalnosci internetowej.
    Faktycznie , dodali.
    Natomiast dodali rowniz ciekawy punkt o tresci mniej wiecej takiej "Za
    transakcje internetowe z wykorzystaniem poprawnych danych karty dokonane
    przez osoby nieupowaznione, bank nie ponosi zadnej odpowiedzialnosci"

    Chyba najbardziej dosadne stwierdzenie ktore mozna strescic "Reklamacji
    nie przyjmuje sie".

  • 13. Data: 2008-05-15 21:11:27
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przez osoby nieupowaznione, bank nie ponosi zadnej odpowiedzialnosci"
    >
    > Chyba najbardziej dosadne stwierdzenie ktore mozna strescic "Reklamacji

    Można zgłosić do UOKiK, oni już mają masę doświadczenia z różnej maści
    "reklamacji nie przyjmuje się" (przykłady na ich stronach - pod Rejestr
    klauzul niedozwolonych).

    k.