  • 21. Data: 2005-08-25 14:36:09
    Temat: Re: KK z podglądem przez sieć
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > a BPH mialo tak miec na czas promocji
    > - od dawna grozili ze sezam bedzie platny z konta KK wiec
    > zlikwidowalem
    > i rachunek i KK

    a bank zlikwidowal opłatę

    pozd
    Adam

  • 22. Data: 2005-08-25 19:55:07
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 25 Aug 2005 09:52:36 +0200, Marcin Nowakowski
    <m...@U...net.pl> wrote:

    >BPH.

    Aczkolwiek Twoja, Marcin, odpowiedź jest w 100% prawdziwa, to jednak
    podawać właśnie ten przykład jest nieco, hmmmm, odważne :)

    G.

  • 23. Data: 2005-08-25 20:35:04
    Temat: Re: KK z podglšdem przez sieć
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Piotr Gralak napisał(a):
    > Aczkolwiek Twoja, Marcin, odpowiedź jest w 100% prawdziwa, to jednak
    > podawać właśnie ten przykład jest nieco, hmmmm, odważne :)

    Wiem :) ale pytanie brzmiało "który", a nie "jak działa" ;)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 24. Data: 2005-08-25 21:01:26
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

    > To ja moze doprecyzuje pytanie za kolege - ktore banki oferuja KK
    > kredytowa z podgladem przez siec bez oplat za ta usluge (nie majac w danym
    > banku konta)?
    Citi

  • 25. Data: 2005-08-26 08:55:58
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Adam S."

    > a bank zlikwidowal opłatę

    mogli od razu sie zdecydowac :-)
    *** blad ***

  • 26. Data: 2005-08-26 11:18:23
    Od: "topjes" <topjes@USUN_TO_TRALALA_gazeta.pl>

    "bob @mail.ru>" <bob1969_09<tegotuniema> wrote in message
    > Które banki coś takiego oferują ?

    MultiBank

    pzdr
    topjes

  • 27. Data: 2005-08-26 16:04:25
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Wed, 24 Aug 2005 23:34:41 +0200, "Glenn" <g...@b...pl> wrote:

    >To nie bank, to kasa zapomogowo-pożyczkowa ;-))) Ok - prostuję : PRAWIE
    >wszystkie. Teraz dobrze ;-) ?

    Gdzie to było: "Wiem wszystko. Powiem więcej: wiem prawie wszystko!".
    --
    - Maciej Kulawik ----------------

  • 28. Data: 2005-08-26 18:42:15
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    McMac wrote:

    > Gdzie to było: "Wiem wszystko. Powiem więcej: wiem prawie wszystko!".

    A tego nie wiem ;-)

    przyszłość/ Woody Allen