  • 11. Data: 2008-05-11 20:29:23
    Temat: Re: KK za lokatę?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Mithos pisze:

    > Po co komu Gold z limitem 5k ?

    Zeby skorzystac z zalaczonych pakietow ubezpieczeniowych?

  • 12. Data: 2008-05-11 20:31:17
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    > Ale po co miec golda z limitem 5k ? Zeby przyszpanowac pani siedzacej na kasie
    > ?

    po co...
    sumując limity, przenosząc karty - zaczynamy od np. 5000, albo nawet niżej.
    kolor karty jest bez znaczenia, pani na kasie znać się nie musi na kartach albo
    na nią nie zwraca uwagi, a "blachara z dyski" poliże widząc nawet dwa elektrony.

    masz duże limity? kilkudziesięciotysięczne na jednej karcie? jeśli tak - czy
    prywatnie, jako osoba fizyczna wykorzystujesz to? bo mając firmę, robiąc duże
    zakupy użyjesz tych limitów, tu się zgodzę. ale do kupowania paliwa, codziennych
    zakupów, czy nawet telewizora i mebli - wykorzystasz kilkadziesiąt tysięcy?
    jeśli napiszesz, że 5 tysięcy do tego nie wykorzystasz, to masz rację, o tym
    wiem.

    --
    J'entends ton coeur

  • 13. Data: 2008-05-11 20:33:24
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zeby skorzystac z zalaczonych pakietow ubezpieczeniowych?

    i wyższych zniżek - jak to ma miejsce u moje żony, pierwsza lektura to
    książeczka gdzie jaki rabat dają na złotą kartę citi/millennium/raiffeissen.

    --
    J'entends ton coeur

  • 14. Data: 2008-05-12 15:22:09
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Konrad N>S> napisał(a):
> [...]
    > kolor karty jest bez znaczenia, pani na kasie znać się nie musi na
    > kartach albo na nią nie zwraca uwagi, a "blachara z dyski" poliże widząc

    No to wlasnie chodzi mi o to, ze Gold nie jest do niczego potrzebny.

> [...]
    > robiąc duże zakupy użyjesz tych limitów, tu się zgodzę. ale do kupowania
    > paliwa, codziennych zakupów, czy nawet telewizora i mebli - wykorzystasz

    Kilkadziesiat normalnie nie wykorzystam. Aczkolwiek po to mam KK zeby
    miec jakis zapas na niestandardowe wydatki.

    > jeśli napiszesz, że 5 tysięcy do tego nie wykorzystasz, to masz rację, o
    > tym wiem.

    5 tys to dla mnie zbyt malo. Uwazam, ze dla mnie optymalne jest ok
    10-15k na jednej karcie przy czym zakladam, ze posiadam w danym momencie
    minimumum 2 karty.

    --
    Mithos