  • 1. Data: 2005-09-13 09:02:59
    Temat: KK za podpis (Mbank)
    Od: "kate" <k...@i...pl>

    Witam,
    co myślicie o KK proponowanej klientom Mbanku (wybranym losowo :-)
    Troche dziwne wydaje mi się proponowanie wysokich limitów na KK bez
    dodatkowego sprawdzania klienta. A moze mi sie tylko wydaje :-)

  • 2. Data: 2005-09-13 09:15:02
    Temat: Re: KK za podpis (Mbank)
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    kate wrote:
> [...]
    > Troche dziwne wydaje mi się proponowanie wysokich limitów na KK bez
    > dodatkowego sprawdzania klienta. A moze mi sie tylko wydaje :-)

    Prawdopodobnie na podstawie historii rachunku.
    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y

  • 3. Data: 2005-09-13 09:38:10
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > Troche dziwne wydaje mi się proponowanie wysokich limitów na KK bez
    > dodatkowego sprawdzania klienta. A moze mi sie tylko wydaje :-)

    Od propozycji do karty jeszcze daleka droga...
    mogą okazać się tyle warte co niektóre
    propozycje podniesienia limitu:
    http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=7
    19280&t=719052&v=t

  • 4. Data: 2005-09-13 09:40:29
    Od: Rafał Siech <r...@n...pl>

    > Prawdopodobnie na podstawie historii rachunku.
    > KJ

    Również na podstawie statusu studenta. Wystarczy być studentem co najmniej 2
    roku ze średnią powyżej 4.0 i można dostać kredytową Visę Electron z limitem
    500zł.

    --
    Latro.

  • 5. Data: 2005-09-13 09:47:08
    Od: "kate" <k...@i...pl>

    > Od propozycji do karty jeszcze daleka droga...

    niezły przykład

  • 6. Data: 2005-09-13 17:21:24
    Od: Sławomir Januszkiewicz <n...@c...com.pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > Prawdopodobnie na podstawie historii rachunku.

    Nie sądzę. Otrzymałem owe papierki, a od około pół roku
    wpływy na ekonto (i pozostałe) mam mizerniutkie i średnie
    saldo oscyluje w okolicach zero przecinek zero zero nic.
    Wcześniej było lepiej ale też bez wodotrysków - po prostu
    konta mbankowe nigdy nie były moimi głównymi.

    Nuter

  • 7. Data: 2005-09-13 19:33:07
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Rafał Siech napisał(a):

    > Również na podstawie statusu studenta. Wystarczy być studentem co
    > najmniej 2 roku ze średnią powyżej 4.0 i można dostać kredytową Visę
    > Electron z limitem 500zł.

    Swietny limit...

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2005-09-13 19:35:32
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Mithos wrote:

    > Swietny limit...

    A jaki miałby być według Ciebie dobry w tym przypadku? 5k? A może 50k?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 9. Data: 2005-09-14 04:56:15
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Glenn napisał(a):

    > A jaki miałby być według Ciebie dobry w tym przypadku? 5k? A może 50k?

    Skad mam wiedziec. Limit 500zl nadaje sie do tego, zeby takiej karty
    uzywac wylacznie w markecie do robienia zakupow jedzenia, picia,
    proszkow itp.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 10. Data: 2005-09-14 05:09:21
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Mithos napisał:

    > Limit 500zl nadaje sie do tego, zeby takiej karty
    > uzywac wylacznie w markecie do robienia zakupow jedzenia, picia,
    > proszkow itp.

    ..czyli akurat dla studenta. IMHO
    Ale fakt, że dla "normalnego" użytkownika to jest to "ciut" za mało.

    PWZ