  • 31. Data: 2005-09-14 17:21:13
    Temat: Re: KK za podpis (Mbank)
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    A tak w ogóle podawanie studenta medycyny jako osoby dobrze zarabiającej w
    bliskiej przyszłości może wywoływać uśmiech. Chyba, że bank zechce na to
    poczekać tak z dziesięć lat i nie przeszkadza mu, że połowa omawianej
    populacji nie przekracza średniej krajowej, nawet nieoficjalnie. Ale to tak
    na marginesie.

    T.

  • 32. Data: 2005-09-14 17:26:56
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-09-14 19:21- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Tomasz Nowicki, gdy pisał(a):
> [...]
    > to poczekać tak z dziesięć lat i nie przeszkadza mu, że połowa omawianej
    > populacji nie przekracza średniej krajowej, nawet nieoficjalnie. Ale to

    Natomiast zastępcą szefa polskiego oddziału pewnej duuuużej ;-)
    korporacji był absolwent filozofii.
    To ciekawe, nota bene, że nie tylko scoring bankowy jest prymitywny
    (poniekąd musi z racji reduncjacji), ale też młodzi ludzie wyobrażają
    sobie, że można zaprogramować dostatnie życie poprzez trafny wybór
    kierunku studiów...

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 33. Data: 2005-09-14 18:10:15
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    yayco napisał(a):

> [...]
    > (poniekąd musi z racji reduncjacji), ale też młodzi ludzie wyobrażają
    > sobie, że można zaprogramować dostatnie życie poprzez trafny wybór

    Bo po czesci mozna.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 34. Data: 2005-09-14 18:12:11
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-09-14 20:10- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Mithos, gdy pisał(a):

    Chciałbyś...

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 35. Data: 2005-09-14 18:16:49
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    yayco napisał(a):

    > Chciałbyś...

    Nie wiem czemu nie chcesz przyznac mi racji, pomimo iz oczywistym jest,
    iz to ja mam racje.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 36. Data: 2005-09-14 18:22:56
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-09-14 20:16- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Mithos, gdy pisał(a):

    > Nie wiem czemu nie chcesz przyznac mi racji, pomimo iz oczywistym jest,
    > iz to ja mam racje.

    Może dlatego, że od dwudziestu lat patrzę i mówię do takich, którzy
    uważają, że wygrali los na loterii, wybierając takie a nie inne studia.
    I czasami spotykam ich po latach...
    Ale zapewne nie przekonam kogoś, kto *wie*, że ma rację.
    Z pokorą zatem uznaję temat za wyczerpany.

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 37. Data: 2005-09-14 18:27:54
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    yayco napisał(a):

> [...]
    > I czasami spotykam ich po latach...
    > Ale zapewne nie przekonam kogoś, kto *wie*, że ma rację.
    > Z pokorą zatem uznaję temat za wyczerpany.

    Ja nie sugeruje, ze wybor odpowiednich studiow gwarantuje dostatnie
    zycie w przyszlosci. Bo zalezy to od wielu rzeczy. Ale jakis tam wplyw
    ma, nie?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 38. Data: 2005-09-14 19:06:09
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Mithos wrote:

    > Nie wiem czemu nie chcesz przyznac mi racji, pomimo iz oczywistym
    > jest, iz to ja mam racje.

    Czuję, że wstawię to sobie w sygnaturkę jak mi się Allen znudzi ;-) Piękne
    zdanie :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 39. Data: 2005-09-14 19:16:58
    Od: Trzypion <t...@o...org.pulapka.pl>

    On Wed, 14 Sep 2005 20:27:54 +0200, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    >Ja nie sugeruje, ze wybor odpowiednich studiow gwarantuje dostatnie
    >zycie w przyszlosci. Bo zalezy to od wielu rzeczy. Ale jakis tam wplyw
    >ma, nie?

    Zależy jak rozumiesz 'odpowiednich'. Dla wiekszosci
    'odpowiednie'=='zadne'.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/Fotki/Reporterka/II_

  • 40. Data: 2005-09-15 05:01:12
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Glenn napisał(a):

    > Czuję, że wstawię to sobie w sygnaturkę jak mi się Allen znudzi ;-) Piękne
    > zdanie :-)

    Sam wymyslilem :D

    --
    pozdrawiam