  • 1. Data: 2011-03-03 19:33:52
    Temat: KK zabezpieczona lokatą
    Od: "mdzls" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Chciałbym wziąć taką właśnie KK której zabezpieczeniem będzie założona lokata.
    Do którego banku najlepiej się udać?

    Pozdr

  • 2. Data: 2011-03-03 21:25:18
    Temat: Re: KK zabezpieczona lokatą
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-03-03 20:33, mdzls wrote:
    > Witam,
    >
    > Chciałbym wziąć taką właśnie KK której zabezpieczeniem będzie założona lokata.
    > Do którego banku najlepiej się udać?
    >
    > Pozdr

    nie wiem jak teraz, ale kiedys bylo to mozliwe np. w Millennium i MultiBanku

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 3. Data: 2011-03-04 07:40:32
    Od: "NieLubieSpamu" <s...@o...eu>

    > Witam,

    > Chciałbym wziąć taką właśnie KK której zabezpieczeniem będzie założona lokata.

    > Do którego banku najlepiej się udać?

    A może w OpenFinance ? Ja tam miałem lokatę i zaproponowali mi kartę KIS i nie
    musiałem przynosić żadnych zaświadczeń z pracy. No chyba że to nie działa z
    automatu i sami wybierają komu dać bez zaświadczenia, a może zależy też od
    wartości lokaty.

  • 4. Data: 2011-03-04 08:22:52
    Od: luc <b...@g...net>

    On 4 Mar, 08:40, "NieLubieSpamu" <s...@o...eu> wrote:

    > A mo e w OpenFinance ? Ja tam mia em lokat i zaproponowali mi kart KIS i nie
    > musia em przynosi adnych za wiadcze z pracy. No chyba e to nie dzia a z
    > automatu i sami wybieraj komu da bez za wiadczenia, a mo e zale y te od
    > warto ci lokaty.

    W Open tak kiedyś było. Skorzystałem, nie wiem, jak teraz jest. W
    Getin Online konsultant poinformował, że już tak się nie da...

    pzdrwm
    luc

    http://skocz.pl/earphorny - co mi w uchu siedzi...

  • 5. Data: 2011-03-04 08:26:20
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 03.03.2011 22:25, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > nie wiem jak teraz, ale kiedys bylo to mozliwe np. w Millennium i
    > MultiBanku
    Oraz w Nordei