  • 1. Data: 2003-04-24 17:53:42
    Temat: KKx2 + Carrefour
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    Hejo,

    byłem sobie dziś w Carrefour Targowek i zapragnalem zaplacic dwoma
    kartami... just for fun :) Kasjerka owszem wziela, owszem zautoryzowala
    pierwsza... i ZONK... z drugiej nie idzie ! Przybiegla, az pani menaher i
    wyjasnila mi, ze system nie rpzewiduje placenia dwoma kartami... tylko jedna
    karta + gotowizna na przyklad (to ja sie pytam dlaczego kasjerka tego nie
    wie ?!?!?). Pytam sie wiec co robimy: a ona na to, ze o taaaammm -----> jest
    bankomat. Zasmiałem sie szpetnie, porzucilem koszyk i sie oddaliłem z
    miejsca zdarzenia :)

    W ten oto sposob do spolki z Carrefour'em pozbawilem sie kolacji :)

    MAd Hat
    ter

    Ps. A wszystko przez to, ze ochroniarz zapragnal pogrzebac sobie w moich
    zakupach :))))

  • 2. Data: 2003-04-25 07:51:50
    Temat: Re: KKx2 + Carrefour
    Od: "Robert Mucha" <r...@w...pl>

    Kilka razy palacilem dwoma kartami w media markt, ale ze w Carrefourze takei
    jaj robia to niewiedzialem, a ostanio mnie korcilo zeby taki numer z dwoma
    kartami strzelic w Krakowie
    Użytkownik "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:b898bm$fsj$1@nemesis.news.tpi.pl...

  • 3. Data: 2003-04-25 09:24:12
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl>

    > byłem sobie dziś w Carrefour Targowek i zapragnalem zaplacic dwoma
    > kartami... just for fun :) Kasjerka owszem wziela, owszem zautoryzowala
    > pierwsza... i ZONK... z drugiej nie idzie ! Przybiegla, az pani menaher i

    co prawda w jakiś tam ustaleniach jest, że można płacić tylko jedną kartą
    ale płaciłem dwoma. Jedną tradycyjnie przy kasie (terminal w kasie) drugą
    przy pomocy zewnętrznego terminala. Tak na 90% to był Carrefour we Wrocku
    ale .....

    Stryket

  • 4. Data: 2003-04-25 14:09:21
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    > Kilka razy palacilem dwoma kartami w media markt, ale ze w Carrefourze
    takei
    > jaj robia to niewiedzialem, a ostanio mnie korcilo zeby taki numer z dwoma
    > kartami strzelic w Krakowie

    Zwlaszcza, ze to jest dosc istotna kwestia jak chce sie kupic cos
    drozszego... i trzeba skorzystac z dwoch limitow. Tak wiec zagadnienie nie
    jest wcale teoretyczne :)

    MAd Hat
    ter

  • 5. Data: 2003-04-25 21:17:22
    Od: "Maciej Piotrzkowski" <m...@e...de>

    Niektóre kasy Caffefour w Gdańsku posiadają osobno POS BZWBK24 >> pewnie
    służy takim przypadkom, jak Twój. :-)
    Maciej /-/

  • 6. Data: 2003-04-26 09:17:33
    Od: "Waldemar Godel" <a...@W...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Mucha" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Kilka razy palacilem dwoma kartami w media markt, ale ze w Carrefourze
    takei
    > jaj robia to niewiedzialem, a ostanio mnie korcilo zeby taki numer z dwoma
    > kartami strzelic w Krakowie

    Jest smieszniej w Office Depot - odmawiaja doplacenia gotowka
    do platnosci karta... Jak sie postawilem ze w takim razie nie wezme
    (co tam postawilem - po prostu nie bylo tyle na koncie) to
    mieli konsternacje, bo kupowalem sprzet za 16 tysiecy, specjalnie
    dla mnie zamowiony. Sam pan kierownik, po prawie 20-minutowych
    konsultacjach z warsiawka laskawie wyrazil zgode, a i tak osobiscie
    musialem pokazac kasjerce jak wbic mieszana platnosc...
    Eeeeuuuuroooooopa, panie...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    a...@o...info, a...@t...org