  • 11. Data: 2009-01-07 19:36:46
    Temat: Re: KO w BZ WBK & prowizja od założenia lokaty?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Zawsze działa - ostatnio odpowiedź przyszła poleconym priorytetowym
    > po 2 dniach od złożenia. :) Ale to była reklamacja do reklamacji, więc
    > czas na odpowiedź Bank spożytkował dość dawno. Gdyż ta pierwsza
    > zawierała 2 zarzuty, a bank ustosunkował się tylko do pierwszego.

    opłaca się pisać emaile do rzecznika klienta BZWBK...działa dość
    skutecznie ;-)

    ja w ten sposób nie straszę a i tak zawsze moją reklamację rozpatrują
    pozytywnie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2009-01-07 20:36:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" gk308h$29m4$...@o...icpnet.pl

    > opłaca się pisać emaile do rzecznika klienta BZWBK...działa dość skutecznie ;-)

    Ja nie otrzymałem odpowiedzi od ich rzecznika.
    Ale wiem, że dotarł do nich mój m@il.

    Reklamacja ustna -- bez echa, jedna telefoniczna interwencja -- nic
    nie wniosła, druga wniosła obietnicę zwrócenia opłaty po złożeniu
    reklamacji pisemnej...

    Chodzi o naliczenie opłaty za używanie dodatkowej karty kredytowej
    w drugim roku używania karty głównej po tym, jak karta dodatkowa
    została wypowiedziana dostatecznie wcześnie.

    Jako że okres świąteczny nie sprzyja reklamacjom pisemny,
    takiej reklamacji jeszcze nie złożyłem. Złożę niebawem.
    Wypowiedzenie (kopię) mam.

    -=-

    Chyba ten bank liczy na to, że nie każdy klient zechce składać pisemne reklamacje.
    Do tej pory reklamowałem u nich prowizje za niezamawiane wyciągi do karty dodatkowej
    i chyba jeszcze coś. Reklamacje uznawano.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2009-01-15 09:57:26
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Marcin Wasilewski napisał(a):

> [...]
    > BZWBK nie ma innego wyjścia jak oddać pieniądze. Ja zawsze piszę w
    > swoich reklamacjach na końcu formułkę w stylu: "W przypadku negatywnego
    > rozpatrzenia reklamacji o zaistniałej sytuacji poinformuję niezwłocznie
    > UOKiK, Rzecznika praw konsumenta i Komisję Nadzoru Bankowego.
    > Zawsze działa - ostatnio odpowiedź przyszła poleconym priorytetowym
    > po 2 dniach od złożenia. :) Ale to była reklamacja do reklamacji, więc
    > czas na odpowiedź Bank spożytkował dość dawno. Gdyż ta pierwsza
    > zawierała 2 zarzuty, a bank ustosunkował się tylko do pierwszego.

    Moja reklamacja została odrzucona piórem (klawiaturą) Rzecznika Klientów:
    "założenie lokaty czy też zasilenie rachunku lokaty wiąże się z
    przelewem środków pomiędzy rachunkami, a za czynność tę zgodnie z Taryfą
    opłat i prowizji Bank pobiera prowizję"

    No cóż, zobaczymy co na to Arbiter.

    PG

  • 14. Data: 2009-01-17 03:15:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Gralak" gkn1ag$jsa$...@i...gazeta.pl

    Ja na swoją (m@ilową) nawet nie dostałem odpowiedzi od ich rzecznika. :)

    > No cóż, zobaczymy co na to Arbiter.

    W pewnym ;) banku zapytałem o to, czy przypadkiem ;) nie ma kruczków (tego
    typu, jaki został zastosowany u Ciebie) i uzyskałem rozbrajającą odpowiedź typu:

    -- Proszę pana... Przecież bank by stracił błyskawicznie klientów, gdyby takie
    kruczki umieścił/stosował... Może jakiś kruczek się uchował przez nieuwagę,
    czyjąś błąd, nieszczęśliwy zbieg okoliczności czy ,,czynności bankowych'', ale
    na pewno w razie czego opłata zostałaby natychmiast cofnięta, klient by został
    przeproszony i jakoś udobruchany, zaś błąd skorygowany.

    Jak nie w Polsce, jak nie w górach [..] ;) (z Kaczmarskiego, który akurat tu śpiewa
    to, co inni mu dyktowali)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'