  • 1. Data: 2009-02-11 15:46:49
    Temat: KOKOS, A CO TO JEST TEN kokos???
    Od: "StaN" <p...@w...pI>

    Witam

    ...jak w temacie CO TO JEST KOKOS ???

    Czy tylko "forum" do kojarzenia pożyczkodawców z pożyczkobiorcami ?

    Moje doświadczenia:
    -wklepałem wszystkie swoje dane
    -ze trzy razy zmieniałem; zmieniono mi hasło logowania
    (otrzymywałem potwierdzenia, że firma Kokos pracuje przez 24 a nawet
    48h przez 7 dniw tygodniu)
    -przy próbie weryfikacji konta ( 5zł) wyskoczył mi nr konta z Wybrzeża-niby
    mojego; tyleże nic się nie zgadzało; z kwotą 1.400zł (dla zainteresowanych
    zrzut ekranu)

    Oczywiście firma jest "świetnie " zorganizowana i ma zamiar pożyczyć
    1.000.000PLN
    aby zdezorganizować się jeszcze lepiej.

    A moze ja się mylę :( ?

    pozdrawiam

    Mam kilka meili "z automatu" oraz zrzut ekranu przy weryfikacji konta !!!!

  • 2. Data: 2009-02-11 17:27:36
    Temat: Re: KOKOS, A CO TO JEST TEN kokos???
    Od: KonKomp <k...@k...pl>

    StaN wrote:
    > Witam
    >
    > ...jak w temacie CO TO JEST KOKOS ???
    Pewnie chodzi Ci o serwis kokos.pl - jest to największy Polski serwis
    pożyczek społecznościowych

    > Oczywiście firma jest "świetnie " zorganizowana i ma zamiar pożyczyć
    > 1.000.000PLN
    > aby zdezorganizować się jeszcze lepiej.
    >
    > A moze ja się mylę :( ?

    Mylisz się - to aukcja promocyjno-reklamowa. Przez tą aukcję firma
    dostaje darmową reklamę w wielu mediach (jako największa udzielona
    pożyczka w histori Polskiego s-l), a reklama ta wynosi firmę BlueMedia
    tylko 10k zł.

    Pozdrawiam
    Konki

  • 3. Data: 2009-02-11 17:34:43
    Od: "StaN" <p...@w...pI>

    Użytkownik "KonKomp" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dostaje darmową reklamę w wielu mediach (jako największa udzielona
    > pożyczka w histori Polskiego s-l), a reklama ta wynosi firmę BlueMedia

    hhmm...to ja jeszcze poeksperymentuję z Kokosem, bo tak na dziś
    to można dostać tz. "białej gorączki" lub może przykleić się jakaś psychoza;
    o co z " pewną nieśmiałością" podejrzewam webmasterów KoKoSa :-)))

  • 4. Data: 2009-02-12 06:26:15
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Rok temu nie mialem zadnych problemow z rejestracja.

    Leszek