  • 1. Data: 2006-06-05 12:28:00
    Temat: KREDYT BANK - kto już opuścił ten BANK
    Od: "Piotr Ratajczak" <p...@r...biz>

    usługi internetowe - 24 H to chyba żart ?

  • 2. Data: 2006-06-05 13:55:08
    Temat: Re: KREDYT BANK - kto już opuścił ten BANK
    Od: "sumi" <s...@p...onet.[wytnij_to]pl>

    a co tam jest nie tak ??

    Mirek
    http://kredytbankowy.com
    http://banki.kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2006-06-05 14:41:02
    Od: "BlueConect.pl" <administrator(wytnij)@blueconect.pl>

    >a co tam jest nie tak ??

    spróbuj się Pan załogować zobaczysz, za daleko poszedłem nie zobaczysz.

    SZOK

  • 4. Data: 2006-06-05 17:53:15
    Od: "sumi" <s...@p...onet.[wytnij_to]pl>

    zalogowałem się, sprawdziłem saldo, zobaczyłem historię i wylogowałem sie.
    problemu nie widzę :-)

  • 5. Data: 2006-06-06 07:00:43
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "sumi" <s...@p...onet.[wytnij_to]pl> napisał w wiadomości
    > zalogowałem się, sprawdziłem saldo, zobaczyłem historię i wylogowałem sie.
    > problemu nie widzę :-)

    Niestety prawdą jest, że KB24 bardzo często muli
    i jest bezużyteczne :(

    Miroo

  • 6. Data: 2006-06-06 09:30:12
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > usługi internetowe - 24 H to chyba żart ?

    Za kilka dni smigam na urlop - jedna z pierwszych
    rzeczy jaka zrobie po powrocie bedzie zmiana
    banku firmowego wlasnie z KB"24" na jakis inny.

    Krew mnie zalewa - od jakiegos czasu mam dostep
    do serwisu o 7 rano albo wieczorem.