  • 1. Data: 2006-07-11 21:39:24
    Temat: Re: KREDYT MIESZKANIOWY W ge MONEY BANK
    Od: " - Robert -" <r...@N...gazeta.pl>

    p...@w...pl napisał(a):

    > Witam,
    >
    > czy ktos skorzystal z kredytu mieszkaniowego w GE Money bank?

    Korzystam. Sam etap przydzielania kredytu, umowa, pierwsza wyplata zostala
    zalatwiona w miare szybko (2 tygodnie - ale to byl grudzien 2005).
    Rowniez spread mam zerowy, bo udalo sie wejsc w splaty po kursie srednim.

    Niestety jest duzo innych drobiazgow podczas obslugi kredytu, ktore wkurzaja
    na maksa:
    - przy splacie w kursie srednim nie mozna korzystac z polecenia zaplaty i
    musze pamietac o kazdej splacie sam, pomimo ze sami zachecali do PM
    - bank zawsze pobiera wg kursu z okreslonego dnia w umowie np. 30-go kazdego
    miesiaca. Jesli jest dzien wolny to trzeba pilnowac nastepny dzien roboczy,
    - nie ma podgladu harmonogramu przez internet. Wszystkie wyciagi przechodza
    poczta, listem zwyklym. Po wyplacie raty trzeba dzwonic i pytac sie o wysokosc
    raty w nastepnym cyklu rozliczeniowym, bo harmonogram przychodzi z
    opoznieniem. Szkoda kasy na te znaczki,
    - powiadomienia smsem sa o kant kuli rozbic. Owszem przychodza, ale tylko
    jesli jest niesplacone zadluzenie, a nie mozna otrzymac info o wysokosci raty,
    kursie etc.
    - harmonogram pomimo zapewnien konsultanta, ze bedzie zawieral prowizje od
    zmiany umowy, nie zawieral doliczonej prowizji, co skonczylo sie zadluzeniem
    splaty o 50 CHF. Reklamacja zostala uznana po odsluchaniu tasmy, ale niesmak
    pozostal,
    - odpowiedzi na reklamacje przychodza listem poleconym, pomimo zgody na
    wysylanie emaili i zlozenia reklamacji emailem,
    - nie ma zadnych informacji na temat kiedy zostanie wprowadzone PZ dla kursu
    sredniego, podglad przez internet etc. - bank chyba lubi odbierac telefony i
    drukowac setki stron papieru

    Ogolnie jest OK, ale jest miejsce do poprawy, aby obsluga doszla do
    europejskiego poziomu. Reczne splaty przez kolejnych x lat doprowadza mnie do
    szalu, jesli nie zmienie wczesniej banku.

  • 2. Data: 2006-07-11 21:42:03
    Od: " - Robert -" <r...@N...gazeta.pl>

    Przepraszam za podwojna wiadomosc. Usenet gazety cos sobie nie poradzil i
    umiescil to poza watkiem.

    Robert

  • 3. Data: 2009-02-27 21:49:04
    Od: "magrap" <magrap@WYTNIJ_TOpoczta.onet.pl>

    NIGDY Ge Money !!!!!! To ZŁODZIJE I LICHWIARZE!!!!!!!!!!!!!
    Mam kredyt w tym banku na budowę domu od 6 msc, zastawiłam również hipotekę mojego
    obecnego mieszkania aby mieć lepsze zabezpieczenie kredyty a tym samym niższe
    oprocentowanie. Przy umowie zapewniano mnie że nie będzie problemu ze zwolnieniem
    hipoteki przy sprzedaży mieszkania aby dokończyć budowę, że będzie można przenieść
    hipotekę na dom rodziców aby zachować obecne warunki. Znalazłam kupców na mieszkanie,
    przyjęłam zadatek, wystąpiłam z wnioskiem do banku o przeniesienie hipoteki na dom
    rodziców którego wartość jest dwukrotnie większa od mieszkania a bank co???
    ODMOWA!!!!! Powód nie znany, bank odmawia przeniesienia hipoteki i kropka, nie ma z
    kim dyskutować bo to jest ich tylko dobra wola. Nadpłacić kredytu nie można bo
    zrobili hipotekę łączną na obu nieruchomościach. Wyjście podali jedno spłacić całość
    kredytu dodam w CHF po kursie 3,50zł !!! ZŁODZIEJE i jeszcze raz ZŁODZIEJE!!!!
    Zadatek zgodnie z prawem muszę zwrócić kupcom w podwójnej wysokości !!! ODRADZAM i
    omijać Ge Money SZEROKIM ŁUKIEM!!!!

  • 5. Data: 2009-02-28 10:27:47
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    Mógłbyś przestać zaśmiecać grupę?

    Osiem identycznych postów to jest spam.

    k.

  • 6. Data: 2009-02-28 10:29:14
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    Mógłbyś przestać zaśmiecać grupę?

    Osiem identycznych postów to już nazywa się spam.

    k.