  • 11. Data: 2008-04-06 12:49:04
    Temat: Re: KTÓRY BANK - TYLKO za darmo
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    MarekZ pisze:
    > Za jaką kartę? Karta do eKonta od początku jest bezpłatna. Karta do z
    > tego co pamiętam eMax była na początku bezpłatna a następnie zaczęła
    > kosztować chyba 36 zł. Znowu jest bezpłatna? Nie wierzę.

    Mówiłem o normalnych rachunkach (czyt. eKONTO i izzyKONTO), a karta do
    izzyKONTA kosztowała kiedyś 36zł, później 2zł miesięcznie, aż wreszcie
    zniesiono opłatę.

    Co do eKONTA to było cały czas bez opłat. Jeśli chodzi o eMAX to na
    początku karta również kosztowała 36zł.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista

  • 12. Data: 2008-04-06 12:50:26
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    krzysztofsf pisze:
    > On 6 Kwi, 13:35, Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org> wrote:
    >
    > Praktycznie wszystkie jego potrzeby spelnione, za wyjatkiem
    > bezplatnych powiadomien sms o transakcjach - to juz jest platne, jesli
    > ktos potrzebuje takiej funkcjonalnosci.

    Owszem.

    > Za wyjatkiem kiepskiego podgladu przegladania historii i braku
    > mozliwosci definiowania odbiorcow polaczonego z rozroznieniem
    > odbiorcow i przelewow na zaufane i niezaufane, nie mam specjalnych
    > zastrzezen.

    A to już kwestia gustu. Serwis transakcyjny wkrótce powinien być już
    bardziej elastyczny na zmiany. Więcej nie mogę powiedzieć.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista

  • 13. Data: 2008-04-06 12:53:08
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    http://www.mbank.pl/przewodnik/tpio/#tabs=3
    http://www.mbank.pl/przewodnik/kanaly_dostepu/#tabs=
    6

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista

  • 14. Data: 2008-04-06 12:55:20
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    Kamil 'czemu' Bista pisze:

    > Owszem.

    Że tak sam siebie zacytuje.

    Autor wątku napisał:
    "bezplatne przelewy,
    potwierdzane smsami"

    Jak dla mnie chodzi o hasła sms, które są jak najbardziej darmowe.

    No ale 'przelewy potwierdzane smsami' można rozumieć dwojako - czy
    chodzi o autoryzacje przelewu (hasło jednorazowe), czy też powiadomienie
    o obciążeniu/uznaniu na koncie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista

  • 15. Data: 2008-04-06 13:00:35
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sun, 06 Apr 2008 14:49:04 +0200, Kamil 'czemu' Bista wrote:

    > Jeśli chodzi o eMAX to na
    > początku karta również kosztowała 36zł.

    Nie, kiedyś karta była darmowa.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 16. Data: 2008-04-06 13:02:21
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    Marcin Mokrzycki pisze:

    > Nie, kiedyś karta była darmowa.

    Kiedyś może i tak, na początku - nie.
    http://www.mbank.pl/download/taryfy/TPiO_01.01.2003.
    pdf

    Jeśli mogę Cię prosić o datę, pamiętasz?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista

  • 17. Data: 2008-04-06 13:04:26
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    Kamil 'czemu' Bista pisze:

    > Kiedyś może i tak, na początku - nie.
    > http://www.mbank.pl/download/taryfy/TPiO_01.01.2003.
    pdf

    > Jeśli mogę Cię prosić o datę, pamiętasz?

    Sprawdziłem nawet wyrywkowo kilka archiwalnych taryfikatorów prowizji i
    opłat. Nie znalazłem w żadnym bezpłatnej karty do rachunku eMAX, ani też
    osobiście nie pamiętam takiej oferty.

    Archiwalne TPiO:
    http://www.mbank.pl/przewodnik/tpio/#tabs=4

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista

  • 18. Data: 2008-04-06 13:21:20
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    Kamil 'czemu' Bista pisze:
    > Sprawdziłem nawet wyrywkowo kilka archiwalnych taryfikatorów prowizji i
    > opłat. Nie znalazłem w żadnym bezpłatnej karty do rachunku eMAX, ani też
> [...]

    I znowu sam siebie cytuję.

    Bliżej niezidentyfikowane źródła potwierdziły Twoje zdanie, bije się w
    pierś.

    Dowiedziałem się, że karta do rachunku eMAX była darmowa, jak jeszcze
    nie było eKONTA. Czyli kilka miesięcy od startu mBanku.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista

  • 19. Data: 2008-04-06 13:28:57
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "Kamil 'czemu' Bista" <t...@c...org> napisał w
    wiadomości news:ftaioq$at2$1@tiberium.net.pl...

    > Dowiedziałem się, że karta do rachunku eMAX była darmowa, jak jeszcze nie
    > było eKONTA. Czyli kilka miesięcy od startu mBanku.

    eKonto istnieje od początku istnienia mBanku.

    Karta do eMax była darmowa przez kilka pierwszych lat.

    marekz

  • 20. Data: 2008-04-06 13:36:38
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    MarekZ pisze:
    > Użytkownik "Kamil 'czemu' Bista" <t...@c...org> napisał w
    > wiadomości news:ftaioq$at2$1@tiberium.net.pl...

    > eKonto istnieje od początku istnienia mBanku.
    >
    > Karta do eMax była darmowa przez kilka pierwszych lat.

    W takim razie ja już nie zabieram głosu, jeśli chodzi o mBank przed 2003
    rokiem. Jeśli to pamiętałeś to podziwiam, jeśli masz jakieś źródło to
    prosiłbym o przesłanie, bo moje jak widać nie jest wiarygodne. Chętnie
    się doedukuje.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista