  • 1. Data: 2010-04-29 07:52:48
    Temat: KTORY BANK wystawi mi od ręki pokwitowanie zapłaty podatku z podpisem i pieczątką?
    Od: z...@o...pl

    złożyłem ORD-IN w izbie skarbowej i mam kilka dni
    na doręczenie dowodu wpłaty podatku 40zł od ww. pisma

    większość banków proponuje 1 darmowy przelew
    papierowy z tzw. konta oszczędnościowego, ale
    daje różne ograniczenia, np. w niektórych bankach
    odbiorcą przelewu może być tylko konto w tym samym
    banku albo konto tego samego posiadacza (przelew
    tylko na własny ROR) itp.

    nie znam banku, który pozwala bezprowizyjnie zapłacić
    podatek z konta oszczędnościowego.

    Czy jest taki w PL?

  • 2. Data: 2010-04-29 09:21:47
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > nie znam banku, który pozwala bezprowizyjnie zapłacić
    > podatek z konta oszczędnościowego.
    >
    > Czy jest taki w PL?

    Eurobank?
    Gorzej z podpisem z pieczątką za damo - chyba nie ma darmo

  • 3. Data: 2010-04-29 10:26:46
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 29 Kwi, 09:52, z...@o...pl wrote:
    > złożyłem ORD-IN w izbie skarbowej i mam kilka dni
    > na doręczenie dowodu wpłaty podatku 40zł od ww. pisma

    A nie możesz przelać elektronicznie i wydrukować potwierdzenia sam?
    Albo po prostu wypełnij przekaz:
    http://www.mofnet.gov.pl/dokument.php?const=4&dzial=
    1264&id=152889&PortalMF=383bdc19fa7b4de1d85dc3c82b34
    25e8
    Nawet MF Ci wzór wypełnionego druczka dał...

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2010-04-29 10:27:36
    Od: zenek <z...@o...pl>

    z...@o...pl pisze:
> [...]
    > banku albo konto tego samego posiadacza (przelew
    > tylko na własny ROR) itp.
    >
    > nie znam banku, który pozwala bezprowizyjnie zapłacić

    A na chuj ci podpis i pieczatka ?

  • 5. Data: 2010-04-29 10:30:24
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 29-04-2010 09:52, z...@o...pl pisze:
> [...]
    > banku albo konto tego samego posiadacza (przelew
    > tylko na własny ROR) itp.
    >
    > nie znam banku, który pozwala bezprowizyjnie zapłacić

    Ty chcesz na ten jeden przelew zakładać konto oszczędnościowe?
    Bosz, to jest 40zł. Zapłać ze zwykłego albo na poczcie.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 6. Data: 2010-04-29 11:58:37
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    zenek (<z...@o...pl>) ma odwage pisac:

    > Cikawe jakim cudem potrafil wyslac wiadomosc na grupe, jak tak prostego
    > problemu nie potrafi rozwiazac.
    >
    > Pewnie jeden z tych debili co sie wypowiadali w filmie solidarni 2010.
    >
    > Zagubiony w cywilizacji.

    Musisz obrażać innych? To takie "okazywanie cywilizacji"?

  • 7. Data: 2010-04-29 13:55:33
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > złożyłem ORD-IN w izbie skarbowej i mam kilka dni
    > na doręczenie dowodu wpłaty podatku 40zł od ww. pisma

    A w kasie3 US nie możesz wpłacic?

    Krzysiek

  • 8. Data: 2010-04-29 16:46:40
    Od: zenek <z...@o...pl>

    kashmiri pisze:
    > zenek (<z...@o...pl>) ma odwage pisac:

    > Musisz obrażać innych? To takie "okazywanie cywilizacji"?

    Jak mozna obrazic debila ?

  • 9. Data: 2010-04-29 16:53:28
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > nie znam banku, który pozwala bezprowizyjnie zapłacić
    > podatek z konta oszczędnościowego.
    >
    > Czy jest taki w PL?

    Getin z rachunku TOP

    Darek