  • 11. Data: 2003-12-06 20:32:14
    Temat: Re: KTOŚ KORZYSTA Z MOJEJ KARTY !!!
    Od: "Rav_V3k" <g...@h...pl>

    krab <_...@k...pl> pisze tak:

    > czyli nastepny :( - jakie to miasto ? miejsce

    > cokolwiek by nie zrobili - chyba warto stracic te 2 godziny na konieczne
    > zeznania i opis

    Kraków, ul. Dobrego Pasterza, w kompleksie budynków Major Market - PKO -
    Spółdzielnia Mieszkaniowa

    --
    -----+[ P O Z D R A W I A M ]+-----
    -----+[ Rav_V3k ]+-----

  • 12. Data: 2003-12-06 21:41:18
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Rav_V3k wrote in news:bqssnm$1te$1@news.onet.pl:

    > O CHOLERA... nie wiem na 100% czy to było to... na bankomacie od
    > pewnego czasu pojawiła się na otworze do wkładania karty (płaski
    > otwór - nic nie wystawało nad obudowę bankomatu) czarny plastikowy
    > "uchwyt": szerokość otworu, grubość ze 4 cm i z 5 cm wysokości,
    > niesymetryczne wycięcie na dopchnięcie karty, zielona dioda...
    > byłem pewnien, że to jakiś nowy pomysł PKO...

    > chyba tak... ale co oni z tym zrobią ?

    Mogą po prostu ich złapać. Poza tym fajnie żeby PKO o tym wiedziało,
    niech coś zrobią z tym bankomatem.

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {906D1FCF-DB84-439E-9880-285F070C8CA7}

  • 13. Data: 2003-12-06 21:48:23
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl>

    "L1962" <L...@v...net> wrote:

    > Ja mysle, ze nie tylko wlasciciel ale sam bank powinien to natychmiast
    > zglosic na policje. I to bezwzgeldnie !

    Dokładnie... w końcu okradano klinta z kasy za pomocą ichniego źle
    zabezpieczonego produktu (wg. regulaminu karta jest własnościa banku...)

    NP: Emperor - "IX equilibrium"

    --
    Brother will kill brother
    Spilling blood across the land

  • 14. Data: 2003-12-07 09:03:12
    Od: "Tomasz Chojecki" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > PKO... no właśnie... tylko pomysł NA CO ?? :)))
    > ech... myślenie ma kolosalną przyszłość, wystarczyło przez 5 sekund się

    No to prawdopodobnie mamy wyjaśnienie sprawy!! Chociaż ja z bankomatów PKO
    nie korzystam. Teraz na policję z tym i pamiętać na przyszły raz.

  • 15. Data: 2003-12-07 09:58:59
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

> [...]

    > dopchnięcie karty, zielona dioda... byłem pewnien, że to jakiś nowy pomysł
    > PKO... no właśnie... tylko pomysł NA CO ?? :)))

    Ja korzystam często z różnych bankomatów PKO BP SA i nigdy czegoś takiego
    nie widziałem. Jak długo to było? Jest nadal ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 16. Data: 2003-12-07 10:35:18
    Od: "Rav_V3k" <g...@h...pl>

    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]nawara@op.pl> pisze tak:

    > Użytkownik "Rav_V3k" <g...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Ja korzystam często z różnych bankomatów PKO BP SA i nigdy czegoś takiego
    > nie widziałem. Jak długo to było? Jest nadal ?

    Sprawdziłem historię rachunku pod kątem wypłat z bankomatu: 28 XI - wtedy
    jeszcze wisiało, 4 XII - już nie...

    --
    -----+[ P O Z D R A W I A M ]+-----
    -----+[ Rav_V3k ]+-----

  • 17. Data: 2003-12-07 10:47:30
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl>

    "Rav_V3k" <g...@h...pl> wrote:

    > Sprawdziłem historię rachunku pod kątem wypłat z bankomatu: 28 XI
    > - wtedy jeszcze wisiało, 4 XII - już nie...

    Znaczy PKO nie zaglądało do swoich bankomatów? Bo nie wierzę że przy
    otwieraniu maszyny nic nie zauważono...

    --
    Welcome...! to the elder ruins again
    The wind whispers beside the deep forest

  • 18. Data: 2003-12-07 13:59:24
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Rav_V3k" <g...@h...pl> writes:

    > Sprawdziłem historię rachunku pod kątem wypłat z bankomatu: 28 XI - wtedy
    > jeszcze wisiało, 4 XII - już nie...

    Powiedzmy sobie szczerze - myslacy zlodziej nie zacznie korzystac ze
    skradzionych danych przed likwidacja "przystawki".

    A ktory to byl konkretnie bankomat i w jakim otoczeniu stojacy?

    MJ

  • 19. Data: 2003-12-07 14:35:04
    Od: "Rav_V3k" <g...@h...pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> pisze tak:

    > A ktory to byl konkretnie bankomat i w jakim otoczeniu stojacy?

    patrz post 6 grudnia 2003 21:32 w tym wątku

    --
    -----+[ P O Z D R A W I A M ]+-----
    -----+[ Rav_V3k ]+-----

  • 20. Data: 2003-12-08 09:13:01
    Od: "Rav_V3k" <g...@h...pl>

    Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl> pisze tak:

    > Znaczy PKO nie zaglądało do swoich bankomatów? Bo nie wierzę że przy
    > otwieraniu maszyny nic nie zauważono...

    Ale konkretnie co sugerujesz ? Otwierają maszynę codziennie ? A ja tam
    jestem codziennie ? 28.XI wisiało, to może 29 kolesie już ściągnęli, skoro
    wystarczy parę godzin, żeby mieć full zeskanowanych kart. Ja mam mało kasy
    na tym koncie, mam dwa (pisałem o tym niżej) ale są ludzie, którzy mają
    jedno konto i tam mają wpłacane wypłaty, czy oszczędności.... nie trzeba
    długo trzymać czytnika na maszynie, żeby się obłowić...

    --
    -----+[ P O Z D R A W I A M ]+-----