eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKampania Pekao SA
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 12

  • 1. Data: 2002-04-04 11:32:45
    Temat: Kampania Pekao SA
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Publicis przygotował kampanię reklamową Eurokont Pekao SA

    Foto REDAKCJA

    5 kwietnia br. rusza kampania reklamowa kont osobistych Eurokonto Banku
    Pekao SA przygotowana przez agencję Publicis. Kampania skierowana jest do
    osób powyżej 24 roku życia, mieszkających w miastach powyżej 100 000
    mieszkańców. Strategia kampanii opiera się na dwóch filarach: - reklamie
    Eurokonta VIP z osobistym doradcą...

    - najbardziej zaawansowanego produktu w portfolio kont osobistych Banku
    Pekao SA; - promocji pozostałych eurokont w ramach loterii mundialowej.


    Dla osiągnięcia maksymalnego efektu kampania została zaplanowana na okres
    rosnącego zainteresowania piłką nożną przed mistrzostwami świata w Korei. W
    kampanii wykorzystano wizerunki 6 najpopularniejszych zawodników polskiej
    reprezentacji piłkarskiej: Jerzego Dudka, Marka Koźmińskiego, Tomasza
    Wałdocha, braci Marcina i Michała Żewłakowów, Piotra Świerczewskiego.


    Negocjacje z firmą reprezentującą zawodników trwały kilka miesięcy i
    najtrudniejszym tematem okazały się nie kwestie finansowe, ale logistyczne.
    Nie lada problem stanowiło dopasowanie terminów wszystkich występujących w
    reklamie zawodników, którzy grają w zagranicznych klubach.


    Kampania telewizyjna obejmuje 5 30-sekundowych spotów reklamowych
    promujących Eurokonto VIP oraz 5 15-sekundowych tagów, zapowiadających
    promocję mundialową. W każdym filmie i jego krótkiej kontynuacji występuje
    jeden z wyżej wymienionych zawodników.


    Zdjęcia kręcono w Warszawie i Liverpoolu. Piłkarze przylecieli do Polski z
    Belgii, Włoch, Francji i Niemiec, a ich pobyt w kraju trwał zaledwie kilka
    godzin. Początkowo akcję spotu reklamowego umiejscowiono na stadionie,
    jednak za namową reżysera agencja Publicis przeniosła ją w industrialne
    plenery.


    Na planie filmowym zawodnicy popisali się nie tylko talentem piłkarskim, ale
    również i aktorskim, dlatego praca nad kampanią przebiegała bardzo sprawnie.
    Fotografie do kampanii prasowej oraz do materiałów reklamowych, z uwagi na
    napięty termin robione były w trakcie zdjęć filmowych przez Marka
    Arcimowicza Kampania prasowa mówi o doradcy i Eurokoncie VIP oraz informuje
    o promocji mundialowej.


    Zakładając promocyjne Eurokonto można wygrać 1 z 35 zaproszeń MasterCard na
    mundial. Oprócz tego Bank Pekao SA oferuje darmowe karty MasterCard oraz dla
    pierwszych 50 tysięcy osób pamiątkowe koszulki.


    Publicis zaprojektował także i wyprodukował materiały reklamowe do ponad 800
    oddziałów Banku Pekao SA


    Planowaniem i zakupem mediów do tej kampanii zajął się dom mediowy
    Publicis - Optimedia.


    za mediarun

    --

    ------
    Amra the Freelancer
    www.amra.pl



  • 2. Data: 2002-04-04 11:52:41
    Temat: Re: Kampania Pekao SA
    Od: "|nz_Mamon" <h...@W...poczta.onet.pl>

    > Na planie filmowym zawodnicy popisali się nie tylko talentem piłkarskim,
    ale
    > również i aktorskim, dlatego praca nad kampanią przebiegała bardzo
    sprawnie.

    odbiegajac od tematu...
    ogladam (z corka) reklame bodaj Lejsow w ktorej pokazuje sie Dudek...
    Bardzo go lubie itd... ale za diabla nie moge zrozumiec co mowi w momencie
    kiedy pokazuje na plansze boiska palcem...
    "A to tez ja?" <--- ??????! :))
    Moja Zuska (23miesiace) wyglada na taka co chyba wie o co mu chodzi, ale nie
    komentuje sprawy...

    Podsumowujac... mam nadzieje, ze w nowych spotach Dudek raczej sie nie
    oddzywa ;)), tudziez popracowal nad wymowa i dykcja... medialnie bardzo
    traci w takich momentach.

    |nz_Mamon

    ps: lejsy to wcale nie lejsy tylko "czijo-czijo"... ;) ech... pokolenie
    wychowane na landrynkach i wyrobach czekoladopodobnych ciezko nadaza za
    nowinkami i jeszcze ciezej godzi sie z tym, ze dzieci chlona swiat przez
    telewizje/komputer/itp/itd.




  • 3. Data: 2002-04-04 12:03:29
    Temat: Re: Kampania Pekao SA
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Podsumowujac... mam nadzieje, ze w nowych spotach Dudek raczej sie nie
    > oddzywa ;)), tudziez popracowal nad wymowa i dykcja... medialnie bardzo
    > traci w takich momentach.
    > |nz_Mamon

    to mi sie przypomina dowcip, jak Schwarzeneger gral w USA w pierwszych
    filmach i potrzebowal kaskadera/dublera gdy przychodzilo do wygloszenia
    kwesti dluzszej niz dwa zdania :))



  • 4. Data: 2002-04-04 12:43:21
    Temat: Re: Kampania Pekao SA
    Od: "|nz_Mamon" <h...@W...poczta.onet.pl>

    > to mi sie przypomina dowcip, jak Schwarzeneger gral w USA w pierwszych
    > filmach i potrzebowal kaskadera/dublera gdy przychodzilo do wygloszenia
    > kwesti dluzszej niz dwa zdania :))

    Podobne stresy mieli tez w poczatkowym okresie "Wam Dam" i ten duzy Dolf ze
    Szwecji...
    Przypominam sobie sceny gdzie w filmach scenarzysta w dosc niewyszukany
    sposob wyjasnial ich obcy akcent i niewyszukana wymowe... Wam Dam pochodzil
    czesto z francuskojezycznej czesci Kanady - swoja droga, to nawet bylo
    zgrabnie pomyslane ;)).

    |nz_Mamon




  • 5. Data: 2002-04-05 10:31:23
    Temat: Re: Kampania Pekao SA
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>


    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał >
    >
    > Dla osiągnięcia maksymalnego efektu kampania została zaplanowana na okres
    > rosnącego zainteresowania piłką nożną przed mistrzostwami świata w Korei.
    W
    > kampanii wykorzystano wizerunki 6 najpopularniejszych zawodników polskiej
    > reprezentacji piłkarskiej: Jerzego Dudka, Marka Koźmińskiego, Tomasza
    > Wałdocha, braci Marcina i Michała Żewłakowów, Piotra Świerczewskiego.


    Ech, żeby tak jeszcze było na co popatrzeć ... mało przystojni Ci nasi
    piłkarze ... I większość jednak niech sie nie odzywa lepiej ....Czemu nie
    wybrali jakiś przystojniaków z innych drużyn narodowych ? :-)))



  • 6. Data: 2002-04-05 11:00:06
    Temat: Re: Kampania Pekao SA
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ech, żeby tak jeszcze było na co popatrzeć ... mało przystojni Ci nasi
    > piłkarze ... I większość jednak niech sie nie odzywa lepiej ....Czemu nie
    > wybrali jakiś przystojniaków z innych drużyn narodowych ? :-)))

    no i Oli nie wystapi... buuu



  • 7. Data: 2002-04-05 11:17:21
    Temat: Re: Kampania Pekao SA
    Od: "|nz_Mamon" <h...@W...poczta.onet.pl>

    > Ech, żeby tak jeszcze było na co popatrzeć ... mało przystojni Ci nasi
    > piłkarze ... I większość jednak niech sie nie odzywa lepiej ....Czemu nie
    > wybrali jakiś przystojniaków z innych drużyn narodowych ? :-)))

    mowiac szczerze... nie mamy jakiejs reprezentacji zenskiej w pilke kopana?
    chetnie bym popatrzyl... proponowany sklad:
    - Torbicka
    - Fajkowska
    - ...(tu wpisac to i owo np. jakas Olszowke)
    - K.Figura (zamiast Jurka Dudka)

    |nz_Mamon




  • 8. Data: 2002-04-05 11:22:03
    Temat: Re: Kampania Pekao SA
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>


    Użytkownik "|nz_Mamon" <h...@W...poczta.onet.pl>
    >
    > mowiac szczerze... nie mamy jakiejs reprezentacji zenskiej w pilke kopana?
    > chetnie bym popatrzyl... proponowany sklad:
    > - Torbicka
    > - Fajkowska
    > - ...(tu wpisac to i owo np. jakas Olszowke)
    > - K.Figura (zamiast Jurka Dudka)
    >
    > |nz_Mamon
    >
    Wszystko oki - tylko ta Kasia Figura ... :-(( może tak raczej Kasia
    Skrzynecka ??? Kasia jest Kasią - ale różnica w jakości znaczna. A poza tym
    to ja już wolę popatrzeć na facetów ... Ale off topy ... zaraz będzie lincz
    !



  • 9. Data: 2002-04-05 11:38:37
    Temat: Re: Kampania Pekao SA
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Kasia"
    > Wszystko oki - tylko ta Kasia Figura ... :-(( może tak raczej Kasia
    > Skrzynecka ??? Kasia jest Kasią - ale różnica w jakości znaczna. A poza
    tym
    > to ja już wolę popatrzeć na facetów ... Ale off topy ... zaraz będzie
    lincz

    na bramce liczy sie ilosc (ciala) a nie jakosc ;-)))
    *** blad ***


  • 10. Data: 2002-04-05 11:44:17
    Temat: Re: Kampania Pekao SA
    Od: <i...@p...onet.pl>

    >
    > na bramce liczy sie ilosc (ciala) a nie jakosc ;-)))

    To moze na bramke zawodnikow sumo, jak to w jednej z obecnie prezentowanych
    reklam...
    I zeby nie bylo off topicznie... taki "sumiasty" moze byc za ochroniarza w
    banku... ;-)

    Maciek - IGI


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1