-
1. Data: 2002-04-04 11:32:45
Temat: Kampania Pekao SA
Od: "AMRA" <a...@a...com>
Publicis przygotował kampanię reklamową Eurokont Pekao SA
Foto REDAKCJA
5 kwietnia br. rusza kampania reklamowa kont osobistych Eurokonto Banku
Pekao SA przygotowana przez agencję Publicis. Kampania skierowana jest do
osób powyżej 24 roku życia, mieszkających w miastach powyżej 100 000
mieszkańców. Strategia kampanii opiera się na dwóch filarach: - reklamie
Eurokonta VIP z osobistym doradcą...
- najbardziej zaawansowanego produktu w portfolio kont osobistych Banku
Pekao SA; - promocji pozostałych eurokont w ramach loterii mundialowej.
Dla osiągnięcia maksymalnego efektu kampania została zaplanowana na okres
rosnącego zainteresowania piłką nożną przed mistrzostwami świata w Korei. W
kampanii wykorzystano wizerunki 6 najpopularniejszych zawodników polskiej
reprezentacji piłkarskiej: Jerzego Dudka, Marka Koźmińskiego, Tomasza
Wałdocha, braci Marcina i Michała Żewłakowów, Piotra Świerczewskiego.
Negocjacje z firmą reprezentującą zawodników trwały kilka miesięcy i
najtrudniejszym tematem okazały się nie kwestie finansowe, ale logistyczne.
Nie lada problem stanowiło dopasowanie terminów wszystkich występujących w
reklamie zawodników, którzy grają w zagranicznych klubach.
Kampania telewizyjna obejmuje 5 30-sekundowych spotów reklamowych
promujących Eurokonto VIP oraz 5 15-sekundowych tagów, zapowiadających
promocję mundialową. W każdym filmie i jego krótkiej kontynuacji występuje
jeden z wyżej wymienionych zawodników.
Zdjęcia kręcono w Warszawie i Liverpoolu. Piłkarze przylecieli do Polski z
Belgii, Włoch, Francji i Niemiec, a ich pobyt w kraju trwał zaledwie kilka
godzin. Początkowo akcję spotu reklamowego umiejscowiono na stadionie,
jednak za namową reżysera agencja Publicis przeniosła ją w industrialne
plenery.
Na planie filmowym zawodnicy popisali się nie tylko talentem piłkarskim, ale
również i aktorskim, dlatego praca nad kampanią przebiegała bardzo sprawnie.
Fotografie do kampanii prasowej oraz do materiałów reklamowych, z uwagi na
napięty termin robione były w trakcie zdjęć filmowych przez Marka
Arcimowicza Kampania prasowa mówi o doradcy i Eurokoncie VIP oraz informuje
o promocji mundialowej.
Zakładając promocyjne Eurokonto można wygrać 1 z 35 zaproszeń MasterCard na
mundial. Oprócz tego Bank Pekao SA oferuje darmowe karty MasterCard oraz dla
pierwszych 50 tysięcy osób pamiątkowe koszulki.
Publicis zaprojektował także i wyprodukował materiały reklamowe do ponad 800
oddziałów Banku Pekao SA
Planowaniem i zakupem mediów do tej kampanii zajął się dom mediowy
Publicis - Optimedia.
za mediarun
--
------
Amra the Freelancer
www.amra.pl
-
2. Data: 2002-04-04 11:52:41
Temat: Re: Kampania Pekao SA
Od: "|nz_Mamon" <h...@W...poczta.onet.pl>
> Na planie filmowym zawodnicy popisali się nie tylko talentem piłkarskim,
ale
> również i aktorskim, dlatego praca nad kampanią przebiegała bardzo
sprawnie.
odbiegajac od tematu...
ogladam (z corka) reklame bodaj Lejsow w ktorej pokazuje sie Dudek...
Bardzo go lubie itd... ale za diabla nie moge zrozumiec co mowi w momencie
kiedy pokazuje na plansze boiska palcem...
"A to tez ja?" <--- ??????! :))
Moja Zuska (23miesiace) wyglada na taka co chyba wie o co mu chodzi, ale nie
komentuje sprawy...
Podsumowujac... mam nadzieje, ze w nowych spotach Dudek raczej sie nie
oddzywa ;)), tudziez popracowal nad wymowa i dykcja... medialnie bardzo
traci w takich momentach.
|nz_Mamon
ps: lejsy to wcale nie lejsy tylko "czijo-czijo"... ;) ech... pokolenie
wychowane na landrynkach i wyrobach czekoladopodobnych ciezko nadaza za
nowinkami i jeszcze ciezej godzi sie z tym, ze dzieci chlona swiat przez
telewizje/komputer/itp/itd.
-
3. Data: 2002-04-04 12:03:29
Temat: Re: Kampania Pekao SA
Od: "AMRA" <a...@a...com>
> Podsumowujac... mam nadzieje, ze w nowych spotach Dudek raczej sie nie
> oddzywa ;)), tudziez popracowal nad wymowa i dykcja... medialnie bardzo
> traci w takich momentach.
> |nz_Mamon
to mi sie przypomina dowcip, jak Schwarzeneger gral w USA w pierwszych
filmach i potrzebowal kaskadera/dublera gdy przychodzilo do wygloszenia
kwesti dluzszej niz dwa zdania :))
-
4. Data: 2002-04-04 12:43:21
Temat: Re: Kampania Pekao SA
Od: "|nz_Mamon" <h...@W...poczta.onet.pl>
> to mi sie przypomina dowcip, jak Schwarzeneger gral w USA w pierwszych
> filmach i potrzebowal kaskadera/dublera gdy przychodzilo do wygloszenia
> kwesti dluzszej niz dwa zdania :))
Podobne stresy mieli tez w poczatkowym okresie "Wam Dam" i ten duzy Dolf ze
Szwecji...
Przypominam sobie sceny gdzie w filmach scenarzysta w dosc niewyszukany
sposob wyjasnial ich obcy akcent i niewyszukana wymowe... Wam Dam pochodzil
czesto z francuskojezycznej czesci Kanady - swoja droga, to nawet bylo
zgrabnie pomyslane ;)).
|nz_Mamon
-
5. Data: 2002-04-05 10:31:23
Temat: Re: Kampania Pekao SA
Od: "Kasia" <K...@e...pl>
Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał >
>
> Dla osiągnięcia maksymalnego efektu kampania została zaplanowana na okres
> rosnącego zainteresowania piłką nożną przed mistrzostwami świata w Korei.
W
> kampanii wykorzystano wizerunki 6 najpopularniejszych zawodników polskiej
> reprezentacji piłkarskiej: Jerzego Dudka, Marka Koźmińskiego, Tomasza
> Wałdocha, braci Marcina i Michała Żewłakowów, Piotra Świerczewskiego.
Ech, żeby tak jeszcze było na co popatrzeć ... mało przystojni Ci nasi
piłkarze ... I większość jednak niech sie nie odzywa lepiej ....Czemu nie
wybrali jakiś przystojniaków z innych drużyn narodowych ? :-)))
-
6. Data: 2002-04-05 11:00:06
Temat: Re: Kampania Pekao SA
Od: "AMRA" <a...@a...com>
> Ech, żeby tak jeszcze było na co popatrzeć ... mało przystojni Ci nasi
> piłkarze ... I większość jednak niech sie nie odzywa lepiej ....Czemu nie
> wybrali jakiś przystojniaków z innych drużyn narodowych ? :-)))
no i Oli nie wystapi... buuu
-
7. Data: 2002-04-05 11:17:21
Temat: Re: Kampania Pekao SA
Od: "|nz_Mamon" <h...@W...poczta.onet.pl>
> Ech, żeby tak jeszcze było na co popatrzeć ... mało przystojni Ci nasi
> piłkarze ... I większość jednak niech sie nie odzywa lepiej ....Czemu nie
> wybrali jakiś przystojniaków z innych drużyn narodowych ? :-)))
mowiac szczerze... nie mamy jakiejs reprezentacji zenskiej w pilke kopana?
chetnie bym popatrzyl... proponowany sklad:
- Torbicka
- Fajkowska
- ...(tu wpisac to i owo np. jakas Olszowke)
- K.Figura (zamiast Jurka Dudka)
|nz_Mamon
-
8. Data: 2002-04-05 11:22:03
Temat: Re: Kampania Pekao SA
Od: "Kasia" <K...@e...pl>
Użytkownik "|nz_Mamon" <h...@W...poczta.onet.pl>
>
> mowiac szczerze... nie mamy jakiejs reprezentacji zenskiej w pilke kopana?
> chetnie bym popatrzyl... proponowany sklad:
> - Torbicka
> - Fajkowska
> - ...(tu wpisac to i owo np. jakas Olszowke)
> - K.Figura (zamiast Jurka Dudka)
>
> |nz_Mamon
>
Wszystko oki - tylko ta Kasia Figura ... :-(( może tak raczej Kasia
Skrzynecka ??? Kasia jest Kasią - ale różnica w jakości znaczna. A poza tym
to ja już wolę popatrzeć na facetów ... Ale off topy ... zaraz będzie lincz
!
-
9. Data: 2002-04-05 11:38:37
Temat: Re: Kampania Pekao SA
Od: "blad" <b...@W...pl>
Użytkownik "Kasia"
> Wszystko oki - tylko ta Kasia Figura ... :-(( może tak raczej Kasia
> Skrzynecka ??? Kasia jest Kasią - ale różnica w jakości znaczna. A poza
tym
> to ja już wolę popatrzeć na facetów ... Ale off topy ... zaraz będzie
lincz
na bramce liczy sie ilosc (ciala) a nie jakosc ;-)))
*** blad ***
-
10. Data: 2002-04-05 11:44:17
Temat: Re: Kampania Pekao SA
Od: <i...@p...onet.pl>
>
> na bramce liczy sie ilosc (ciala) a nie jakosc ;-)))
To moze na bramke zawodnikow sumo, jak to w jednej z obecnie prezentowanych
reklam...
I zeby nie bylo off topicznie... taki "sumiasty" moze byc za ochroniarza w
banku... ;-)
Maciek - IGI
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl